Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

annikaeveliina Mä en sofissa näe kuin värittömän viivanpaikan. Pc:ssä vois alareunasta alkaen näkyä vaaleanpunaista viivaa =). En kyllä näe apteQissakaan paljoa mitään. Pc antas viitettä haamulaiseen :heart: (ja siihen mä noista luottasin, ihan vaa sata testiä tehneenä just ja pc näyttänyt ainakin oikein :whistle: )
 
joo ja kyllä niis kaikissa on, pregcheckistä kyllä kuivunu pois,mutta sillähän nyt teoriassa ei oo mitään merkitystä.. harmittaa ku ei saa kunnon kuvia :) mut kun kolme eri testiä antaa haamun,ni pistää taas miettimään.. mä en niin jaksais tätä..
 


mä en voinu uskoa kun aamulla tein testin <3 nyt 4+6 <3

annikaeveliina tiedän tunteen noiden haamujen suhteen. Ittelläki oli varaukset niiden suhteen vaikka kaikki toiset olivatkin varmoja et haamut on plussia. Mitkä sulla on kiertopäivät nyt? Dpo? Mun haamut tuli noin dpo 10-11.

neIhm onnea! millon sulla la? Mulla 19.9.2014.
 
Viimeksi muokattu:
mulla alko menkat 25.12,epäilisin sit et ovuloin heti niiden jälkeen,n.30-31.12.. eli nyt olis kai dpo 14-15 jo,mut oonhan mä useemman päivän niitä haamulaisia saanut.. oon niin sekasin ton kierron kanssa, enkä kyllä uskalla luottaa mihinkään ennenku toivon mukaan saisin kunnon plussan.. ja onnea kovasti sulle <3 btw, tein reklamaatiota noista rfsu:n testeistä vihdoin, monta vastausta sieltä jo tullu et en kyllä oo aiemmin kuullut että antais turhia viivoja yms ja laitoin et sain vedestäki viivan ku piruuttani kokeilin sillon :D kuvia halus ja ku laitoin ni laitto ettei nää mitään :D
 
BR oONNEAAAA!!!! Ihanaa! Mulla la. 20.9 menkkojen mukaan, muuttunee vielä johonki suuntaan, eteenpäin ehket, niiku ihan aina vaikka kuinka varma oisin hedelmöittymisajasta.

annikaeveliinalle Toivon sulle plussaa ihan sydämestäni! Ja niin teille kaikille :heart: Ja tee vaa reklamaatioo.. mä annoin palautetta ja sain 5 testiä postissa :D

hopess En nää mittään :(
 
joo,naurattaa vaan kun se ei myönnä sitä, vaan väittää mun valehtelevan :D aika asiakaspalvelija.. mut joo, toivotaan nyt että mun viivanen lähtis sit vahvistumaan.. en mäkään hopess oikein mitään nää, mutta niitä tosiaan on kauheen vaikea kuviin saada :/ :)
 
annikaeveliinapc;ssä näen jottain viivasta. :)
hopess sullakin näen viivaa, mutta en oo varma väristä. Sitä kun o muutenki vaikea saada kuviin.
neinäsäkyl siel jottai haamulaist pilkottais. :)

Ittellä ei mainittavaa. Itken ihan hillittömästi ihan joka asiasta niinkuin aina ennen menkkoja. Eli kai ne sielt sit tuleva.
Illan testissä taas ehkä jotain, mutta varmaan vaan viivanpaikka. Kuva on n. 15min päästä teosta. En kattonu koko testiä aikasemmin. Usko siis ittellä vissii aika vähissä. :(
image - Aijaa.com
 
Palaan rinkiin. Menkat eivät olekaan vielä alkaneet. Jäivät siis pariin tippaan eilen. Jos eiväät yöllä ole alkaneet niin hämmästelen, että mitä se oikein oli. Tosin vasta kp 26/22-31 menossa.

Heilanga, nyt mä nään haamun, en erota väriä mutta viivaa näkyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Heilanga Kyllä sulla selkeesti siellä viivaa on :heart:. Mullakin oli pc:ssä ekat nuo toosi haaleet vähemmän värillisiä, tai oli niissä pinkkiä, mutta ei sitä kuvaan asti saanut. Punaväri tuli kunnolla esiin, kun viiva vahvistui. Puhaltelen onnentuulosia :whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Ja annikaeveliina tarkotitko predictor testejä?? Jos tarkoitit, niin sain niillä selvän plussan ennen menkkoja sillo viimeks, kun testailin ja en ollu raskaana. Googlettamalla voi todeta testin olevan ihan hanurista. Mutta kait sillä oikeita plussiakin voi saada?

Heilanga Märässä näin selvästi.. tuosta en oikein niin hyvin, mutta olen koneella.. annappas kun selaan kännyllä vielä ;):D
 

Yhteistyössä