Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Koskaan ei ole liian aikaista tehdä testi :D Periaatteessa ymmärtääkseni aikaisintaan dpo7 hedelmöitynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään ja alkaa tuottaa hcg:ta mitattavissa olevia määriä, ja tällöinkin vasta todella herkillä testeillä. Tsemppiä!
 
Koskaan ei ole liian aikaista tehdä testi :D Periaatteessa ymmärtääkseni aikaisintaan dpo7 hedelmöitynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään ja alkaa tuottaa hcg:ta mitattavissa olevia määriä, ja tällöinkin vasta todella herkillä testeillä. Tsemppiä!
mulla tuli ihan hiukka verta tuos lauantaina eli olis ollut ehkä dpo6. joten voih. jos huomen ekan tekis. silloin olis jo ehkä dpo10!
 
Niinpä!!!!!
Meillä yritystä takana yli vuosi. ei mitään kamalan suurta ja aikataulutettua mut kuitenkin. Joten olis jo aika. Ekaa tehtiin saman verran. Pitäis varmaan kääntyä johonkin uskontoon kun ne tuntuu paukahtelevan paksuks ihan silmän iskusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Heippa!

Tuleeko noihin sofi:n one step r-testeihin kuinka usein viivanpaikkoja??
Tein tänään semmoisen ja siihen tuli heti paksu toinen viiva, mutta tosi haalea ja ehkä vähän harmahtava, en ole varma oliko siinä väriä.. :|

Mamuska7: Hienosti on kyllä lähtenyt vahvistumaan!:heart: Ja mulla esikosta sikiökaiku ei näkynyt vielä 6+0, mutta siitä parin pv päästä näkyi.. Eli kannattaisi varmaan siinä rv 7 käydä sielä aikasintaan että jotain näkyykin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Heippa kaikille hätähousuille,
Olen tässä pari kk lueskellut teidän kirjoituksia ja nyt kirjoitan ekaa kertaa itse. On ihana huomata, etten olekkaan maailman ainoa joka ei pysty olla testaamatta liian aikaisin ja aivan koko ajan. Hermot tässä menee vähemmästäkin.

Halusin kysya, onko ketään joka ois noilla herkillä testeillä tehnyt selkeän negan dpo10-12 ja sitten kuitenkin vielä plussannut? Olen tehnyt first responsella kaksi selkeää negaa dpo9 ja tänään dpo10. Tänään mittasin vielä lämpojä jota en ikinä ole tehnyt ja ihan kuin ois vähän koholla, 37+, hulluksi tässä tulee...

Kommenteista kiitollinen;)
 
Alkio voi kiinnittyä JO dpo5 joten testeissä haamuinen kurkisteleisi sitten siitä n. 2-3vrk:n päästä: dpo7-8 alkaen..:)
..paljon on kiinni HCG:n noususta..toisilla se nopsaa, toisilla taas hieman hitaampaa.



Puuuuuh+++++++tänne kovasti kaikille!:whistle::heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mitämitä himotestaajat auttakaa! Olen tehnyt ovistestiä kp09 lähtien. Ihan himmeää testiviivaa kunnes yhtäkkiä kp14 paukahti lähes tasavahvuinen. Sitten himmeni himmenemistään niin, että kp16 aivan haalea. Sitten yhtäkkiä alkoikin vahvistua, kp17 jo selkeästi erottuva ja tänään kp18 ei nyt testiviivan vahvuinen mutta silti selvästi vahvempi taas kuin eilinen. Johan tässä nyt rupeaa luulemaan vallan mitä, mutta ei kai se noin nopeasti tärpäämisen jälkeen näkyisi?? :O
Luulin että mulla oli ovis 5.4 koska digi hymyili ja kaks liuskatestiä. Nyt sitte viime lauantaina eli 20.4 tuli hirveet limat ja mahanippailut joten tein ovistestin, ja viivat meinas hypätä silmille :) Joko mulla oli 2 ovista tai sitte tuo eka ei ollut oikea ovis laisinkaan :)
 
Luulin että mulla oli ovis 5.4 koska digi hymyili ja kaks liuskatestiä. Nyt sitte viime lauantaina eli 20.4 tuli hirveet limat ja mahanippailut joten tein ovistestin, ja viivat meinas hypätä silmille :) Joko mulla oli 2 ovista tai sitte tuo eka ei ollut oikea ovis laisinkaan :)

On voinut olla kaksi ovista..tai..LH-huippu kyllä silloin 5.4 mutta ei vain munasolu ole irronnut..oletko lämpöjäsi yleensä seuraillut?..niistä itse voin määrittää, onko kierto ovulatorinen, vaiko ei.=)

..eikös siulla olisi jo kierto lopuillaan/täynnä?..oletko dipannut R-testejä?;)
((muoks))Kurkkasinhin jo tuolta toisesta pinosta..sulla kp:t jo aikas isot ja mitä ilmeisemmin nyt sitten tuolloin la-su se "oikea" ovis - tärpikästä piinailua:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hui,pitkästä aikaa täällä ja mitkä kylmänväreet sai aikaan tikkujen tihrustelu,jotenkin tuli ikävä sitä hommaa vaikkakin mieluummin tässä tilassa oon :D Ikävä vaan oli huomata että tuttujakin nimimerkkejä täällä edelleen kirjoittelee kuin silloin oman plussauksen aikaan,Tsemppejä heille hurjasti jatkoon(kin) ja uusille myös paljon plussa tuulia ja tietenkin plussanneille tuhannesti Onnea!! :heart: Täällä välillä käyn edelleen kurkkimassa teitä :)

* Piuu rv30* :heart:
 
Pettymyksien pettymys! :headwall: Käytiin ukon kanssa rohmuamassa eilen apteekista r-testejä kun olin näkevinäni BrekChecin liuskassa haamujen haamun. Ukkokin sen näki! No minäpä tein dbo 8 illalla 4,5 tunnin pidätyksen jälkeen CB:N plus testillä nega ja seuraavana aamuna dbo 9 nega. Kyllä me oltiin mukamis näkevinämme siinä sitä pystyviivaakin kun oikein pyöriteltiin mutta taidettiin vaan haluta niin kovin nähdä se viiva.. Lämmöt pysyy nyt 36 yläpuolella eikä laske sinne 35 niinku viime viikolla. Mulle jäi vielä CB:n digi, mikä ilmottaa viikot. Sen teen vasta jos saan johonkii muuhun selkeen plussan.
 
Täälä kanssa tehty tänään pc ja david r-testi, ja ei kyllä näy mitään : / katotaan näkyykö kuivuneena, mutta sitä nyt enää sitten lasketa. :ashamed: Raskausoireita kyllä on, rintojen arkuus, vessasa saa ravata ja sitten pieni yökötys ja myös menkkajomotus on tullu..
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Et kyllä nyt hyppää kelkasta pois! Millä testillä sä sait sen haamun? Terstaa samalla! Pitäiskö mun tulla tiiraamaan sitä viivaa :D Meillä ois sama la eli 1.1.2014.
Tosi itellä raskaus oireet alkaa hiipua joten pelkohan se iski takaraivoon että näinkö täss taas käy.
Mutta ei, ei me periksi anneta! Kerran kun on viiva näkynyt niin se saa nyt sit myös takoittaa oikeaa raskautta :D
Kovasti peukutuksia sinulle!!!!

Mites _Kenguru_ Oletko aamulla jo dipannut?

Viides villahousu Peukutuksia sinullekin että viiva taas ilmestyis, ei saa noin vaan karata!
 
mamuska Mulla iski heti kauhee masennus!! Sain viime raskaudessa jo tähän aikaan selvän haamun.. :ashamed: Niin tuli tietenkin heti sellanen olo, että pitäis nytkin näkyä jo, mutta mikään raskaushan ei oo samanlainen.. Ja sen tiedän kyllä, että raskaana oon, kun tissit on kipeet!! :D Mutta se on toinen juttu, että olisinko enää, jos sitä viivaa ei tuu.. Teen varmaan viikonloppuna digitestin, sillä sen varmistuksen saa :) vaikka menkat ei ookaan myöhässä.

Ja testasin tänään samalla testillä jolla sain sen haamun :) ja vielä david testillä joka pitäis olla herkempi!
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin tuli suuri kiukutus ja pettymys :( No eihän se välttämättä vielä näy. Tyhmää vaan kun kroppa väittää kivenkovaa että paksuna ollaan mutta testeissä ei näy mitää. Mullakin on nyt kipeytyny tissit enemmän ja tuntuu painavilta. Pitääkö oikeesti muka malttaa perjantaihin tai jopa lauantaihin?!
 
Huomenta! :wave:

Onko täällä kokemuksia Davidin o-testeistä? ennen oon käyttäny jotaki muuta merkkiä, en nyt muista että mitä mutta semmonen hailakan violetti pakkaus ja on minun mielestä ollu "selkeä" ja on hyvin nähny ku viiva on alkanu tummumaan päivä päivältä =) nyt eilen testasin ovista davidin testillä ekaa kertaa ja ensinnäkin, se liuska on niiiiiin pieni että hyvä että näpeissä pysyy ja antaa kyllä tosi hailakkaa viivaa, verrattuna pari päivää sitte tehtyyn toiseen testiin.. että on kyllä ilmeisesti testeissä eroa. Mutta pakko nuo kuluttaa loppuun ku niitä tuli tilattua ja varmistukseen on digitestejä vielä jos davidiin saa edes jonkun näkösen viivan aikaan..
 
Musta kanssa on ruvennu tuntumaan, että emmä varmaan raskaana enää edes oo, ei ne tissitkää enää niin kipeet oo kun niitä painelee, mulla eilen illalla rupes tulemaan sellasia aika koviakin menkkajomotuksia sellasia vihlontoja alavatsaan.. Kyllä luulen että tässä saa pettyä, miks edes rupesin testaamaan niin aikasin : /
 
MIWWI et kyllä nyt yhtään hyppää kelkastasta pois!!!meillä olis MAMUSKA kaikilla siis myös mulla laskettu 1.1 :D

tosin itselläkin täällä pelko perseessä..koko ajan ravaan kattomassa vuotaako veret ja mulla kaiken lisäx kylläkin alusta asti kun oireet tuli ja viiva senkun vahvistunut,eilen CB ni kontrollin vahvuinen plussa jo :D mutta nää järkyt repäisy kivut,mahan viiltely kivut ja selkä särky!!!ei mulla esikoisesta näin pahoja ollut,niin pelkään koko ajan että kesken menee :(
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
tietämätön Mulla on aina ollut niitä repäisy kipuja, kovimmillaan repii jalkoihin asti. Niitä oli viime viikolla, mutta ei enää :( Siksipäs pelkäänkin että onko taas kehitys tyssännyt heti alkuun? Nyt peukutuksia meille kaikille :heart:
 
Mä kyllä vähän pelkään, että joudun hyppäämään kyydistä pois : / Kyllä tässä vaiheessa pitäis jo jonkinlaista viivaa näkyä ja silloin dpo 9 viiva näkyi jotenkin, mutta nyt dpo 11, ei näy ees kuivuneena mitään, eli kyllä viivan olis pitänyt vähän vahvistua. :(
 
Miwwi, älä vielä vaivu epätoivoon :) Mulla oli tissit kipeimmät kp 24-26 ja sitten helpotti muutamaksi päiväksi ja nyt ovat taas todella kipeät. Ja mulla ei ainakaan viiva vahvistunut kp 29-31 välillä yhtään, vasta kp 33 oli selvästi edellisiä tummempi. Ja mulla oli kyllä kp 24-25 tavallista menkkakipuiluakin...
 

Yhteistyössä