Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tässä ois nää kuvat. Ylin on ovisviiva, keskimmäinen testiajan alussa ja alin kun testi on kuivunut. Oon hämilläni ja hiukan peloissani. Nyt aloin etsimään niitä ku:n oireita.. :(

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Voisko ovis antaa näin "vahvoja" haamuja?? Nyt kokemuksia kaivataan..
 
iinamiina teillä on ihan mieletön määrä siirtoja takana enkä voi muuta kuin nostaa hattua sinulle mielettömästä jaksamisesta! Minä olen miettinyt miten sinun viivoille on käynyt ja jännittänyt matkassa! Minulla viivat taisi ainakin pari päivää pysyä suunnilleen samoina. Toissapäivänä ja eilen ei mitenkään huimaa vahvistumista ollut havaittavissa. Tämän päivän testi sitten oli jo paljon vahvempi ainakin näin luonnossa vertailtuna.
Nyt kun testit on molemmat kuivuneet, niin ero on selvä.

Eli toivottavasti huomenna hormonin määrä on taas noussut (eikös se nouse vain jokatoinen päivä?) ja saat pienen hengähdyksen, kun toiveita ei lytätä hormonimäärän takia!

Olisi enemmän kuin upeeta päästä yhdessä tuonne odottelemaan sitä omaa vauvaa saapuvaksi!!!

Minusta tuntuu, että tiedän sen tunteen mitä tunnet... sen kun tuntuu täysin käsittämättömältä, että tämä voisi sattua omalle kohdalle.

toivotaantoivotaantoivotaan ja toivotaan vähän vielä lisää :heart:
Niin ja minulla on siis veritesti 14.6 eli vielä miljoona päivää odotettavana sitä.

Nopsu no näkyyhän siinä toinen viiva ! Onnea! :):flower: Toivottavasti viiva jatkaa vahvistumista!

Tsirbu minustakin tuo lääkäriajan varaaminen on viisas ajatus. Selvästihän testeissä näkyy viivaa ja saattaa kyllä olla, että viiva olisi vahvistunut. Toivottavsti kyseessä ei ole ku vaan jostain muusta syystä hitaasti nouseva hormonitaso. Tsemppiä! Ja kiitos sanoistasi :)

Taivaanrannan maalari tuo CB:n plussatestin herkkyys on 25. Samoin on apteekin oman ja CB:n digitestin.

Dyra minä en tiedä näenko toista viivaa testeissä vai en. Tiedän kyllä missä kohdalla se viiva pitäisi olla ja minusta tuntuu, että jonkin aavistuksen siinä näkisin. Toisaalta minun silmät näke viivoja myös siellä missä niitä ei ole ...
Toivottavasti tilanteesi selviäisi. Piinaavaa tuokin elellä epäselvyydessä..
Tsemppiä!
 
Taustalta huikkaan:

Muistakaa, että LH ja HCG testiä rinnakkain (kosketuksissa) vertaamalla LH-testi reagoi HCG-testiin niin että HCG:hen piirtyy hailakka viiva. Eli kun testailette molemmilla yhtäaikaa, niin pitäkää ne huolellisesti erossa toisistaan.

Itselleni näin kävi, ja iloitsin jo päivän plussasta, kunnes seuraavana päivänä totuus valkeni ja pettymys oli kova...
 
Tsirbu mulla todettiin KU kuukausi sitten. Elävä sikiö löytyi vasemmasta johtimesta rv 7+2.

Munanjohdin poistettiin vielä samana päivänä laparoskopiassa. Oli sen verta huonoon kuntoon mennyt johdin, että päättivät poistaa johtimen, ettei pääse KU uusimaan kyseisessä johtimessa..

Mutta asiaan...
Eli mulla alkoi ruskea tuhru vuoto rv 4+5 ja kesti niin kauan, kunnes KU todettii. Toisinaan pyyhittäessä tuli vertakin, mutta lähinnä tota tuhrua.
R-testit vaan vahvistui ja vahvistui, koska hcg nousi koko ajan. Seurasin viivojen vahvistumista myös O-testeillä ja viimesin O-testi jonka tein niin testi viiva muuttui väriltään mustaksi! Jotenka, kyllä ovis testi reagoi myöskin kohdunulkoiseen. Mulla oli KU:n toteamis päivänä hcg arvo oli yli 10000.

Jos sulla on nyt KU, niin voihan olla kuitenkin, että kun noi testit ei tuon vahvempia ole, niin alkio saattaa olla jo ns. kuivumassa pois ja homma hoituu pois pistos hoidolla (joskushan ku hoituu ulos ilman hoitojakin), eikä leikkausta tarvita.

Mutta siis, tämä sun tilannehan ei nyt välttämättä ole sama, kun mulla mutta kerroin nyt oman kokemukseni asiasta. Ja mullahan kyllä sitten alkoi tulemaan vkon 6 lopulla kovia toispuolisia kipujakin. Onko sulla mitään kipuja?

Että tällanen tapaus täällä.

Huomenna tosiaan kannattaa tilata se lekuri ja myöskin pyytää ultraa, että näkee onko kohdussa mitään. Mulla ei ekassa ultrassa rv 6+2 näkyny kohdussa mitään, eikä myöskään johtimissa, mutta kun hcg seurannasssa hcg vaan nousi epäily KU:sta heräsi.

Taisi olla aika sekava sepustus, mutta toivottavasti edes vähän valaisi asiaa. :)

Hurjasti temppia sulle ja sydämestäni toivon, että saat hyviä uutisia. :flower:
 
Nopsu - selkeä + viivanenhan siellä kurkkii!=):heart:

Dyra - miun näytöllä ei näy kuin 1 viivanen..:|

Tsirbu - soittele vain heti huomenissa lääkäri aikaa.
..ihan varuilta jos niin huonosti sattuis olemaan, että kohdunulkoinen olisi..

Miusta siun testi voi kyllä hyvinhin reagoida LH-hormoniin..tuo R-testin viiva tuollainen, alaosastaan heikompi - miullahin juuri noin vahvan oviksen aikaan kun testailin R-testillä.
 
Viimeksi muokattu:
Iloksi Kyllä on hienosti vahvistunut! Onnea! :)

Mulla oli paljon menkkatuntemuksia ja ties mitä nippailuja kohdulla silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja vielä viikko sen jälkeen. Pelkäsin, että menee kesken, mutta taisivat olla ihan normaaleja tuntemuksia :)

Nyt peukkuja, että pikkuinen pysyy kyydissä 9 kk! :)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Sunflower11
Tsirbu: Ihan samannäköinen viiva raskaustestissä kun mulla, kun kerran kokeilin (täältä lukeneena) liukeneeko siihen toisesta testistä väriä kun pitää päälleekkäin ja näin kävi.
KOitappas testata niin että pidät ne ihan erillään toisistaan.
 
Dyra, oon seurannut sun testailuasi, mutta mun silmään ei yhdessäkään testissä ole ollut viivan viivaa :( Olen tietysti yrittänyt käännellä ja väännellä läppärin näyttöä, mutta ei, en silti ole onnistunut näkemään mitään.
 
Tarkotatko Suski90 "viivanpaikkaa" vai? En ole koskaan käyttänyt kyseistä merkkiä, mutta nehän toimii kaikki samalla tavalla eli valkoinen viiva on alue, jossa HCG:n kanssa reagoiva aine on painettuna. Tämä näkyy useissa merkeissä tarkkaan katsottaessa varsinkin kastumisen jälkeen vaaleampana, sillä se eroaa "koostumukseltaan" taustan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Sellanen tuli vaan mieleen noista ovulaatio/raskaustestien yhdistämisestä, että ovulaatiotesti toimii myös raskaustestinä, mutta sen herkkyys on huonompi kuin herkkien raskaustestien. Kaikkein herkimmät on jotain 20mIUn luokkaa, mutta tavallisemmat 30-50. LH:tahan erittyy muutenkin, niin tuolla yritetään rajata vääriä positiivisia.

Ovulaatiotesti ei pysty erottamaan LH:ta ja HCG:tä (makes sense koska biologisesti HCG:hän alkaa erittyessään toimia LH:n tavoin).
 
Huti kierto : / Herkkään testiin tuli niin olematon viiva, että haaleanpi mitä viime viikolla... Byääh. Osaisiko joku selittää, minkä takia mulla on joka kierrossa näitä "hipasuja", oviksen ja kiinnittymisen jälkeen selkeät oireet, sitten ne alkavat vain pikku hiljaa hiipumaan...?? :( Miksei se kiinnittyminen onnistu? Liian paksu vai ohut limakalvo? Ensimmäinen kemiallinen kesti kaikista pisimpään n. viikon(oli menkat myöhässä), nämä 2muuta sitten ovat jo loppuneet menkkojen alkamispäivään ja testeihinkin tullut siis positiiviset tulokset...
Kannattaisiko mun pitää taukoa yksi kierto ja sitten uudelleen yrittää, auttaisikohan se??
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Davidin puikkotesti tehty tänään kun oletetun hedelmöityksen ajankohdasta aikaa noin 10 päivää. Tuli niin vahva nega, ettei mistään haamuista tietoakaan. :( Toinen luomukierto menossa 10:n vuoden pillereiden popsimisen ja niiden lopettamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä