Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Alkuperäinen kirjoittaja Yönenkeli;27293818:
Onkos täällä nuita kohdunkaulan (kohdunnapukan) seuraajia??? jo son niin millasia kokemuksia mihinkin aikaan kierrosta??? Täällä siis se tilanne et menkat alko joku 8 päivää sitten... kesti n 3 päivää ja kohdun napukka nyt kumminkin auki sormelle.. nyt siis kp 8
Nyt palatakseni tuohon omaan kirjotukseeni kun sitä nyt tässä on tullut seurattua ja tutkittua niin nyt näyttäisi siltä että alkaisi menemään kiinni ja kp:han on nyt... 19
 
Aloitin tekemään ovistestejä viime viikolla (siis 10.10-15.10 välisellä ajalla) 14.10 testiviiva niin vahva kuin olla pystyi... oletin sen siis olevan ovis... Lopetin testien tekemisen seuraavana päivänä, koska viiva oli selkeästi haalentunut.. (ehkä virhe?) Pidin tässä muutaman päivän väliä testien teossa... Kuitenkin kun ovistestejä oli vielä paketissa jäljellä tein tänään ihan uteliaisuuttani testin ja nyt jälleen kontrolliviiva ja testiviiva ovat lähestulkoon saman väriset. Osaisko joku kertoa että onko tuo ihan normaalia, kun eikös ne ovikset ikäänkuin tule ja sitten ne meneevät melkein hujauksessa ohi? Vai olenko väärässä?
 
Mä panikoin kun aamupissasta tehty apteekin oma olikin minusta haaleampi kuin eilen aamulla mutta sit taas pc liuska on vahvempi kun aiemmissa pc liuskoissa... en tiiä, pitäskö lopettaa joka aamuinen testaus :D
Epäilen kyllä että testitulokseen vaikuttaa se että join ennen nukkumaan menoa normaalia enemmän ja pidätystunteja oli enemmän kuin muina öinä. Jotenkin musta tuntuu että jos mulla on pissa rakossa liian kauan niin se laimenee se hormoni siinä :LOL:

Jos tiistaina ei tuu digiin 2-3 niin kannattaisiko mun mennä verikokeisiin? vai onko peli menetetty jo siinä vaiheessa?

Tiedän panikoivani mutta kun ei oo kokemusta :D
 
Naapurin tyttö Kannattaa ehdottomasti lopettaa testailu. Turhaa rahanmenoa. Voit luottaa tulokseen, että plussa on. Itse tein samana päivänä kun plussasin toisen testin myös illalla ja digin kanssa odotin niin, että sain sen 3+ tuloksen. Tuntui hyvälle, että hormonitaso oli noussut. Itse ei raskauden etenemiseen voi vaikuttaa vaan on vaan elettävä päivä kerrallaan.Onnea raskauteen!

Tatja+pikkuinen 13+0
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Naapurin tyttö, täältä sama vinkki kuin Tatjalta, eli odota nyt muutama päivä ja testaa vasta sitten seuraavan kerran. Jokapäiväinen testaus on liian tiuhaan, siinä ei oikeasti näe mihin suuntaan se tilanne muuttuu. Eli nyt relaat ja testaat vaikka keskiviikkona seuraavan kerran :) Hyvinhän sulla jo nyt oli se plussa vahvistunut, eli nyt pitää vaan odottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö

Yhteistyössä