Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mä en kans koskaan oo apteekin omaan saanu yhtään mitään ellen ole ollut raskaana..Päätin kyllä nyt tuossa äsken mielessäni että en edes nyt testaa vähään aikaan mitään oottelen joskos menkat tulis joskus taas..Meni niin hermo tohon hommaan ku ei ota selkoa!
 
Eiköhän niitä apteekin testejä tule vielä osteltua iso kasa. Nyt taitaa olla kp23/29 eli nou hätä vielä. Tietty sitä näkee joka testissä sen haamun kun tarpeeksi kuumeilee. :headwall: Pitää tulla laittamaan kuvaa jos viiva vielä vahvistuu.
 
karkkihammastakolottaa: Malta hetki vielä, saat myöhemmin luotettavampaa tietoa. Nyt on vasta ne hetket, kun siellä alakerrassa tapahtuu kiinnittymistä, jos tapahtuu.. toki, etpä olisi ainoa joka malttamattomana testaa, tässä pinoss ainakaan :p
 
onnea naapurin tyttö <3

Mä teen nyt palaamisen :D oon ollut viikon äitillä enkä ole siellä viitsinyt koneella käydä :LOL:

Mutta siis voiko ovulaatio olla aikaisemmin? kp 10 tunsin kipua ja limat tulivat ?? nyt kp 20 ja en tuntenut mitään enää sen jälkeen ei limoja eikä muutakaan ?? :eek:
 



Ylempi on siis se ensimmäinen 16.10.2012 ja tää alempi äsken tehty.

Äsken tehdyssä tuli ensin teksti raskaana ja sit kesti vielä jonkin aikaa ennenkuin se viitti antaa viikot, mutta antoi 1-2. Huomenna alkaa uus viikko. Mutta eikö pitäs olla jo 2-3?

Perjantaina testasin, juu tiedän liian aikaisin, niin ei tullut tuo alempi viiva noin vahva kun tän päiväisessä...

Vuotoa on, se on edelleen rusehtavaa, välillä sitä tulee paperiin enemmän ja välillä vähemmän. välillä ei ollenkaan. Ajattelin testata keskiviikkona vielä digillä ja jos yhä 1-2 niin pakko kai mennä jonnekin lääkäriin tai jotain jotta sais selkyyttä lisää. Ei oo kipuja. eilen oli syönnin jälkeen todella huono olo sekä juomisen jälkeen.

Nyt taas ei oo mitään oloja, ootan että saan aamukahvia :)

Olen yhä positiivisin mielin kuitenkin, jotenkin musta tuntuu että se meinasi antaa mulle 2-3 viikkoa mutta tiedä häntä sit. Onko 2-3viikon saaneilla kokemuksia tosta mun kuvasta että onko lähelläkään sitä? Kaipaan nyt tsemppauksia...
 
Mä tein aamulla 2 testiä ja molemmissa puhdas nega. :( Ottaa hermoon kyllä... Ehkä se vielä viiva muodostuu kun loppuviikosta testaan. Nyt on kuitenkin vasta dpo10 ja kp24/29. Ihmetyttää silti aiemmat ns "haamut"? Voiko se noin valehdella tuo apteekin omakin että yhtenä päivänä näyttää viivaa ja toisena ei. Seuraavan kerran testaan vasta loppuviikosta!
 
Zanizipp: joskus apteekin omaan olen saanut selvän viivanpaikan, ilmnan punasta väriä. Mulla pissan ominaisuudet tuo sen viivanpaikan todella helposti esiin. lähes joka testiin. Rfsu on kyllä niin huono testi, että ihmettelen aina miksi pirussa sitä edes myydään. toivotaan parempaa tulosta loppu viikolle!

Naapurintyttö
: kyllä se kuitenkin vähän tummemmalta näyttää mun silmään tuo alempi viiva tämän päiväisessä. mullahan tuo digi tuli tosi perässä, vaikka hedelmöitys oli ihan normaalisti tapahtunut niin sain dpo 18 vasta raskaana 1-2. sama edellisessä odotuksessa. oli täynnä melkein rv 5 niin sain raskaana 1-2. Meinaatko tänään tehdä noita liuskoja mitä oot tehnyt? ja muuten sulla on tuosta edellisestä digistä noin vähän niin luultavasti ei vaan ole tarpeeksi vielä hormooni noussu. Pidetään nyt peukkuja!!! :hug:
 
Zanizipp: joskus apteekin omaan olen saanut selvän viivanpaikan, ilmnan punasta väriä. Mulla pissan ominaisuudet tuo sen viivanpaikan todella helposti esiin. lähes joka testiin. Rfsu on kyllä niin huono testi, että ihmettelen aina miksi pirussa sitä edes myydään. toivotaan parempaa tulosta loppu viikolle!

Naapurintyttö
: kyllä se kuitenkin vähän tummemmalta näyttää mun silmään tuo alempi viiva tämän päiväisessä. mullahan tuo digi tuli tosi perässä, vaikka hedelmöitys oli ihan normaalisti tapahtunut niin sain dpo 18 vasta raskaana 1-2. sama edellisessä odotuksessa. oli täynnä melkein rv 5 niin sain raskaana 1-2. Meinaatko tänään tehdä noita liuskoja mitä oot tehnyt? ja muuten sulla on tuosta edellisestä digistä noin vähän niin luultavasti ei vaan ole tarpeeksi vielä hormooni noussu. Pidetään nyt peukkuja!!! :hug:
En tänään aio tehdä muita testejä, huomen aamulla jos tuo vuoto ei muutu veriseksi, nyt yhä rusehtavaa. en tiedä enää, vielä kun toiset sanoo suunnilleen että ei oo enää toivoa ja toiset antaa toivoa... nyt alkaa niin sanotusti harmittamaan... mutta, kun tuo digi käyttäyty hassusti aamulla, siis se että se raskaana tekstin jälkeen vielä meni tovi ennenkuin sai arvottua viikot niin ajattelin että oli ihan siinä rajoilla että olisi antanut 2-3 viikkoa.. keskiviikkona teen vielä digin mutta sit saa luvan olla... jos sillon antaa 1-2 viikkoa niin sit tais olla tässä... meen kyl lääkäriin jos vuoto ei ala itekseen... minusta tuulimuna raskaudessa viikot nousee kyllä vaikka sikiöö ei olekaan...
 
Naapurintyttö Netissä kuvia siitä, miten digin viivat vahvistuu http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregnancy_Test_with_Conception_Indicator_brochure.pdf
Mun silmään näyttää varsin heikoilta noi sun viivat. Just itse noita samoja testejä availin, kun viikot vahvistui liian hitaasti. Tuulimuna sitten olikin kyseessä. Mut ainakin mulla 2-3 viikkoa vaati aika reilusti vahvemmat viivat kuin sulla noissa testeissä.
Noiden kuvien mukaan jota tuossa linkittämässä jutussasi on niin antaa toivoa sillä olen melkoisen lähellä tuota 2-3 kun vertaan omaa nenän edessä olevaa testiäni tuohon kuvaan... toivon parasta että keskiviikkona näyttäisi jo 2-3 viikkoa... ja että tää tuhruttelu olisi vain sitä alkuraskauden tuhruttelua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yönenkeli;27380744:
oottekos te muuten tutkineet tuleeko noihin digeihin haamuja???
Tulee mutta ne ei merkkaa muuta kuin niitä ei raskaana, ne on aina oikeastaan järjestäen samanlaiset haamut ei raskaana tuloksella, olisi se sitten parin päivän päästä raskaana tai yhä ei raskaana, vaikea selittää mutta on yritetty tulkita :D
 
Piti ihan kaivaa tunnukset esiin ja onnitella Naapurin tyttöä. :) Ja piti tulla sanomaan, että mulla juurikin tuo digi arpoi pienemmän ja suuremman viikkomäärän kohdalla. Olikohan dpo 14, kun näytti raskaana ja meni kauan ennenkuin tuli 1-2. Olin jo ihan varma, että se oli sitten siinä. Takana oli pari kemiallista (joissa digi näytti parin viikkon ajan raskaana 1-2) ja yks kohdunulkoinen ja poistettu johdin n. kk ennen tätä raskautta. Seuraavana päivänä näytti jo sitten raskaana 2-3. :) Ja nyt on laskettuaika sitten torstaina. :heart: Toivotaan, että sinullakin näin ja vuoto on harmitonta! Hirmuisesti tsemppiä!
 
Piti ihan kaivaa tunnukset esiin ja onnitella Naapurin tyttöä. :) Ja piti tulla sanomaan, että mulla juurikin tuo digi arpoi pienemmän ja suuremman viikkomäärän kohdalla. Olikohan dpo 14, kun näytti raskaana ja meni kauan ennenkuin tuli 1-2. Olin jo ihan varma, että se oli sitten siinä. Takana oli pari kemiallista (joissa digi näytti parin viikkon ajan raskaana 1-2) ja yks kohdunulkoinen ja poistettu johdin n. kk ennen tätä raskautta. Seuraavana päivänä näytti jo sitten raskaana 2-3. :) Ja nyt on laskettuaika sitten torstaina. :heart: Toivotaan, että sinullakin näin ja vuoto on harmitonta! Hirmuisesti tsemppiä!
Mie ajattelin saada aikaiseksi huomenna soitella verikokeisiin lähetettä jotta otettaisiin hcg. Luulisi sitten selkeävän. Mie vain mietin tuota että ei olisi perjantaista vahventunut tuo digin viivat jos olisi keskenmeno sillä perjantaina oli ihan erilaiset viivaset kun nyt... Mutta huomenna tulee vasta viikko siitä kun testasin tuon ekan 1-2 joten joillakin se on ollut tarkkaa :D josko aamulla testaisi digillä ja sit soittelisi sitä verikoetta...
 
naapurintyttö: teitkö sä kummankin digin muuten aamu pissasta. muistelin, että sulla aamuisin ainakin liuskat ja puikot antoi haaleampaa? vai muistanko väärin? Mutta toivotaan parasta edelleen. Niin kauan kun ei ole kunnon vuotoa niin on toivoa!!! :heart:
 
naapurintyttö: teitkö sä kummankin digin muuten aamu pissasta. muistelin, että sulla aamuisin ainakin liuskat ja puikot antoi haaleampaa? vai muistanko väärin? Mutta toivotaan parasta edelleen. Niin kauan kun ei ole kunnon vuotoa niin on toivoa!!! :heart:
Juu aamupissistä tein molemmat :)
En mie ressaa tällä, jotenkin mulla on vaan se tunne että kaikki menee hhyvin :) en tiiä mutta kai elimistö tietää sen sit... jos olisi kemiallinen niin olisi olleet jo runsaat ja kivuliaat menkat, tiedän kokemuksesta... :)
 
Mulla digi näytti raskaana ja arpo 3min viikkoja niin 1-2 kuin 2-3 viikoilla, vasta 3+ tuli samantien. Se digi oottaa testiajan loppuun sen tuloksen et tulee oikeat viikot. Näin luulisin. Tsemppiä ja toivotaan että kaikki hyvin Naapurin tytöllä!
 
Metsästin tänään apteekista ja s marketista testejä ovulaatio ja raskaus ja EI ollut kummassakaan ovistestejä jotta olisin saanu testattuu että onko tämä ovista vai mitä kun niin limainen olo alakerrassa jatkuvasti ja maha kipee samoin kuten oviksessa mutta kun tällaset oireetkin jo oli ja meni perjantaina ja alkukuussakin oli tällainen olo ja limaa. No sorruin sit ostaan apteekin r testin joka anto ihan selkee negan eli tuskin raskaana olen. Aijaa.com - 11145690
 

Yhteistyössä