Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minulle ei tule plussaa tässäkään kierrossa :'( Aamulla tuntui sängyssä maatessa kuin olisi kohtu supistanut, sellainen harjoitussupistus tunne ja vessaan mennessä oli suoja ja housut veressä eli kp25 vaihtui kp1 :`( Oireiden poistumista sitten vain enään odotan, tämä on niin epäreilua taas ettei sitä voi uskoa enään edes omiin tuntemuksiin, paitsi eilen oli kyllä tunne ettei ole tärpännyt.
 
Tähtitomu hienot viivat näkyy kyllä!! :)

carolina30+:(tuo on niin syvältä, kun on sellainen tunne että olis tärpännyt ja sitten ei.... :hug:

Karkki81toivoa on niin kauan kun menkat ei ala ;)

Mites mur-mur ootko tälle päivälle jo testaillut? Tai MiNalo? :)

Oon ihan koukuttunu tähän ketjuun :D Mutta haluisin testata kans, ei oo vaan niitä testejä :D Maanantaina jos ei postissa tule niin jo on kumma.. Hulluksihan tässä tulee. Vaikka ei mulla kyllä ole oireita edes, jotain viiltoja alamahassa ja paineen tunnetta, mutta ei muuta. Viime kierrossa olin ihan varma, että tärppäs. Kaikki oireet mitä yleensä alussa on ollut ja mukamas se kuuluisa "kyllä nainen tietää kun on raskaana" tunne.. No enpä ollut.

Plussatuulia!! Oispa ihana päästä joukolla tammikuisiin vaikka :)
 
yöperhonen mä nään tuossa viivaa, ainakin jonkun verran. Alareunassa selkeämpi, niin kun viivan reuna? Punaista näyttäis olevan :) Tuo hg:n nousuhan on todella yksilöllistä, osa ei saa noilla dpo:lla vielä mitään :) Millä testasit? Ja onko tuo dpo varma?
 
Täällä haamu oli haalistunut eilisestä jonkun verran, mutta eikös niissä voi olla hiukan heittoja näin pienillä dpo:lla. Nyt siis 8 menossa. Tietysti täytyy varautua siihenkin, että viiva häviää kokonaan kun näin ajoissa testasin.. Mutta pieni toivo elää, josko sittenkin joku olisi tarttunut kiinni.. :O

Hienoja haamuja ja plussia jo täällä!! :heart:
 
minnah Minulla tuli hyyyvin haalea viiva davidiin ja sitten onestep oli ehkä jotain ja pc eilen ei antanut kuin poikkiviivan eli haalistui jo ennenkuin edes kunnolla näkyi. Olisi pitänyt vain odottaa itse tuon testailun kanssa. Seuraavalla kerralla YRITÄN olla viisaampi ja maltillisempi (ehkä en onnistu, mutta yritän kyllä)
 
Huomenta. Nopea päivitys tänne. Tänään aamulla testasin , en nähnyt mitään!! Oon kyl ennenkin huomannut että aamun ensimmäinen ei mulla aina oo se paras. :| Onko muilla vastaavia kokemuksia? Sain täydellisen itku kohtauksen aamulla. Varmaan osittain testin takia. Menkat alkaa varmaan huomenna kun mahakin juilii... Tuun kommentoimaan teidän aika plussaisia testejä, kun oon koneen ääressä. :)
 
yöperhonen nuo davidin herkät testit ei kuulema näytä kovin aikasin välttämättä edes, tai ainakaan vahvaa plussaa. Ja jos dpo ei oo varma niin en mä vielä sinuna toivoa menettäis :)

Heilanga alussa varmaan helposti heittelee nuo, että eka vahva ja sitten voi olla haalea plussa. Ja yhtä äkkiä se onkin taas vahva ja pysyy vahvana :) Ja jokaisella ihmisellähän tuota hg:ta kehittyy omaan tahtiin.
 
yöperhonen onko tuo tosiaan apteekin oma? Kun eikö ne oo puikkoja? :) No oli kumpi vaan niin mä näen tuossa punaista kyllä! Näyttää ihan samalta kun mun toissa päivänä tekemäni pregcheck :) Sillon mulla oli arviolta dpo7-8. Tuliko tuo tulos miten pian? Nuo molemmat testit on vahvuudeltaan 25.
 
Niin vaan hävisi miun viivaset taas:(..näyy vain valkoinen viivanpaikka.
Tuollainen se dippaukseni enää, vaikka kontrastejakin kovasti säätelin..

..kovin pitkään ei pisu ollunna rakossa n. 1.5h..mutta dpo10 on ennenhin näin käynyt oireetkin - tisujen kipuilut, tyystin poissa.

Testit loppui ja niitä ei enää kannata hankkia, keskiviikolle dpo14 vuoto varmanhin jo saapuu sitten.

Kyllä tämä vaan surettaa joka kerta, vaikka ei yritystä ollutkaan:'( ..lemmittiinhin vain silloin kun maistuu.

Tekisi suoraan sanoen mieli ottaa kuppia kunnolla ja mennä peiton alle suremaan oloistani:ashamed:..haluisin olla vaan ihan yksin..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä