Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mä lisään nyt kuvat *mur-murin* kyselemästä pregcheckistä ja noista kolmen päivän ovistikuistakin. Ostin niitä siksi, koska musta tuntuu, että kierrot olleet tosi omituisia. Taikka siis kun oon haamuillut melkein joka kierrossa ja jo hirveen varhaisessa vaiheessa, vaikka vuoto on tullut monesti normaalimittaiseksi lasketun luteaalivaiheen mukaan myöhässä. Nytkin siis tullut niitä haamuja jo pari viikkoa ja ovistikuissakin näyttää suhteellisen vahvalta, vaikkei näistä kaiketi mikään oo vielä tosi vahva ovisplussa. Mä en osaa ees näitä tulkita, vaikka kuvittelin saavani selkoa omaan kiertooni jossain määrin. Taisin mennä enempi sekaisin. :D

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Mä jään pohtimaan jokaisen hätähousun viivojen arvoituksia ja painelen pehkuihin. Huomenna tuun taas kyyläämään moniko on saanut väriä tikkuihin. :) Hyvät yöt!
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu - olisiko siulla sitten pikkanen yrittänyt tarrata ja ei onnistunut:confused:..
..tosin, siun O-testiviivaset sen verta vahvoja, että R-testi saattaisi kyllä nyt reagoida LH-hormoniin.

O-testiin voi ihan hyvin tulla vahvojakin viivoja ennen varsinaista huippua.

Itselläni jonahin kiertona näyttää vain haaleaa ja sitten kerrasta pamahtaa vahva viiva..toisinaa taas vahvistuu päivä päivältä.

..olisko siulla ovis vaikka nyt aiemmin tulollaan - mikä Kp se normisti ollut?..
Mikäli nyt olis 24vrk:n kierto, saattaisi ovis olla Kp10..

Kysyn kun en muista, oletko kertoillut aiemmin: onko koskaan todettu:
Munasarjojen monirakkulaoireyhtymä (PCOS) :: Terveyskirjasto

..se ainahin voisi selittää vahvat viivaset O-testissä aikaisessa vaiheessa kiertoa(O-testi saattaa näyttää myös vahvaa viivaa koko kierron)

Ilman suurentelujahin, näkyy tuossa R-testissä punertava viivanen..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia! Pikainen kysymys, onko Davidin puikkotesti "hidas"? Selkeetä plussaa näyttää edelleen, mutta viivan tummuus tulee hitaasti. Vasta testiajan lopulla viiva on selkeä/tumma, ensimmäiset 3-4 min hailakka. Luulisi että näillä pp (pp12) tulisi jo nopeasti toinen viiva jos tärppi tosiaan ois käynyt...
Kellään muulla ollut samoin ja silti ollut raskaana?

Mites Iloksi, joko olet testaillut apteekin omalla?
 
Nipula onnea + sitä se on, kun testiajalla tulee viivanen näkyviin. Kaksivuotta sitten olin raskaana vaikka ei edes ollut pp 12 kovin vahvaa testiviiva näkyvissä tuossa testissä, sen ilmestymiskestoa en tosin muista.

Iloksi peukutukset viivan säilymiseksi.
 
Huomenta,

Tsirbu on kyllä erikoinen tilanne sinulla noiden haamujen kanssa. Toivottavasti saat selvyyden pian tilanteeseen.

Nipula en tiedä noista Davidin-puikkotesteistä, mutta tuli mieleeni, että oletko nähnyt tätä taulukkoa:
Beta values main chart

Tuon mukaan dpo 14 (eli pp12) voi vielä olla hyvin alhainen hormonitaso, vaikka raskaus olisi etenemässä.

Minä taidan säästää apteekin oman tuonne huomiselle.

ON.
Minä olen jatkanut noiden Pregcheckkien tekemistä ja alla on kuva.
Laskujeni mukaan lääkejäämiä pitäisi olla maksimissaan enää noin 26iu.
Vähän kyllä jo jännittää, mutten voi mitenkään uskoa, että kyse olisi raskaudesta.

 
Sunflower11 minä tuossa mietin, että millähän sitä pystyisi itsellensä "vakuuttamaan" että nuo viivat oikeasti ovat oikeita. Minä olen PP4 lähtien vakuuttanut itselleni viivojen tarkoittavan vaan sitä, että lääkettä on vielä kropassa.
En voi edes uskoa hyvää tuuriani, että nuo viivat vaan aina ilmaantuu testiin.

Se vaan harmittaa, ettei ne ole yhtään vahvistuneet.
Toisaalta, nyt on menossa vasta dpo 11 ja tänään on minun menkkojenalkamispäivä.
Aamulla lämmöt oli taas vähän nousseet vaikka tässä lievää menkkamaista oloa onkin, niin ihan ei ole vielä sellaista oloa, että vuoto alkaisi.

Voi tätä piinaa!
 
Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's

Tuossa HYVÄ tietopaketti, miten ovulaatiotesti reagoi raskauteen. LH-hormooni(?) on raskaushormoonin "kaksonen", mutta niiden ero on vain pieni joten siksi ovistikku saattaa reagoida raskauteen ja toisinpäin. Mulla luki myös joissain ovistesteissä että ei pidä käyttää, jos on juuri ollut keskenmeno.

Tuolta löytää myös paljon muutakin mielenkiintoista luettavaa =) Jos vaan englantia osaa ja on kyllä kuviakin kiitettävästi, joista vai katella :) Muistaakseni tuolla on testattu eri merkkisiä testejäkin, miten hyvin tulee viiva mihinkin testiin.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Tsisbu! Laitatko kolmelta viimekierrolta kp1.sten tarkat päivämäärät ja sitte päivämäärät jolloin missäkin kierrossa oot testannu haamuja/plussia r-testillä ja o-testillä? voisin aikani kuluksi tehdä hieman laskelmia... :)
 
Vissyliini, tarkalleen ottaen mitä ihmeen laskelmia? :D En ole varma onko mulla jäljellä enää niitä edellisiä testikuvia, joista voisin mitään päivämääriä katsoa, mutta tuolta plussatestien kuvien ketjusta niitä ainakin löytyy ja varmaan kiertopäivätkin. En ole nyt kalenterin äärellä, mutta sen verran muistan, että edellinen vuoto alkoi viikko sitten pe ja sitä edellinen oisko ollut 7.5. Voin vielä varmistaa. Ovistestejä tein vain tässä kierrossa ja muuten olen aloittanut dippailut suunnilleen jo dpo6 alkaen ovistuntemuksien mukaan, jotka on ilmeisesti mennyt päin peesettä. Siksi siis testit, jotta voisin synkata omien tuntemusteni ja oikean oviksen kanssa. Mulla kun on ollut poikkeuksellisen voimakkaita alavatsakipuja kierron puolen välin aikoihin.
Kirjoitin puhelimella, kirjoitusvirheitä varmaan tekstit täys. :)
 
Hei vaan taas,

minä se taas tein testin, tällä kertaa iltapäivällä..
Viiva tuli nopsaan ja aika selkeästi se siinä näkyy.
Anteeksi tämä jatkuva kuvasaaste... En voi käsittää sitä, ettei se viiva nyt näytä vaalenevan.


Ketään ei varmaan enää kiinnosta minun testini, mut onneksi tämä on hätähousujen himotestaajien pino ;) :stick:
 
Suunnileen oviksien ajankohtia täsmäilisin, niin sais pientä osviittaa mitä noista haamulaisista vois päätellä :) eli edellinen ovis ois pitäny olla noin aikavälillä 16.5-20.5. (käypikö yksiin tuntemuksien kanssa??)Joten menkat 1.6. oisvat tulleet maksimissaan dpo16 ja minimissään dpo12. Mä epäilen kemiallisen olleen kyllä nyt syypää haamuiluun. Ja seuraava ovishan olisi tuloillaan 9.6.-14.6... Joten nyt kannattaa dippailla ovista vaikka iltapäiväpisusta joka päivä koko ens viikko kaiken varuilta.. ;)

Mä räknäsin itselleni nämä laskelmat kanssa tähän kiertoon ja tikuttelin ovista aikavälillä jonka sain ja hyvin täsmäsi puolivälille aikaväliä. Laskelmat antoi mulle oviksen ajankohdaksi 28.5-1.6. ja vahva plussa pärähti ovistestiin 30.5. Ja edellisessä kierrossa sain haaleaa r-testiplussaa, ei siis mitään haamua edes dpo10-14 ja vahvimmillaan oli viiva dpo12. Vuoti kuitenkin poies dpo17.


Ja nyt meikä siis menossa dpo:lla 10 eikä davidinherkässä näy edes viivanpaikkaa edes kuivana :D
Edellisessä kierrossa testinä oli pregchekin puikot..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Iloksi: tuohan on ihan selvä haamuinen! En kyllä usko että se lääkitys näkyisi enää testissä. Sitä paitsi jos kiinnittyminen on tapahtunut, niin näkyy jo sitäkin hcg:tä testissä! Pidän kovasti peukkuja että viivat vahvistuu entisestään!

(.) Nyt lopetin testaamisen, Clearbluen digitaalinen sanoi tänään että Raskaana 2-3. Ja se riittää mulle =) Nyt vaan toivon että pysyy matkassa seuraavat 9 kk..

Plussaonnea kaikille!!
 
Heipähei...
aamun testissä ainakin minusta näytti, että viiva on vahvistunut eiliseen verrattuna. Hyvänen aika sentään. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että se voisi tarkoittaa raskautta.

Tänäaamuna kyllä heräsin koviin menkkakramppeihin ja tälläkin hetkellä on sellaista oloa, mutta viiva näytti tosiaan vahvemmalta..

Jännittää..

 
Sunflower11
Iloksi! :heart: Vaude, kyllä se munkin silmään näyttää vähän vahvemmalta!
Siis kääks, jos se ois lääkkeestä ni eiks se pitäs koko ajan haalentua!??!

Ja plussakin näkyy selvästi! voi miten ihanaa! Mä täs jännittäny sua jo monena päivänä :)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja iinamiina
Iloksi, mulla on myös menkkajuilimisia ja särkyjä ja kolotuksia, ja ne kuuluu asiaan kun kohtu kasvaa ja valmistautuu. Kuopuksesta oli myös ja pelkäsin koko alkuraskauden että menee kesken ja menkat alkaa. Mutta tuolla se mennä viipeltää.

Mutta tänään sulla on kyllä niin vahvat viivat jo, että onnittelut on paikallaan! Kyllä se sitä itseään on! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi

Yhteistyössä