Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mun dpo9 oli kyllä oikein negojen nega. Käytin tosiaan Predictor Earlyä, herkkyys 12,5. Summa summarum: p*ska testi, näytti negaa vaikka plussaa piti näyttää. :D Ja siis tämähän ON hirveä katastrofi, huomioon ottaen että on yk1..
 
Eikös One Stepin pitäisi olla herkempi kuin PregCheckin? Jännä että One Stepiin piirtyy silti haaleampi viiva, tuo PC:n on selkeästi tummempi. Ihan sama kunhan viivoja piirtyy, mutta muistelisin vaan jostain lukeneeni noista herkkyyksistä ja ostinkin sen takia One Stepejä että saisin tietää aiemmin :)
 
Mä oon kans miettinyt tuota miksi vähemmän herkempi voisi antaa vahvempi viivoja ja aivoni ovat keksineet 2 selitystä:

1) Jos se miten ilmoitetaan eroaa, herkemmän kohdalla ilmoitetaan että näyttää haalean viivan (=haamun) kun 10ml, 25ml taas näyttää vahvan viivan kun 25ml - eli sekin voisi näyttää aiemmin haamua. Sekavasti :)

2) oisko herkemmässä vaan vähempi väriainetta...

Jos joku tietää virallisen selityksen niin ois kiva kuulla.
 
On siinä väriä, livenä näkyy hyvin.. mikään ei koskaan oo varmaa, mut nyt aloin miettii, et entä jos menee tai jopa jo mennyt kesken.. alko hirviä stressaaminen, lisää tikkuja aamulla.. ei oo helppoa, ensin panikoi kun ei tuu viivaa ja nyt kun tuli ni panikoi et näyttääkö väärin.
 
sama pisu, sama tikku, eri kuva..
On kyllä haalea, mutta eihän nyt vielä pidä panikoida, ku vielä ole kuukautisetkaan myöhässä.. toivon nyt niin kovasti, että kaikki menee nappiin.
Kovasti paljon haamuja ja plussia toivon teille kaikille ja tietty itellekkin:)


Ihunaa - ONNEA plussasta!:heart:
..kyllä ne 17.6 ja 19.6 haaleaakin haaleammat viivaset tiesi siis plussaa.;)
Veikkaan että siulla tänään dpo11..ovis ollut melko varmasti 13.6..ainakin tuon 12.6 dippauksen perusteella.=)
 
LilliLotta itse suosittelen testaan mieluummin puikkotestillä kun liuskoilla. Ite sain tollasen vielä dpo 13 aamulla kun apteekin omalla vahva plussa samana päivänä päiväpissasta :) Edes ekassa raskaudessa en saanu viikolla 8 vahvaa liuskalla.

Elm onnea ja tervetuloa maaliskuisten joukkoon ;)
 
Mä olen nyt ihan kauhuissani, tänään pissin aamusella apteekin omaan, ja ihan yhtä haalea viiva, ellei haaleampikin.. jos huomenna vielä yhtä haalea, ni laitan hanskat tiskiin.. nyt siis mahdollisesti dpo12, niinkun mur-mur veikkaili.. pitäis jo olla vahvempi.. pitäis!! Pakko lähteä tyhjentää cittari pc:n liuskoista ja jos uutta apteekin tikkua huomenna.

Olikos se elm jolla vahva viiva, onnea! Mikä dpo? Sullakin alkoi ihan olemattomilla viivoilla testailu ja niin vaan vahvaa viivaa puskee:)

Tää päivä on ihan tuskaa.. miten mä nyt jaksan odottaa?

 
LilliLotta Älä luovuta vielä! Esikoinen antoi mulle haamun vasta kun menkat oli viikon myöhässä eli dpo 21! Joillakin nousee vaan hormonitaso hitaammin. Ja voi ne digitkin valehdella, jos sattuu tollanen romu kuin mun tän kertanen...tai no se valehteli varmaan vaan osittain, jostain syystä antoi viikot vaikka kertoi kuitenkin, että "ei raskaana". Digi antoi esikoisesta rv 5+5 tuloksen "raskaana 1-2" . Ei muuten varmaan voinu olla, koska itse olin varma raskaudesta jo 2 viikkoa ennen digin tekemistä :D
 
Digi on liian pelottava:D ihan liian suorapuheinen näin herkässä aiheessa.
Joteski nyt ku katon tikkuriviä, ni toi apteekin vois olla, ehkä selkeimmin punainen, mut en mä tiedä.. ehkä mä en luovuta vielä:) esikoisesta tein testin viikolla 6 ja kun nyt oikein muistia pinnistän, ni ei se testi silloinkaan mikään kirkuva ollut.. huoh.
Cittariin-->

 

Yhteistyössä