Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Olen pitkään lueskellut teidän juttuja ja vihdoin päätin itsekin liittyä keskusteluihinne.

Eli yk 3 menossa, kp 30/29, dpo 13. Aamusella sain liitteenä olevan kuvan mukaiset liuskatulokset (Sofi One Step-raskaustestit). Näättekö te mitään liuskoissa, vai kuvittelenko vain havaitsevani haamujen haamua?

 
Neinäsä siinä voi olla haamulaisen alku! Itse oon tosin aatellu, et jos siinä viiva on, se näkyy kyl sen testi-ikkunan läpikin.
TeaMariaselkeet on haamulaiset!! Onnea!

Mä en taas yhtään käsitä, tänään apteekin omalla aika samanlainen viiva ku eilen

http://aijaa.com/U3x59K

Ja tein sitten huvikseni äskettäin Predictorin, johon ei sitten tullut ees haamulaista!
Mitä tää nyt tarkoittaa?
Nyt menossa dpo 12
 
*pähkäilijä*, totta :) Mullaki tällä hetkellä dpo 14 ja menkkoja ei näy eikä kuulu. Näitten testien kans pelaaminen on semmost et huhuh... Ja ku se saattaa olla niin, että edeltävänä päivänä on ollu ihan puhdas nega ja sitten seuraavana päivänä selkeä haamu. Sitä selkeää haamua odotellessa ;)
 
Paulanna selkeä haamulainenhan se siellä!! Onnea!!

Mä en tajuu yhtän mistään mitään. Tein sit taas Predictorin joka ihan puhdas nega! siis häh! Onko muilla kokemusta noista Predictoreista, onko ne ihan susia? Luulis nyt et ees jotain näyttäis, jos apteekin omaankin haamulainen tulee...
 
Tässä on vielä mun testejä sillon plussan aikoihin, tosin harmi kyllä kaikki ei ole samaa merkkiä..

Ylin on eka haamu mitä sain Pregcheckiin, kp37, dpo:sta en oo varma..ehkä dpo13. Samana päivänä myös digi 1-2 viikkoa
Seur. päivänä Sofi One Step
Ja sitä seuraavana uusi One Step



Mähän olin testannut jo jonkin aikaa joka päivä, kun kierrot niin sekaisin. Jotain viivanpaikkoja olin saanut, mutta nää ekat haamut/plussat joissa väriä.
 
Tiqustiina
http://aijaa.com/NmM2GL

Mun kp 27/32
Alempi tehty heti aamusta ja toinen pari h sen jälkeen ku oli vielä pakko varmistaa. Luonnossa ihan vaaleanpunaisia nuoviivat, että voiko hyppii riemusta jo ?:D Tähän saakka en oo saanut kyllä mitään tuollasta aikaseks noihin apteekin omiin vaan ihan puhdasta negaa.
 
^ Pahasti mun mielestä näyttää värikertymältä... mulle on yks tuommoinen tullut ja ei mitään merkannut, kävin viel verikokeissakin...
Mulla uus testi ja näyttäis tältä nyt: 12772640.jpg - Image - Aijaa.com

ois ny kahteen Pc:een tullut tuommoset, antaako viivanpaikkoi kauheen herkästi..? ( kuva kannattaa isontaa..) niijoo ja kierrosta ei oo mitään hajua, vissiin aika pitkä on ku tuntuu et 1,5 kk välei menkat tulee ja menkat viimeks ny ollut 14.9. ollut menkkamaisii kipui mut sit ne loppu yhtäkkiä. En ole vuotanut missään vaiheessa:s
 
Onko monikin huomannut saman ilmiön, että kun märkänä laittaa raskaus- ja ovistestin vierekkäin siis kiinni toisiinsa niin ovistesti muuttaa raskaustestin postiiviseksi. :D Tein siis aivan vahingossa tämän huomion tänään.
 
Viivi_ mulle taisi käydä noin pari viikkoa sitten. Sain melko vahvan viivan r-testiin ja sitten seuraavana päivänä ei mitään. Muutama pv tästä selvisikin, että ovulaatio on vasta tulossa. Mahtavaa, kun löytyi syy. Kiitos!

Madeia mun silmissähän toi on tosi komea viiva!

Tää on/off hätähousuilija testasi dpo8: Pregnancy Test Gallery - Image #190695 | Countdown to Pregnancy

Ei taida olla viivaa hyvällä mielikuvituksellakaan, vaikka mä niiiiin kovasti näen ihan pienenpienen hitusen punaa :)
 

Yhteistyössä