Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Moikka!

Onko kellään koskaan käyny silleen, että PC:n testiin tulee toinen viiva, mutta konrolliviivan väärälle puolelle? :eek: Tein eilen illalla testin ja siihen heti piirtyi sen kontrolliviivan viereen ensin viivan paikka, joka sitten tummui ihan oikeaksi viivaksi ja kuivanakin näkyy tosi selvästi. Aivan niinku ois ihan oikea viiva.
Viikko sitte verestä on otettu hcg ja sillon oli ainakin negatiivinen. Menkat ei oo vielä alkanu synnytyksen jälkeen, niin ei voi yhtään päätellä millon niitten pitäis alkaa, ku oon viimeset pari viikkoo kipujen takia ollu varma että ne alkaa, mutta ei.

Ps. En pysty kuvaa laittaa, ku on niiiiiin paska kamera vuodelta nakki ja makkara.:/
 
Moikka! Ihanaa kesäistä aamua kaikille :) täällä yksi hätähousuilija kovasti haluaisi sitä viivaa testiin jo ja saattaa rueta jo silmät keksimään omia viivojaan sinne joten jos joku kertoisi mielipidettä onko siellä yhtääään mitään toivon ripettäkään? :)

JpGweb - Image - Aijaa.com

OpbLSp - Image - Aijaa.com



One stepin testi ja tänään otettu, menossa minun laskujen mukaan dpo 10
Miun näytöllä näkyy kyllä aa-vis-tus haamuisesta, varsinkin ylemmässä kuvasessa - vahvistumista sille!:heart:
Kuva hieman muokattuna..
 
Viimeksi muokattu:
tirpana1 ylemmässä munkin näytöllä jotain näkyisi :) vahvistumisia sille puuuuuhhh :heart:


Hedelmälliset päiväsi ovat: 12.7.2013 - 17.7.2013
Ovulaatiopäivä: 15.7.2013
Laskettu aika: 6.4.2014

tosin oviksenhan tikutin :) ja ovisplussa 12.7 ja kivut 13.7 :)

DPO 13 tässä nyt ois päiviä viel uuteen kiertoon kun oletettu et menkat alkais 30.7 :D

 
Viimeksi muokattu:
Uusi hätähousu ilmoittautuu :) Taustailijana olen ollut jo pari kk :)

Yönenkeli: onnittelut! :)

Oma napa: tänään testattu liuskalla ja puhdas nega : / Nyt menossa kp 27/30-32 ja dpo 9-10. Aikaisin olen liikkeellä mutta ei ole mitään oireitakaan (tavallista PMSää) joten toivo on hiipunut. Edellisillä kerroilla tärpännyt yk 2 mutta minusta tuntuu että tämä "projekti" tulee kestämään nyt hieman kauemmin... Kunpa sitä kärsivällisyyttä voisi jostakin ostaa ;)
 
Henja kai se ois alettava uskoon siihen et sitä se on :heart:

Mustang79 oi voi kun voiskin ite taisin testata ekan dpo 8-9 :D DPo 9 olin jo näkevinäni jotain ja dpo 10 kanssa mutta nyt sit jo selkeitä :D ja menossa on se DPO 13


Tinttu85 uutta testiä vai muutaman päivän päästä... toivottavasti antaisi sitten jo viivasta ;)
 
Täällä olettaisin olevan paras asiantuntemus raskaustesteistä, joten... Näyttävätkö eri testimerkit eri vahvuisia viivoja? Olen muutaman haalean plussan testannut vahvistuvana (apteekin oma) muutamana päivänä peräkkäin, mutta tänään predictorilla ensin negatiivisen, joka kuitenkin puolen tunnin kuluttua muuttui hyvin hyvin haaleaksi plussaksi, kuitenkin haaleammaksi mitä apteekin omilla :/ Itkuhan siinä tuli. Onko toivoa?
 
Rillamaija - toki kannattaisi dippailla aina saman merkkisellä testillä, näkisi sitten alkaako viivanen vahvistumaan.
..ja sattaahan olla nyt sellainen ikävä tilanne, että alkio on kiinnittynyt hetkeksi mutta ei ole kestänyt kiinni..

Oliko Predictor se tavan, vaiko early?

Mikä kierron vaihe siulla menossa/milloin oli oletettu ovis?
 
Viimeksi muokattu:
Predictor oli tavallista mallia. Miksi pitiki mennä ostamaan vielä tuplapakkaus..

Olen hieman epätavallinen tapaus siinä mielessä, että plussasin hailakan mutta selkeästi havaittavan plussani vasta kp49! Kp43 näytti vielä negatiivista! Kp49 päätettiin testata pikkuisen George prinssin syntymän kunniaksi, vaikken raskauteen uskonut. Ei olla yritetty raskautua (opiskelen vielä), vaan tämä oli mun mokani :ashamed: ,hupsista.. Ollaan käytetty viime marraskuusta asti Lady-Comp ehkäisytietokonetta, ja innoissani oon siitä asti seurannut säännöllisiä kuukautiskiertojani, jotka ovat olleet aina sen 30 päivää (n. +/- 1). Tällä kierrolla ovulaatiota ei alkanut kuulumaan ja lämmöt pysyivät alhaalla. Netissä selattuani aikani olin sitten vakuuttunut, että mulla on joku hormonihäiriö ja anovulatorinen kierto. Lady-Comp oli myös hämääntynyt ja antoi keltaista väriä (pun= hedelmällinen, ei saa harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, vihreä= ei hedelmällinen, keltainen= opettelee kiertoani, ei mene takuuseen eli ihan sekaisin itekki). Omasta mielestäni hyvinkin turvallisena ajankohtana eli kp25 päätin että vihreät päivät alkavat NYT. Empäs arvannutkaan että salamatkustaja huijasi itsensä sitten kyytiin :heart: Näinä muutamina päivinä lähti vauvakuume ja ihastelu aivan mahottomiin mittoihin ja avokkikin innostui alun paskahalvauksen jälkeen. Nyt vaan tosiaan suru puserossa :'(. Huomiseen aamuun olen valmistautunut apteekin omalla, predictorilla ja first signal testeillä. This is war.

Kiitos *mur-mur* vastauksesta!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Nyt ois erittäin vihainen tuleva äiti täällä :mad: Kyllä se niin vain oli, että himotestaajan suurtestissäni first signal ja apteekin oma antoivat suorilta vahvan plussan ja predictor negatiivisen!!! (Eli kp54 tänään menossa ja eka haalea plussa apteekin omalla iltapissasta kp49.) Auttamattoman p*ska tuo Predictor, en koske enään ikinä siihen. First signal oli halvin ja antoi vahvimman plussan :)

Kiitos liikuttavista tsemppauksista, näköjään auttoi :´)) Plussaonnea vaan kaikille muillekin :heart:

katso liitettä 19046
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä