Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Onnea P12;))

Itse olin jo vaipunut epätoivoon ettei ovis tässä kuussa tulekaan.......Ja olin jo lopettamassa tikuttamista, mutta kävin kuiteskin pe ostaa lisää tikkuloita ja jatkoin niillä....Pe jo tikut näytti vahvistumisen merkkejä ja eilen aamulla ja illalla vahvemmin....Ja tädää tänä aamuna DIGI HYMYILI;))) Jeee.........

Oli kyllä oviksen ajoitus nyt suotuisa..Eilen peitot heilu kiitettävästi eli simppoja on oottamassa, ja sit tietty tänä aamuna;)))) Jos laittas vielä varmistukset huomenissa menemään;)) Ei ole ainakaan nyt ajoituksesta kiinni...Toiv tärppi kävisi;)))


Nyt on täällä monella samoihin aikoihin jännät paikat...Toivotaan huhtikuulle PALJON PLUSSA TUULIA.....;))))))))
 
Mulla ois dpo2 ja lämmöt reilusti koholla, noin asteen normista.. ollu jo perjantaista. Ovistesti näytti plussa tortai aamuna ja torstaina illasta oli järkyttävä kipukohtaus, varmaa tapahtui se ovulaatio ja siksi jo perjantaina lämmöt koholla. . Eli vois olla jo dpo3. Mut ihan sama =). Mä oon edelleen iha märkä tuolta ja tuntuu että välillä oikeen hulahtaa valkkaria. . Se on välillä vähän limaistakin. Ovistesti haaleni kans perjantaina iha haaleeksi jo illalla ja pysyny hailakka. Nyt en viitti niilläkään tikuttaa. Nyt odotellaan niitä kiinnittymis tapahtumia tässä useampi. Toivottavasti tulee! Ajoituksesta ei ole täälläkään kiinni tärppi. Kiva ois tällä hyvällä sakilla siirtyä odottajiin. Kyllä tää on sellanen oma ja ainut kanava mihin näitä asioita voi ja haluu käydä läpi. Halit kaikille ihanaisille!
 
mymosa
mymosa Sä kun laitoit siitä km kierrosta ovistestikuvia, kun r-testikin oli jo plussa, niin missä vaiheessa ovistikku alkoi reagoimaan raskauteen? Ihan vaan valmiiksi ja mielenkiinnosta kyselen :D
Testasin ekan kerran siis kp7 (joka siis ei ollutkaan kp7 vaan olin jo raskaana) ja silloin ovistesti oli jo plussa. Kun mähän oletin, että tuli menkat ja olin uuteen kiertoon menossa..
 
Nyt vasta ovistesti (sofi) näyttää plussaa mulla.. apteekin oma teki hennon haamun ensimmäiseksi, ovistesti nega silloin (vaalea viiva silloin).. pc tänään antoi selvän vaalean viivan raskaustestiin.. huomenna digiä kehiin :) ehkä toi on ihmisestä kiinni miten reagoi.. mutta mulla ainakin ovis testi plussaa, kun r-testikin selvää viivaa piirtää.. ja oviksen aikaan en ole saanut haamuja r-testiin..
 
Onnea maisakaarina!!

Piinaviikko todellakin! Kyllähän me jo tähän aikaan ens vkolla tikkuloita dippaillaan ;)!
Mulla eilisestä illasta asti satunnaisesti tuikkii ja sytkyttää vasempaan munikseen kun neulalla tökkis kevyesti.. ja sellanen menkkaolo muutenkin, kun meinaa alaselkää juilia kans. Toi alas tuikkiminen vois tietää hyvää.. tai niin toki toivon, että pian alkas tapahtua ja porautua tonne joku kiinni! Tsemppiä meille!
 
mymosa
Täällä repäisykipuja ja tuossa kun äsken istuin niin ihan kuin ois mennyt ilmakuplia sivuilla tai lähinnä oikealla puolella (mistä ilmeisesti irtos) ja ihan kuin elohiiri olis mahassa.. viimeks toi kuplinta oli r-oire.. saapi nyt nähä.
 
Hep! Täällä ilmoittautuu uus hätähousu :) yk 5 meneillään pillereiden lopetuksen jälkeen. Ovis bongattu davidin tikkuun kp 12 ja tänä aamuna testattu nega davidilla. Nyt siis ilmeisesti dpo10 menossa..seuraavan kerran ajattelin testailla dpo 12 paikkeilla, oireita on ja paljon alavatsan nippailusta etovaan oloon ja itkuherkkyyteen, pientä lämpöä pitelee myös.. mut saas nähdä johtuuko noi oireet siitä mistä toivoisin johtuvan :D
Tässä viel kuva aamuisesta negasta:

 
Viimeksi muokattu:

Näenkö vain mie vaiko olisko? voisko? oireet ainaki puhuu puolestaan vaan tuo viivan mokoma ei miellyttäny :headwall:
Päiväpissasta otettu koulunpäivän jälkeen kun ei jaksanu odotaa, mies meinas juosta jo apteekkiin ostamaan digiä kun ei halua uskoa mitään viivoja vaan digitestin tuomion, vaikka puhui tuo jo haaveillen joulutontusta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo juuri kokemusta mutta selkeesti näkyy väriä ;) toivotaan et vahvistuu! Mikä dpo sulla on menossa?
Näkyykö toi mun lisäämä kuva muille? Mulla näkyy vaan pien neliö siinä missä pitäis olla se linkki :D
 
^Ei näy kuvasi :( enkä saanut auki...
Mulla siis kkm:sta menossa nyt 52. päivä, viimeks kun raskauduin marraskuussa niin meni 51 päivää menkoista ennen kuin tein samanlaisen plussan...oireet vain nyt tuplasti isommat. 17.2 oli kohdun limis vasta 3mm ja kuulemma kuukauden sais menkkoja odotella, nyt kuukausi menny ja olot viittais raskauteen. Nännit kivikovat, menkka juilimista, päätä särkee, väsyttää, palelee jne :D Mut tuo haamulainen sais vahvistua :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kokeillaanpas uudestaan :
2014-03-24 11.46.27 - Aijaa.com
Aikamoista tuherrusta ku kännykällä kirjottelee...
Pahoitteluni keskenmenosta! Nyt pidetään peukkuja että viiva siellä vahvistuis pian ja pieni pysyis kyydissä mukana! Me alotettiin tosiaan yritys viis kiertoo sitten aluks sillä perinteisellä tjot meiningillä mut sit kun alko ketuttaan ne negat niin johan huomasin shoppailevani ov-testejä yms. Vannotin itselleni että nettiin en ala kuvia laitteleen pissitikuista mut tässä sitä ollaan :D :D
 
Nissukalla on selvä värillinen hento viiva. Toivottavasti vahvistuu! Mollylla en kyl nää mitään. Mut hei, aikaset on dpo : t sulla, ehtii hyvinkin viivaksi muuttua!

Ite jännitän että JOS ois tsäkä käynyt niin millo alkas haamuilee. Koska nyt tiedän tasan noi dpo:t.. aiemmin en ole tiennyt ja aikasin haamu on dpo14. Tuolloin olen oviksen kyl oikei tiennyt jne. Kauheeta piinaa tää odottelu. Mua vihloo ja sukkapuikkoilee nyt molemmin puolin, ei vaa vasemmalle! Mä en oviksen aikaankaan nyt erottanut että kummasta irtos.. vähän molemmista nippaili. Oisko voinu irrota molemmin puoli ku oli nii megaoireet ja se r-testikin anto heikkoa plussaa? Ne tikut on tuollabtallessa ja iha selvät viivat niissä on edelleenkin. On tää outoo ja jännää! !
 
Mä näen jotain Karoliinas testissä! :) joo mulla oli tyylipuhdas nega tänä aamuna, lähinnä laitoin tuon kuvan vaan testaakseni miten se saadaan näkyviin..
Ei hitto, kyllä todellakin aika matelee..mulla on kyllä vahvat oireet ja tämmösiä ei oo aikasemmissa negakierroissa ollu. Tänään oon aivastellu vähän väliä (tosin nyt on katupölyä yms.et voihan se johtua siitä) . Isoin oire on tää äklö olo mikä tulee ja menee mut illaks aina pahenee..voi että mitenköhän malttais olla testaamatta huomenna! Kolme testiä kaapissa ja jotenki toivoin et oisin saanu ne jaoteltua tälle viikolle mut noinkohan maltan...Parissa aikasemmassa kierrossa ollu myös semmoset oudot parin tunnin menkat pari päivää ennen todellisia menkkoja, tällä viikolla toivon tosiaan että ei ala tiputtelu to-pe ja että täti pysyy poissa viikonloppuna! Tsemppiä kaikille! Tää ei oo helppoo! :D
 

Yhteistyössä