Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ilmeisesti sittenkin oli ovulaatio tässä kierrossakin vaikken sitä tuntenut. Päivistä ei oo mitään tietoa mut jos normikierron mukaan mentäis tänään olis dpo9 tai 10 ja tälläistä tuli heti aamulla samantien testiin, ei tarvinnu ees ootella yhtään http://i8.aijaa.com/b/00097/10890325.jpg uskaltaakohan sitä ajatella et tärppi olis käyny vai onko noi halpisherkät kuinka luotettavia?
 
Pele Näen hennon punaisen viivan <3

Pinkissimo Eli se omppumehu juttu toimii :D Onpas noi testit luotettavia :D

Nöhvi1 Kyllä toi jo on selkeä plussa <3

sunflower11 Et sä malta olla testaamatta :p (tee testi :D )

Nuppunappi Oi, niin selkeä plussa <3 Ja kyllä noi halpistestit ihan luotettavia on jos viiva piirtyy testiin testiajalla. Ja vielä noin selkeänä :)

On: Eilen tuli päivällä joku ihan ihmeellinen värikertymä testin yläreunaan (ihan testiajalla) Mutta nyt aamulla ei yhtään mitään. Alan luovuttamaan tän kierron osalta.

Oudointa on se, että mun ovulaation jälkeiset oireet on tulleet ihan vääränä ajankohtana. Esim. yleensä nännikipu iskee tosi pahana heti oviksen jälkeen, nyt oli se tuli 3 päivää myöhässä. Koko rintojen valtaava kipu tulee yleensä noin 4 päivää ennen menkkoja ja nyt se alko eilen eli 10 päivää ennen. Eli mulla ei koskaan ole nännikipu ja tissikipu samaan aikaa paitsi nyt.
Toinen outo asia on se, että edellisiltana ja eilen ei mennyt ruokailun yhteydessä valkoviini ales. Se ei maistunut yhtään siltä miltä olis pitänyt vaan sain suuhuni vain raa´an viinan maun.
Kolmas ero muihin kiertoihin on se, että yleensä mun vattan vihlomiset alkaa muutama päivä ennen menkkoja, nyt ne alko pari päivää oviksen jälkeen. No Vielä on niin monta päivää seuraaviin menkkoihin, että mitä vaan voi tapahtua :)

Epäilen kyllä, että menkat alkaa paljon aikasemmin kun oon laskeskellu :(

Tässä vielä kuva siitä eilisestä värikertymästä.

 
Viimeksi muokattu:
Mä vähän luulen että en malta olla pissimättä noita loppujakin tikkuja mitä tuolla kaapissa on :D Viimeksikin taisin tehdä kuus testiä tosin silloin eka testi minkä tein oli sellainen mitä sai niskat vääränä vahdata et näkyykö mitään!
 
Hei kaikki! Pitkään olen notkunut kuumeilemassa täällä kaksplussan foorumissa ja tämä ketju on tuntunut omimmalta. Joten näin lähestynkin teitä kysymykseni kanssa. Taustaa sen verran, että 2 ala-asteikäistä lasta löytyy ennestään ja kolmas olisi kovasti toiveissa. Ehkäisynä on vuosina ollut keskeytetty yhdyntä ja hyvin olemme oviksen saaneet "kierrettyä". Muutaman kerran tässä vuosien saatossa olemme tähdänneet oviksen kohdalle ja pari kertaa olen ollut lähes satavarma tärpistä kaikista oireista johtuen. Normaalikierrossa, jossa olemme oviksen kiertäneet, ei ole ollut mitään oireita ja menkat ovatkin alkaneet aivan yllättäin mitään ilmoittamatta. Kierto on ollut aina säännöllinen, 28. Ekan lapsen odotus alkoi aikoinaan vko 3 järkyttäviin vatsakipuihin, joiden takia olin sairaalan vakiovieras ja plussa todettiin verikokeella, kotitesti näytti plussaa vasta kp 30-33, tarkkaa en muista. Toisesta plussasta ei juuri mielikuvia ole jäänyt.
Nyt sitten taas kun käytimme ovulaation hyväksi, viikko ovulaatiosta oli alavatsassa aika kovaa nipistelyä ja siitä eteenpäin oireet vain paheni. Vatsakipua, alaselkäkipua, oksettavaa oloa, hirveää päänsärkyä... klassiset tärppioireet. Mutta eilen alkoi tiputtelu ja tänään varmasti kunnon vuoto. Siis Kysymys kuuluukin, että mitäs luulette onko tässä kuussa käynnyt kuitenkin tärppi joka meni vain kemiallisesti kesken? Ovulaation tunnistan kyllä joka kuukausi, milloin kovemmin, milloin lievemmin, mutta eihän sen pitäisi edes joka kuukausi tapahtua? Vai tuleeko tuntemukset silti?
Olemme sinällään onnellisessa asemassa, koska kierto on aina ollut säännöllinen ja kaikki tuntuu toimivan, mutta jännä "tutkia" tätä omaa kehoaa :)
Paljon tsemmpiä ja plussatuulia teille kaikille, varsinkin pitkään yrittäneille! On aina yhtä jännittävää käydä kurkkimassa teidän kuvianne testeistä.

T:pikkusukka
 
Ilmeisesti sittenkin oli ovulaatio tässä kierrossakin vaikken sitä tuntenut. Päivistä ei oo mitään tietoa mut jos normikierron mukaan mentäis tänään olis dpo9 tai 10 ja tälläistä tuli heti aamulla samantien testiin, ei tarvinnu ees ootella yhtään http://i8.aijaa.com/b/00097/10890325.jpg uskaltaakohan sitä ajatella et tärppi olis käyny vai onko noi halpisherkät kuinka luotettavia?
Selvä PLUSSA - voit luottaa tuohon!!!:wave::heart:
 
Omaa napaa..

Tänään pärähti selkeä plussa testiin ja sentäs jätin sen kotiin, etten töihin raahannut.
Ainoa ISO MUTTA tässä taas on se, että eilen seksin jälkeen taas hieman rusehtavaa vuotoa ja pikkareihinkin oli tullut. Tosin pyyhkiessä ei mitään..

Mulla on nyt siis cviikon menkat myöhässä..
Mulla oli alkuraskaudessa samanlaista pientä vuotoa seksin jälkeen. Todennäköisesti harmitonta, niinkuin mullakin oli, ja johtuu jo nyt ohentuneista limakalvoista, jotka herkästi tihuttavat sit verta. Tsemppiä!

ON: Tänään kp9 ja turhaa varmaan tässäkään kierrossa ovista tikuttaa, kun puolessa välissä kiertoa mies on taas opiskelupaikkakunnalla. Ens kuussa päästään muuttamaan ja saatiinkin ihana rivitalokolmio, joten hyvästi kerrostalohe***tti.
 
miss_piggy
Mulla on niin paha mieli että oon vaan itkeny...
Mulla ei ollu ees mitään menkkaoireita, ja musta tuntuu että tää on samanlaista tyhjennysvuotoa ku pillereidenki aikana, en usko että edes ovuloin kun ovistesti näyttää jonkunlaista plussaa läpi kierron. :'(
 
miss_piggy, tulin nyt vielä antamaan halin tännekin ketjuun, kun harmittaa niin sun puolesta. :hug: Mulle lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi, että se on hyvin harvinaista, että me pco tapaukset ovuloidaan luomusti, mutta joskus harvoin se voi kuitenkin olla mahdollista. Mä oon ottamassa clomit käyttöön tulevaa kiertoa seuraavassa kierrossa (nyt yk 7, eli siis yk 9 clomit mukaan). Ehkä säkin voisit kysellä niitä tai mahdollisuutta päästä tarkistaan asia ultralla tai verikokeilla.
 
Äsh, tää heitti mun äskeisen kirjoituksen bittiavaruuteen. Eli uusiksi:

miss_piggy on jo sulla joku syy odottaa tohon tammikuuhun asti vai onko vaan oma valinta? Uteliaisuuttani kysyn nyt kun itelläkin on alkanut tulemaan pelko pärssiiseen, etten ovulois enää luomusti, kun tuo ikäkin (37) alkaa jo painamaan.
 
miss_piggy
Taikatyttö: Lääkärin neuvoista odotan tammikuuhun, eli sain heinäkuussa 6kk satsin noita teroluteja, ja suunnitelmana oli, että syön sen 6kk, ja jos sinä aikana en raskaudu niin sitten heti tammikuussa otan samaiselle gynelle soittoaikaa, ja katsotaan asiaa eteenpäin.
Yleensähän se on muutenkin, että jos on vuosi yritystä takana, eikä ole tärpännyt niin sitten jatkohoitoihin.
Ja mulla alkaa sitten siinä helmikuussa olemaan se vuosi täynnä.
 

Yhteistyössä