Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

tietämätön Mulla tuntu aamulla että ei mitään oireita enää. Rinnat tuntu jo eilen illalla että ei oo enää kipeet, kun oikein painelee, niin vähän arat. Tänään kyllä iski puolilta päivin kuolema väsy, nukuinkin tajuttomana melkein kaksi tuntia. Kun heräsin oli heikottava olo ja etova. Nyt rinnoissa taas niitä lämpimiä aaltoja, ihan kuin maito nousisi-tunne. Pitää oikein kokeilla että nouseeko se :D Ei onneksi, mutta puristamalla maitotippoja jo tulee!!!! Täälläkin ois se 4+0. Ajattelin malttaa sen kaksi viikkoa odottaa ja käyn sit yksityisellä ultrassa, jos näkyis onko kohdussa elämää vai jossain muualla. Tietty jos vuoto alkaa ennen sitä niin turhapa mihinkään yksityiselle on mennä.
 
Minäkin toivotan onnea teille plussanneille!! Minäkin aion liittyä teidän seuraanne, jos ei nyt tässä kierrossa niin seuraavassa sitten :D . Mulla ei oo ku tää sairas väsymys ja nälkä. Jos ei syö ni tuntuu että verensokerit tippu ihan olemattomiin. Tisseissä tapahtuu selkeesti jotain :confused: . Ei ne kipeet varsinaisesti oo mut ei ne sellaset peruslätytkään ole. Niin ja pinna on ihan oudon kiree ollu jo monta päivää ja tuntuu vaan kiristyvän entisestään..
Miwwi me ollaan nyt tuskastuttavasti saman kaltasessa tilanteessa. Sinä olet himpun verran edellä. Seuraan sun taivalta nyt silmä tarkkana :stick:
 
mamuska!!samanlailla mulla menee toi ei oo oireita ja tunti ni johan taas on..ja itsekin meinaan mennä yksityiselle ultraan jos sinne saakka päästään en kestä odottaa sinne rv12 asti..mutta ajattelin mennä vasta kun viikkoja oli lähempänä 8 et varmasti sitten sais siellä sen sykkeen näkyviin.
 
miss_piggy Kiitti vinkistä, tein jo tilausta mutta sit huomasin että jos tilaa pikana maksaa 1€:n lisää ja jos en pikana ota niin ei ennätä tälle viikolle. En kuiteskaan malta viikonlopun yli :D Piti siis varmaan lähtee kattoon apteekista mitä ne maksaa.....
 
tietämätön Minä en neuvolaan soita ennen kun olen ultrassa nähnyt sydämen sykkeen. Minä varovaisesti äsken kurkistelin odotuspuolella km:n jälkeen plussanneisiin. Piti vähän käydä lukemassa miten muilla mennyt. Voi kun pääsis itsekin jakamaan tuntojaan odotuspuolelle, mutta kyllähän sitä pelkää että kun liian aikaisin hehkuttaa niin huonosti käy. Vaikka ei niillä asioilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa :)
 
Täällä samat tunnelmat kun Miwwillä Eipä tainnut tästäkään kierrosta tärpätä. Menkkamaista kipua vaan koko ajan enemmän ja ärsyttää kaikki, digitaalinen näytti tänään dpo 12 negaa eli olis siinä näkyny jo jos oltais raskaana.. Pettynyt olo mut uutta kiertoon kohti. :( La pitäis alkaa menkat mut saa nähdä alkaako aiemmin jo
 
Nonniin, olen nyt lueskellut kaikki mahd. keskustelut mutta asia nyt ei tunnu aukeavan..
Kuukautiseni tulivat viimekuussa jotenkin kahdessa osassa. 7 pvä vuotoa 1 pvä väliä ja taas 2 pvä vuotoa. Kipuja ei ollut kuin aluksi.
Kahden viikon päästä menkoista aloimme mieheni kanssa ihmettelemään suurentuneita rintojani joista puristamalla tuli vedensekaista "maitoa". Pissallakin kävin/käyn väh. puolentunnin välein. Alavatsani on ollut turvoksissa ja paineen tunnetta on ollut oletetusta ovulaatiosta lähtien.
Asiaa ihmeteltyäni ja pohdiskeltuani on tässä kyllä ollut ummetusta/vatsa sekaisin ja itkukin on tirahtanut ilman mitään syytä.. Valkovuoto paksua ja valkoista. Pahoinvointia ja palelua iltaisin. Metallin maku suussa n. viikko kk loppumisen jälkeen. Jouduin katsomaan oliko suussa haava mutta ajattelin sen johtuneen tupakasta koska haavaa ei näkynyt.

Kierukka kuitenkin tuntuu olevan asiallisesti paikallaan..

Tästä innostuttuani juoksin sitten päätäpahkaa apteekkiin testejä ostamaan ja siis ed. menkkojen alkamisesta oli kulunut 3 viikkoa. Negatiivista näytti. Tein 2 testiä parin päivän päästä lisää ja nekin negatiivisia. Terveyskeskuksesta sain tarkastusaikaa varatessani lähetteen pissatestiin ja sekin negat. Terv.hoitaja ei tuntunut muutenkaan ottavan tosissaan.

Odottelin menkkoja alkavaksi eilen mutta mitään ei näkynyt eikä tuntunut. Yleensä kk kivut alkavat jo pari päivää ennen ja päätä särkee yms.

Mentyäni nukkumaan alkoi alavatsaa vääntää vietävästi. Jalkojakin särki ja tuntui kun jalkoja olis revitty irti.

Aamulla vessaan mennessä mitään ei kuitenkaan näkynyt?! Varuiksi laitoin pikkuhousunsuojan, jossa huomasin töissä vessassa käydessäni vaaleanpunaista vuotoa pienen tahran verran. Vaihdoin suojan mutta mitään ei sen jälkeen ole tullut..

Töistä päästyäni pää oli todella kipeä, oksetti ja yökötti vaikka olin syönyt. Nukahdin samantien kun kaaduin sänkyyn ja nukuin 1,5 h.

Herättyäni söin ja pahaolo oli tiessään. Tulen pian hulluksi tätä pohtiessani..
Lapsi olisi tervetullut jos on tulossa.

Mitä mieltä olette tästä? Onko teistä raskauden oireita vai jotain muuta? Ostin clear blue digitestin töistä tullessani. Onko hyvä? Milloin kannattaa testata? Edelliset kun selkeesti liian aikaisin? SUURKIITOS JO ETUKÄTEEN!!
 
Onnea Mamuska ja tietämätön!!

Miwwi, josko ne dpot vain vähän heittävät, ja plussa tulee vähän myöhemmin?
Viides villahousu, voihan se plussanen vielä sieltä tulla?

Ovistestit loppuivat ja testasin tänä aamuna herkällä (10mIU/ml) rtestillä. Tyylipuhdas nega. Joo, VASTA dpo5 mutta silti harmittaa eikä edes kovin ohuesti. Olen ihan SATAVARMA ettei ole tärpännyt. Hitsin hitsi. Vauva, miksi et tule meille?

(Tuo otsikko on kyllä niin minua. Ovistestiä kp09 lähtien ja rt kp20. Kuinka pönttö (=toiveikas) sitä voikaan ihminen olla :headwall: )
 
Viimeksi muokattu:
Mä pimahdan ihan justiinsa. Soittakaa valkotakkiset, kuvittelen näkeväni haamujen haamun. Tai siis viivanpaikan. Purin sen pirun vekottimenkin, että näkisin tarkemmin. Eikä testiä saisi lukea enää, kun 5min testauksesta on kulunut.

Miten sitä saisi keskityttyä tuohon kaikkeen muuhun tekemiseen, jota on kyllä enemmän kuin riittävästi? Kun tämä vauvakuumeilu pyörii niin vahvasti ja päällimmäisenä mielessä!!

Ei siinä mitään ole. Kunhan kuvittelen/haaveilen/luulen.
 
Viimeksi muokattu:
Täälä kanssa lähtee järki kohta.. Mulla on taas tissit kipeet, tulee vissiin aina iltaa myöten enemmän.. Aamulla kun heräsin niin huh, kun on kuvottava olo, äsken tein taas testin ja ei minkäänlaista viivaa.. Menkkajomotustakin on, täti varmaan kurvaa kohta paikalle, vaikka pitäis vielä viikon olla poissa? Kai mulla sitten on tullu raskausoireita, mutta raskaushormooni ei vaan enää nouse. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Missä vaiheessa kiertoa olet? Toihan kuulostaa tosi lupaavalta, siis menkkatyyppiset oireet aivan liian aikaisin! Oletko tehnyt oikeasti herkillä testeillä? 25 ja 50 ei tässä vaiheessa mitään näyttäisikään.

(Ja minäkin, ei tuolla 10-testilläkään vielä dpo5 välttis näkyisi yhtään mitään. Sitä vaan niin toivoo.)

Tsemppiä Miwwi. :hug: Niin tuntuu samalta. Oireet on, vaan mitään (ainakaan varmaa) ei näy, kuulu. Tahtoo vahvat viivat rtestiin ja 9kk päästä vauvan syliin!!
 
Saako tänne tulla mukaan? Olen yhdessä toisessa ketjussa kirjoitellut mutta siellä on mielestäni kovin hiljaista eli taidan olla siis hätähousu :)

Olen 37-v,esikoista yrittämässä,vasta helmikuussa pillerit lopettanu eli kierto vinksallaan,kp22/24-33,yk3.
Testejä varattu,yritän tässä pinnistellä etten niihin vielä repsahtaisi :D
 

Yhteistyössä