Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Miwwi: Vaikka mun ei pitänyt, niin testasin tänään. Olin ajatellut jättää huomiseen aamuun, mutta viime yönä nähty keskenmenouni ja vain yhden testin haaaaaamulainen sai vähän jännäämään. Eikä tilannetta helpottanut se, että luin netistä kemiallisesta keskenmenosta jne.

Mutta tässä tämä nyt on. Todiste siitä, että olen (edelleen) raskaana :) Kaapissa on vielä 2 liuskatestiä ja testaan niiden kanssa sitten josakin vaiheessa. Nyt ei kuitenkaan ole enää hätää, koska tänään sain jo selvän plussan, vaikkei se tokikaan vielä tasavahva ole. Mutta riittävä silti :)

Yllä eilinen, alempi tänään:


Samat testit kuivina:
 
suski90:kiss:

Mie en enää kuumeile, taustajoukoissa vaan enää jännäilen.;)
..pahinta tuskaa ja pienen kaipuuta helpottamaan, auttaa tuo meitin t o d e l l a virkeä 5kk pentukoira..toisen 1.6v kaverina(tuossa jaloissani nyt nahistelevat:))


Painonpudotus urakka alkoi syksyllä ja vaaka näyttää n. -15kg vähemmän - pientä jojoilua ollut taas hieman: /..mutta homma jatkuu ja tarkoituksena myös apukeinoja "järeimpiä"(leikkaus)vielä mukaan ottaa n. 1v aikana jos kaikki menee nappiin ja leikkausjonot ei mahdottomat.
....odottavan aika siis piiiiiitkäääää.:headwall:

..tällaista eloa täällä..
Hyviä vointeja ja mukavaa alkanutta v. 2013 siulle!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Sanokaas näettekö tässä jotain vai onko tämä joku CB:n "valehaamu"?

(näkyypäs se kuvassa huonosti. Luonnossa ei tarvinnut siristellä yhtään... Rikoin testin ja siinä läpinäkyvässä lärpäkkeessä oli kyllä sininen hento raita mun mielestä..)

Edit. Toinen kuva vielä, näkyykö siinä yhtään paremmin..
 
Viimeksi muokattu:
Laala: mä nään ihan selkeen viivasen. Mitkä dpot? Mä en oo ikuna tykänny cb tosta testistä, kun herkästi antaa vääriä ohkasia plussia. Mut tuo sun viiva näyttää tasapaksulta. Testaa jollain muulla testillä, esim pc?
 
Pitäis olla dpo 15 ehkä... Mutta siis aika heikko viiva, eikö? Mut mielestäni se oli siis kuitenkin "normaalilevyinen" eikä vain semmoinen ohut toisessa laidassa sitä "viiva-aluetta", jos tiedät mitä tarkoitan... Mut joo siis menkkojen olis pitäny alkaa tänään, eikä viel oo kuulunut mitään, ei edes mahakipua (paitsi jännitysmahakipua nyt ton testin teon jälkeen :p )...
 
Kyllä mä taidan luovuttaa tämän kierron suhteen:( Edelleenkään sofi one step herkkään ei mitään viivanpaikan kummempaa näkyviiin dpo12 jos ovis nyt oli sillon 24.12 (sillon vielä oviskipuja oli ja testi + ja 25.12 ovistesti nega oireetkin hävis) menkat pitäs alkaa maanantaina ja uusia ovistikkuja pistin tänään tilaukseen.

tässäpä tämän kierron testit:snotty:

Aijaa.com - 11543460
 
miisuliisa, täällä toinen epätoivoinen kalastelija :D Haamun esiasteita vaan pukkaa ja hermot kohta menee :D Ovis tais olla jouluaaton yönä-joulupäivänä. Ei anna millään vahvaa viivaa, mutta toivo elää niinkauan, kuin tätipunainen ei kiidä paikalle!:saint:
 
milli78 kyllä tässä hulluks meinaa tulla ja kun järki sanoo että herkällä testillä pitäis nyt jo tulla kunnon viivaa! turhanpäivästä taskulampun kanssa tihrustamista tämä mun toiminta:( Mieskin jo sanoi että ei se viiva siihen tule vaikka kuinka googlaat ja katot sitä tikkua. :LOL:
 
miisuliisa, sano sille että aivan varmasti tulee viiva kun tarpeeksi kyttää!:D
Mulla noi testit kuluu tuolla puhki kohta kun käyn tsekkaa niitä josko niissä olis jotain tapahtunut:saint:
Toissapäivänä näkyi vaan valoa vasten:snotty:
mut tänään voi nähdä jo omilla silmillään sen haamun esiasteen äidin:LOL:
Jos malttais maanantaihin....? Sitten vois saadakin jonkun kunnon viivan.
Mulla on vaan noita Pregcheck testejä prismasta. Koitan säästää nyt, kun aina muutun tällaiseksi himotestaajaksi ja hulluna syydän rahaa niihin.
Onko noissa Pregcheckeissä viivanpaikkaa...? Googlella nopeasti katsottuna moni sanoo ettei olis:D Koitan tässä toivoa pitää vaan yllä..
 
himotestailija en ole mutta haamuilija ehkäpä :D

mitäs mieltä olette, tein keskiviikkona testin jossa selkeästi ei raskautta, tänään tein toisen ja heti tuli vasemmalle yksi haalea viiva, hetkenpäästä se katosi ja tuli oikealle vahva viiva (eli se joka tulee jokatapauksessa). ohjeessa luki että jos pelkästään vasemmalle tulee viiva niin testi on epäonnistunut, jos pelkästään oikealle tulee viiva niin se on negatiivinen.. mut entäs jos tulee ensin vasemmalle haamu ja sen "katoaa" ja sit tulee oikeelle vahva viiva? (eli testi on onnistunut).. menkkojen piti alkaa jouluna..
 
Mä tein tänään aamul vielä testin, tuli taas haamu, mutta puolen päivän aikaan alkoi vuoto. En tiedä oikein mitä ajatella, oliko vääriä haamuja vai oliko tää nyt joku varhainen km. Surkeelta tuntuu joka tapauksessa. :(
 

Yhteistyössä