Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Eltsu81, miten äkkiä sulla alkoi lääkkeet auttamaan? Tärppäsikö heti lääkkeiden alotuksen jälkeen? :) mua välillä vähän pelottaa nämä olotilat, olo muutenkin sekava kun tuntuu vaikuttavan nyt mielialaan voimakkaasti tämä... ärsyttää kun uskaltaa vasta torstaina ottaa lääkkeitä, kun se lisämunuaisen uupumus selviää, että onko sitä vai ei...

Neiti näpsän äidin testissä näen haamun ja myös nafnasin testeissä :)
 
Yemina kyllähän siellä jotain näkyy :) Voi juku kun nää meitin viivat pysyis ja vahvistuis. Niinku NeitiNäpsänÄidilläkin näkyy viivaa hyvin haaleeta :D Nää haamut on mulle ihan uutta vaikka puoli vuotta on yritetty ja nyt oon ihan seko.
 
Nafnas: Hyvä, että joku muukin näkee!! :D Toivon sinne kans vahvistumisia! :heart: Mäkin tulen hulluksi kohta. Sain hiukan reilu kuukausi sitten keskenmenon ja yritys aloitettiin heti, koska kaikki oli kunnossa ja kohtu tyhjeni onneksi itsekseen. Ja pari viikkoa tapahtuneesta veritestikin oli jo nega.

Apua. Jännittää ja pelottaa samaan aikaan...
 
Mä näen kyllä teidän kaikkien testeissä jotain ;)

UniQuePopPy No mulla on tähän astikin tärpännyt helposti (yk 2), km kyllä sai kierrot aika sekaisin, mutta ihme kyllä tuli myöhäinen tärppi silti. Mutta nyt tuo keskenmeno tietysti pelottaa kovasti :/ Aloin siis Thyroxinia syödä reilu kuukausi ennen plussaa, että arvot ei vieläkään ihan optimaaliset ole.
 
Juu olipas fiksua tehdä pregcheck liuska :kieh: Testiajalla noin 2:den minuutin ajan näkyi haamuviiva, ja sitten se vaan hävisi ja jäi valkoiseksi viivaksi. Aiemmin tein siis tuon clearblue + testin ja siitä linkki edellisellä sivulla.
 
Mulla ihan yhtä heikko ellei heikompikin viiva tänään apteekin omassa testissä :( Kyllä nyt harmittaa penteleesti. Voiko olla ettei muka olisi 24h tunnissa noussu sen vertaa että näkyis viivan vahvistumisena? Ja olkaa rehellisiä, ei mitään kannustavia väärään johtavia vastauksia :D Vitsi, miten sitä jaksaa nyt lähteä töihin. Ei kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Alkaakohan ne menkat sitten tänään niinkun olisi tarkoitus... Huomiseen taas uuden testin kera.

Tsemppiä muille jännäilijöille, toivottavasti teijän plussat vahvistuu selkeästi :)
 
Kengumamma juu tiedän sen mut tuntuu tyhmältä jos melkein heikompi tulos tänään :/ en mä osaa odottaa:D ehkä jos mies ois kotona mut ku yksin oon ni tulee sekoiltua urakalla... Huomenna taas sit kokeilen jollei menkat ala tänään.

yemina ootko kokeillu, joko on vahvistunut?

onko jollain ollu oireena korvien lukkiutumista ja Semmonen vinkuminen? Meitsi täällä urakalla analysoi...
 
Nafnas käys kurkkaa mun viivojen vahvistuminen, saat ehkä vertailukohtaa:
Pregnancy Test Gallery - Image #193184 | Countdown to Pregnancy

Mulla oli kans fiilis et noi tosi hailakoita ja kolmas vaikuttaa haileemmalle kuin toka. Kuitenkin dpo16 digillä raskaana 2-3 ja tänään tehty pregcheck antoi tosi vahvan viivan. Tuohon viivan vahvuuteen voi kai vaikuttaa tosi moni asia ja päällimmäisenä kai virtsan vahvuus eli varmaankin myös kehon nestetasapaino. (Jos tää meni ihan pieleen niin korjatkaa viisaammat.) Toivottavasti viivasi vahvistuvat ja kaikki menee hyvin :heart:

MiNalo mitkäs tunnelmat sulla siellä on? Kiitokset muuten viime toivotuksista ja toivottavasti sulla menee kaikki hyvin ja saat tummia, pysyviä viivoja.
 
MammaLa Ihana kuulla et sulla menee hyvin ja viivat vahvistuneet! :heart: Kiitos kysymästä, mulla muuttui se vähäinenkin hailu viiva puhtaaksi negaksi. Eli tätiä odotellen taas. :( Mutta tähänhän mä varauduin, en mihinkään muuhun. Toiveet siirtyy taas uuteen kiertoon..jahka se suvaitsisi joku päivä alkaa.
 
Minalo höh. :hug: noh, uuteen yritykseen. Sehän meille on jo niin tuttua.
Tein ihan piruuttani testin. Dpo7 noh, eihän siihen mittää tullu. :D en kyl edes odottanut.
Miettisin vaan, että kun viime kierrossa niitä viivoja sain samalla testillä koko ajan niin kyllähän siellä jotain yritystä sitten on täytynyt olla. Sanovat mitä sanovat. :D
 
Tähtitomu:heart:

Enhän mie unhoittanut teitä ole:kiss: vaikka omat vaavihaaveet on nyt lopullisesti haudattu.

KOvasti 5vko. ajan eneilen(niukkakalorinen dieetti)jotta saan ylimääräistä pois poikeen, olen menossa "pikku masu" leikkaukseen 3.12 ja siihen vaaditaan ensin tiuk-ka dieetti - miun kohdalla 1000kcal/vrk ja painon pudotusta 15kg.
..nyt eka viikon pudotus saldona -3.7kg olen kyllä itseeni niin tyytyväinen.:rolleyes:

Ihania plussia tänne pinoon kuumeilijoille..
..plop:heart:plop:heart:plop!
:wave:
 
Viimeksi muokattu:
täällä mä taas vainoharhailen..
tänään menossa kp33 ja eilen tai toissapäivänä ois pitäny menkkojen alkaa! eli luulis testissä kai jtn näkyvän, ellei oo ovis/kiinnittyminen tapahtunu myöhemmin.. selkeetä tietoa oviksesta ei oo ku vaan tuntemusten perusteella.

oonko mä ihan vainoharhanen ku luulen näkeväni tässä jotekin?!
APUVA!!
20131107 181909 - Image - Aijaa.com

testinä pregcheck puikkotesti avattuna..
 
yöperhonen ihan kuin siinä jottain olis. Näyttää siltä kuin siinä olis ne viivan reunat punertavat ja muuten keskellä valkosta. Toivotaan että vahvistuu. :heart:

mur-mur onnea painon pudotukseen ja leikkaukseen. Meillä on yks "sukulainen" käynyt saman leikkauksen, eikä sitä kyllä meinaa tunnistaa enää. :)

nafnas pahoittelut tädistä. :hug:
 
ihmettelen tässä kovasti, kun kierrosta toiseen oon testeihin tollasia samantapasia viivoja saanu! mistäköhän johtuu? ennen esikoista ei tullu kyllä mitään, jos ei ollu aihetta... eikai nyt jokaisessa testissä voi viivanpaikkaa näkyä?? :eek:
 
Nafnas:: Voih, pahoittelut sinne.. :hug:

Yöperhonen: Jotain siellä näkyypi!

Murmur: Ihana kuulla myös sinusta! Paljon tsemppiä leikkaukseen :heart:

Tänään testasin illalla ja tämä tulos image - Image - Aijaa.com
Hiukan huono kuva ja otettu melkeen heti testin teon jälkeen.. Hiukan nyt ihmetyttää onko tuo vaan joku viivanpaikka tms.. Mutta siihen edellispäiväseen tuo olis ainakin saanut väriä enemmän?! Näättekö mitään?
 
yöperhonen Mun silmään tuo näyttää valkoiselta viivanpaikalta. Toivottavasti saisit piakkoin punaviivasen! :heart:

Yemina Tosta on vaikee sanoo ku on nii paljon värikertymää ylä- ja alareunassa..jotain näkyy testiviivan kohdallakin mut tiiä sitten onko osana värikertymää..mikä se sun kiertopäivä nyt olikaan mennossa?

Minä täällä tätiä oottelen huomiselle..tutut mahanippailut ja selän kramppailut on jo alkaneet. Tein huvikseen vielä testinkin ja sain siihen haaleen haaleen punaviivasen..ihan vaan menkkojen alun kunniaksi! : / Sama kuvio joka kierto toistuu! Tässä kuva ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi ja itselle muistiin tulevia kiertoja varten vertailukohdaksi.
2013-11-07 22.57.12 - Image - Aijaa.com
 
Mun kohalla ei tuo "viiva" ainakaan meinannu mitään.. aamulla alko kirkas verinen vuoto kera järettömien vatsa- ja selkäkramppien! :( jännä vaa ku mein narttukoira käyttäytyy ihan samalla tavalla ku odotin esikoista... ei muuta ku nokka kohti uutta kiertoa!
 

Yhteistyössä