Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Miksen mää saa yhtään ''haamua'' viivanpaikaksi tolla menetelmällä? Oon photoshopilla ny käyny kuvia läpi ja kaikki tähän asti on näkyny vaaleina 'vihreinä tai 'turkooseina' :D En yhtää tummaa viivaa oo saanut :D Niin ja käännän kuvien värit photoshopilla negatiiveiksi.

 
rokkimamsuli eikös tuo alempi sulla ois semmonen haamu kun testiviivan kohdalla vähän vihertää? Vai onko mun silmis vain? Mä kokeilin omillani hailuroita ja vähän vahvempia ja niissä testiviivan kohta vihersi, mut nois negois ja älyhaileis/viivanpaikois ei näkyny viherrystä tai oli semmonen vain inan pohjaväristä vaaleampi kohta.

Selailin kuvia ja kuinka sattu silmiin tuo helmikuinen hetken plussa. Muistin että se oli semmonen hailukka, mutta olihan se aika vahva. Kovasti vihlas syrämmestä taas muistutus siitä : /
 
Oudsi voi olla että himmeästi joo, mutta todennäkösesti ovulaatiosta johtuva viiva se, kun oli dpo3 :D Voi eii..Suuri hali sinulle :hug:

Tänään aamuste testasin (dpo9) ja Pregcheckin kanssa testiajan sisään tuli haalea haamu, mielestäni lievästi punersikin. Testiajan jälkeen tummeni 'selkeäksi' Jos niin voi sanoa :D





Tänään myös mun naamassa on hätätila. Mulla on kuukaudessa max. 1finni ennen kuukautisia, nyt niitä on _9_
Ei edes teininä ollut tällasta kukintoa :D
 
Voi minua, luulin lähettäneeni teille kuvan omista testeistäni käänteisillä väreillä. Ei onnistunut vaikka otin kuvankaappauksen. Mutta kyllä rokkimamsulilla näin ainakin haamun tällä systeemillä että käänsi värit!

Mun lämmöt ei oo laskeneet vieläkään. Kolme-neljä päivää sitten alkoi tiputteluvuoto, hyvin niukka. Lämmöt edelleen 37..
 
Miä oon ruennu epäilemään että se taannoinen välivuoto kp 21 ja kp22 oli mun menkat 0_o Kummastuttaa vaan että sen jälkeen noi nännit kipeyty hirveesti.
Eilen aloitin tikuttaa ovista, viiva ainakin vahvistumaan tänään. Ja suhtkot tummaa kuitenkin näyttää o-tikku, raskaustesti sen puolesta ei mitään.
Odottelen nyt rauhassa menkkoja päivän parin, pitäisi viimeistään huomenna kyllä alkaa.. Tai sitten oikeesti tänään kp10 :0 kummallista.

Täällähän on haamuja! Sitä paitsi toi käänteiset värit on kyl loisto keksintö, mäkin etsin sen eilen puhelimesta :D
 


Nyt löysinkin ohjelman millä onnistuu kännykällä: negative me free! Koittakaa. Sain omaan testiin tosi haalean turkoosin viivan. Onkohan tää viivanpaikka vaikka ihan selvästi on väriä? Tiedättekö millon lämpöjen pitäis laskea?

Ja rokkimamsulilla kyllä on haamu :)
 
dpo 7 / dpo 8

Tuossa tän päivänen ja eilinen. Ovistikkuun siis pissitty, kun ei muutakaan tekemistä oo :rolleyes: ja piinapäivät alkaa olla pahimmillaan. Minusta ois vähän vahventunu eilisestä. Näillä samoilla testeillä on tässä kuussa ollu jo ennen ovista ja oviksen jälkeen myös ihan blankoja. Kuin myös viimekierrolla. Kovasti tietty toivon että täti pysyy poissa. Tuntemuksia ei oo kyllä oikeen suuntaan eikä toiseen.
 
Ovistesti on positiivinen jos testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai jopa tummempi. Muuten se on negatiivinen oli siinä sitten himmeä viiva tai ei.

Mulla tulee tosi himmeitä viivoja aina eli ihan tyhjää testiä ei oo koskaan. Ja loppukierrosta saattaa tummua uudestaan ja himmetä paria tai päivää ennen menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Theran muakin vähän luulottaa että taitaa olla tän kierron loppupään syytä nuo uudelleen vahventuneet viivat. No mut noita mulla janiihin kulutan turhautumistani, ja raskaustestiä vältän jos voin ni viel mahd kauan. Ens viikolla pitäsi sit tapahtua Jotain jos meinaanormikierron rajoissa mennä.
 
Juu..ovistesti ei oo kauhean luotettava kertoo mahdollisesta raskaudesta. Joillakin se on näyttänyt selkeää ovisplussaa raskaana ja joillakin normi himmeää viivaa vaikka on ollut raskaana.
Joskus kanssa kulutin aikaani noihin ovistesteihin ja ihan piruuttani kokeilin loppukierron. Melkein ovisplussaa näytti yhtenä päivänä ja sitten alkoi himmetä.
 
IMN
Komppaan Therania.. ovistestin käyttäminen raskaustestinähän perustuu siihen että testi "sekoittaa" hcg:n lh:hon eikä välttämättä erota noita samankaltaisia hormoneita toisistaan. Ja eikös ovistestien herkkyydetkin ole suurempia kuin raskaustestien? Eli periaatteessa raskauatestin tulisi näyttää raskaus samoihin aikoihin kuin ovistestinkin.

).( dpo4 ja nännikipu on yltynyt rintakivuksi. Liivit puristaa mutta ilman niitä on vielä tuskaisempaa. Myös siitepölyn aiheuttama aivastelu repii tosi ikävästi vasemmalta alavatsasta. Mutta tuskinpa vielä yk2 toisi plussaa tullessaan..
 
Noh, heräsin aamulla lähtemään töihin, ja ajattelin, että kun kerran niitä ovistestejä jäi vaan se yksi, niin teenpä sen ihan huvikseni. Vaikka siihen haamu ilmaantui, niin en todellakaan usko, että se mitään merkkaa, mutta kivahan se on testailla! :LOL:
Teen sitten maanantai aamuna ihan oikein raskaustestin. Nyt kuitenkin vasta kp 20/28 dpo 7.
Näitä "raskaus-oireita" tuntuu nyt tulevan koko ajan lisää, ja sittenhän mielikuvitus laukkaa... On arat nännit, lämpöä, päänsärkyä ja eilis aamuna alkoi huimata. Itseni tuntien kuitenkin vahvasti epäilen, että keksin/liioittelen mielessäni näitä "oireita"... :headwall: olisipa jo viikko eteenpäin, olisi jo niin paljon viisaampi. :)

SAM 2010

SAM 2012
 
Mä tein cb ja sitten testiliuskia ja tulin siihen tulokseen että mun on parempi kuulostella kroppaani mulla on niin selvät ovis oireet ja kivut että tiedän koska se on. :) cb ovis testillä mulla oli maksimaalinen taikka korkea koko aika. ;DD ja liuskoihin tulee vaa negaa jopa ennen ovista joka oli tässä eilen ...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oon käynyt kurkkimassa mutta eipä mulla oikein oo mitään uutta :) Tosiaan paljon parempi mieli nyt kun tietää että apua on tulossa jo viikon päästä eikä varmaankaan mitään vakavaa oo niissä munasarjoissa.

oudsi onko nuo siis ovistestejä? Jos ne on ovistestejä niin nuo on kyllä negoja. Ne on raskaustestien kanssa ärsyttävän erilaisia, haamut niissä ei siis tarkoita plussaa vaan testiviivan pitää olla tosissaan vähintään kontrolliviivan kanssa yhtä tumma että plussaa meinaa :)

helinä hyvältä kuulostaa oireet! ;) Mutta sulle sama juttu, ovistesti ei siis tarkoita oikein mitään jos ei ole testiviiva vahvempi :/

Luin itsekin joskus noista ovistesteistä raskaustesteinä, toisilla näyttää tummaa viivaa raskaana ovistestitkin ja toisilla ei. Kaikilla kun on hormonitasot niin erilaisia niin niistä on vähän vaikea mitään päätellä. Ja mullahan tosissaan itselläkin näyttää ne ovistestit melkein kokoajan plussaa näiden mun hormoniongelmien vuoksi mutta toivottavasti muut eivät joudu tällaista vaivaa kohtaamaan!
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii ovistestejä ne on joo. Mulla on niitä niin rutosti varastossa ja kauheesti tekee mieli testailla :D olen lukenu kansa tuosta ristikkäin testeillä testaamisesta ja mielipiteitäja tuloksia on yhtä paljon kuin testaajia :D
Haamujahan nuo tulokset on, mutta hauska seurata kehitysrä. Mulla siis yleensä jää nuo ovistestit ihan blankoksi ja siksi tää onkin mielenkiintosta. Ens viikolla kerään henkisesti rohkeuteni ja testaan oikeella testillä, jos tätiä ei näy. Siihen asti pelleilen näillä.
 
miss_piggy
Mulla on nyt sitte vissiin kp 39 ja eilistä tummemmat viivat ovistestissä :D Siis nyt alkoi se toinen viiva ilmestyä heti siihen tikkuun kun kuseen sen uitin :LOL: Ihme juttu. R-testi oli pakko tehdä varmuudeksi mutta negaa se näytti eli kai mulla on nyt sitten ovis.
 
Ah mikä rauha ja hiljasuus, teini on poissa, mies on poissa ja me ollaan vauvelin kans ihan kaksin koko yö!

Nyytikki herranjumala mikä se aiempi lääkäri oikein sitte oli?! Totta sie teet siitä reklamaation..

Tammityttö :hug: voi ei. Aika kamalaa :'(

Candyqueen negana näkkyy kyllä hyvin!

Mie tässä pitelen pissaa että pääsen tekkeen vähän iltatestejä :D Jos saisin vaikka semmosen pari tuntia pantattua, kova homma...
 
Nyytikkii juup, ei täällä vakavasti otetakaan tuota ovistestiä. ;) Mitä olen itsekin noita keskusteluja lukenut, niin tarinoita tuntuu olevan miljoona erilaista. Itse en kyllä uskalla luottaa kun vasta r-testin haamuun, jos sellainen joskus tikkuun piirtyy... :whistle:
Mukava kuulla, että mieliala on lähtenyt nousuun!! :)

Onnea miss_piggy oviksesta! Nyt peitot heilumaan!! :D

Pupelaattori sitten heti faktat tänne kun testi on tehty!! Käyn vielä ennen nukkumaan menoa kurkkaamassa! ;)
 
Nyytikki: Jessus mikä lääkäri!!! onneksi soittivat takaisin.

Tammityttö: Voi ei =/ voimia!

Ja sitten mä kaivelin noita kätköjä siltä ajalta kun oli hätähousuinen himotestaaja =D

tässä on mun aikoinaan haaleimmat haamut mitä olen koskaan saanut ja sen erottaa viivanpaikasta sillä, että haamu tavallaan tummuu kuivuessaan. Viivanpaikka jää valkeaksi tai ehkä vähän harmahtavaksi, mutta joskus hyvinkin selvästi näkyviin.









tässä kuvassa kaksi ylintä liuskaa nämä haaleimmat haamut kuivuneena. ja sitten yksi uusi testi. peräkkäisinä opäivinä tehtyjä joten tummumista tullut hitaasti, mutta varmasti.



Joten aika helposti erottaa sen viivanpaikan siitä, että se ei tummu kuivuessaan. Myöskään haamua ei tartte kuviin käännellä eri kulmiin, vaihtaa värejä tai kuvata sadassa eri valossa jotta joku sen ehkä sen näkisi. Haamun kyllä huomaa sitten kun se tulee niiden satojen viivanpaikkojen jälkeen (kyllä, olen myös himotestaaja ollut :) . sen vain niin selvästi erottaa. Miksi halusin tämän tuoda esiin, siksi että näen kuvissa tällä hetkellä melko monia selviä viivanpaikkoja. Itse aikoinaan mietin miksi pirussa aina piti ostaa niitä samoja liuskoja (kuten davidin testit, rfsu:t, pc liuskat, ja cb:n plussa testit) joihin se jonkinlainen viivanpaikka tuli näkyviin lähes aina kun tihrusti, kuvasi pääalaspäin, tikku vasemmalta, tikku oikealta, tikku yltä, värit käänteisenä jne. mutta niin vain teki siihen asti kun se pirun haamu siihen oikeasti pämähti ja sen tiesi heti sen siihen lähdettyä muodotumaan, jotta SIINÄ se nyt on <3 Kaikella rakkaudella. Te ootta kyllä ihania! ihan kaiken tämän joskus läpikäyneenä ymmärrä teitä täysin =D vaikka tällä hetkellä niitä viivanpaikkoja on melkoisesti näykynyt teidän testeissä. Toivotaan, että ne enteilee hyvää ja pian se eka SE on siinä tikku tulee eteen <3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä