Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga - mutta siullahan vielä pienet ne dpo päivätkin vasta, ei vielä pie luovuttaa!:kiss:

Miulla tullut aina tärpin käytyä aamupisusta haaleampi viivanen kuin iltapäivällä, aamuliruista en yleensä dippailekkaan.


Puuuuuh+++++:whistle:sinne seuraavaan dippaukseen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minalo ja Murmur :hug::hug::hug:

Mä en oo ny laittanu kuvia mun tikuista, kun en villillä mielikuvituksellakaan oo nähny niissä mitään.. :( Mutta mulla kai vielä toivoa on, nyt ois dpo jtn 8-10.. Huoh, tämä piina-aika on kyllä yhtä helvettiä :stick:
 
Harmin paikka MiNalo ja mur-mur. Iso hali teille sinne :hug:
Täällä kans vaivuttu jo synkempiin vesiin. En jaksa uskoa, että viiva lähtis enää vahvistumaan. En testaa huomenna, vaan sitten maanantaina, niin sittenpä ainakin selviää miten käy. Katselin kyllä paljon testirivejä, ja monella välissä on ollut myös lähes negoja testejä, ja sitten yhden äkin viiva vahvistunut.. Toivotaan vielä, kuitenkin vasta dpo8, ja kyllä tuolla jotain tapahtuu, kun häpyluuhun vihloo kauhiasti, ja ellotusta ollut tänään. Juu, ja tissit myös olleet hieman kipeät..
 
Hei kaikki. Tiedättekö onko apteekin omassa viivan paikkaa? Tein viideltä negan ja menin takaisin nukkumaan, herättyäni seiskalta testissä olikin hailuviiva?! Voisiko se olla jotain? dpo 14 menossa, joten luulisi jo näkyvän varsinkin, kun viime ovuloivassa kierrossa oli luteaali 12 päivää.
 
Heissan kaikille. Viimekierto oli ja meni pipariksi tädin vierailun myötä. Nyt meneillään uusi kierto ja nyt kp 23/31 ja dpo 7. Huvikseni olen testaillut tuon oviksen jälkeen ja odotellut josko se viiva katoaisi sieltä kokonaan. Sitä se ei kuitenkaan ole tehnyt, vaan hailakkana näkyy edelleen. Onko niin ettei se välttämättä katoakkaan kokonaan?

Oireita ei ole ollut minkäänlaisia, mikäli ei lasketa parina päivänä ollutta vilholntaa alavatsalla yskiessä ja nyt kolmena päivänä ollutta huimausta (olen flunssassa ja oletan johtuvan siitä). Viimekierrossa oli jo tässä vaiheessa oireita vaikka ja mitä ja nännitkin jo tosi kipeet. Nyt ei niin mitään. Lämpö tosin oli tänään laskenut 35.1, eli se kai siitä sitten. Vielä pitäisi n. viikko jaksaa kituuttaa epävarmuudessa :(
 
Miun rakas esikko tulee kohta kylään:heart:..ja tuo mammalleen pari testiä:p..enhän mie malta m i l l ä ä n odotella keskiviikolle, kurvaako se akan hupakko taas..

..mie olen varmaan to-del-la-hin luulotautinen..mutta minua heikottaa ja pyörryttää pystyssä olessa koko ajan:$

Sain aamulla kaffet, leivät&kakkusta sänkyyn ja lahjaksi poikaselta ihunan huovasta tehdyn rannekorun:heart:..mieheltä sain vaal.punaiset Reinot - niitä olinkin tovonut.=)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ja muutkin joilta viivat hävisi :hug:

apsu, itsekin mietin kun pari apteekin testiä tein ettei niissä näkynyt viivan paikkaa ollenkaan. Purin testin osiin ja yritin tarkestella liuskaa, mutta en nähnyt viivaa. Oisko virheellisiä testejä :whistle: - mä ainakin toivon niin...

Mulla itsellä kroppa ihan solmussa, testit negaa (dpo14-15) ja menkat alkoi pe mut loppu la-aamuna, jatkui la-iltana ja loppui taas tänään. Yleensä vuodan 6pv putkeen melko runsaasti eikä mitään vähenemisiä ole ennen ollut. Täytyy huomenna ottaa yhteyttä mun gyneen ja jutella mistä vois ola kyse.

Plussia ja tarrasukkia :hug:
 
Eipä se oma dippauksenikaan antanut muuta kuin 1h päästä dippauksesta harmahtavan viivasen..:(

Testinä Apteekin oma ja dpo11..

Miten muuten..onko tuo PC:n testi antanut muilla aiemmin sen haamuisen näkyviin, kuin Apteekin oma?
Itse olen saanut selkeän plussan Apteekin omalla dpo14..mutta kerran aiemmin olen sillä dippaillut muistaakseni dpo 10 ja 1h päästä haalean punertavan viivan.

..vuoto sitten alkoikin silloin..

Olen siis Apteekin omalla dippaillut aina aiemilla dpo päivillä tai kun kierto jo täysi - en kierron lopulla.
..ja muulloin nega kierroilla en ole saanut siihen edes sitä harmaata viivanpaikkaa näkyviin..


((muoks))ääääh, ei sitä onnetonta viivaa saa niin kuvattua, että näkyis:headwall:
..olkoon: /
 
Viimeksi muokattu:
Voin sanoa, että ei meinaa todeksi uskoa...voiko olla? Sanokkaa nyt joku mul jottai. Voiko muuten antaa virheellisen plussan, kun testi kastu yli max viivan? Mä oon just niin skeptikko, et siit se johtuu, mut tällanen tuli puolentoista tunnin pidätys. Kahvia takana ainakin kuus kuppia. :)KPmuCE - Image - Aijaa.com kuva n. 15min kohdalla...meni aikaa kun hyppisin paikasta toiseen tiiraamaan tikkua eri valoissa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Voin sanoa, että ei meinaa todeksi uskoa...voiko olla? Sanokkaa nyt joku mul jottai. Voiko muuten antaa virheellisen plussan, kun testi kastu yli max viivan? Mä oon just niin skeptikko, et siit se johtuu, mut tällanen tuli puolentoista tunnin pidätys. Kahvia takana ainakin kuus kuppia. :)KPmuCE - Image - Aijaa.com kuva n. 15min kohdalla...meni aikaa kun hyppisin paikasta toiseen tiiraamaan tikkua eri valoissa. :)
Kyllä siellä vaan punakkaa kurkistelee,lisää vaan +++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Täällä taitaa viiva haihtua kokonaan pois. Juuri ja juuri havaittavissa oleva haamujen esiäiti. Toki dpo on vasta 9 menossa, mutta miks ihmeessä sain sillon dpo6 niin vahvan viivasen kuitenkin ja dpo7 oli jo niin punainen viiva, että kuivuessaankin näkyi punaväriä selvästi.. Odottelen toki rauhassa että miten käy, mutta jotenkin en usko että enää lähtisi viiva vahvistumaan.. Ovistestiin kyllä tulee tosi tumma viiva, mutta voihan se tulla muutenkin.. Davidiin en saanut vangittua minkäänlaista viivaa..
 

Yhteistyössä