Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Just ja just testiajalla jotain näkyi. Kuivuessa viivanpaikka selkiytyi. Kuva on noin 15 minsaa uitosta otettu. Minä en kyllä enää luota pc:n testeihin, kun tuntuu että joka kerralla viimeaikoina ovat jotakin viivanpaikan sukulaista näyttäneet. Mutta eihän sitä nyt malta olla testaamattakaan, joten huomisaamua ootellessa :D
 
Huomenta piiitkästä aikaa!

Onnittelut onnistujille, pahoittelut ikävistä uutisista ja tsemppiä kaikille tulevaan!(y)

Meikä on pitänyt hiljaisuutta omissa (vähäisissä) kirjoituksissa, mutta olen maanisesti lukenut kyllä palstaa:) Sain lääkäriltä vähän ikäviä uutisia, joten olen yrittänyt unohtaa yrittämisen vähäksi aikaa (tai no ei se tietty ole onnistunut). Raskautuminen on kuitenkin mahdollista, mutta vähän saattaa olla hidasteita matkalla.

Itsellä nyt kp 24/27-30 ja testaus käynnistynyt tietenkin jo pari päivää sitten:D Täysiä negoja tietty, mutta tänään dpo 10 sain ainaskin viivanpaikan!! Jipii;)

 
Täällä mä sängyssä tuijotan herkeämättä viivaa, että häviääkö se. Tummeni vaan kuivuessa http://aijaa.com/67aTlu Katsoin taskulampulla ja käänsn negatiiviksi: hailura näkyy testin läpi ja negatiivissa näkyy selvästi samansävyisenä kuin kontrolliviiva. Paniikki iskee kohta! Samanlaisella hailuralla lähti liikenteeseen se keväinen kemiallinen/mikä lie olikaan. Eihän antibiootti voi vahingoittaa tässä vaiheessa papua? Kerroin kyllä lääkärille, että raskauden mahdollisuus on olemassa ja sanoi ottavansa asian huomioon.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Hienoja haamulaisia teillä :) Minäkin sain eiliseen Pregcheck puikkoon n. 8 minuutissa viivan... Siinä oli punaistakin, mutta koska oli taas se kuuluisa roskishaamu, en uskalla iloita... :( Nyt kuitenkin oletetusta oviksesta jo 14 päivää, luulisi jotain jo näkyvän selvemmin ja varsinkin hyvin testiajan sisällä :(

Menkkoja ei edelleenkään kuulu, kp 33/28...
 
Plussia plussia, ihanaa! Meillä lähipiirissäkin on monenmonta odottavaa pariskuntaa, hirrrrvee vauvakuume itsellä. Katukuvakin täyttyy pallomahoista ja pienistä vauvoista :)

Oviksen bongaus on opeteltu, eikä ollu vaikeeta. Käytössä gelee royale, liekö siitä apua? Eilen oli megaluokan panetus ja olin ku kastettu pesusieni: vähän ku yläosasta rutistaa niin alaosasta valuu xD Cb:n tuplahormoni näytti vielä eilen vilkkuvaa ja tänään aamulla pysyvää hymynaamaa. Eli eiliset kuhnuilut tuli aika täydelliseen väliin. Nyt siis kp 13 ja ovis tullee tänään tai huomenna.

Raskaustestit pääsee siis varmaan ensi viikonloppuna jo käyttöön kaapin perältä :p Säästöön jäi myös yksi tuplahormoniovistesti, jonka teen vasta sitten kun oon todistettavasti pieniin päin. Haluun tietää reagoiko se myös raskaushormoniin...

Mistä oireista te muut bongaatte oviksen (tikkuja ei siis lasketa)?
 
Mullahan oli aiemmissa kierroissa käytössä kaikki poppakonstit: geleet, greippimehu, foolihappo, punaviini. Tässä kierrossa en oo syöny kuin foolihappoa.

Minä bongaan ovikseni nänneistä :D ne on hipasuherkät ja töröllään. Halut on myös huipussaan ja on kosteat "kelit" :) nykyään oon jopa onnistunut bongaamaan ovislimat, mutta niitä mulla on todella minimaalisesti.
 
Haikuilija. Ei muuten vältis reagoi ! Varaudu! Mä olin jo saanu hailun r.testiin ja toi ovistesti oli pyöreä tyhjä ympyrä. Ja ties miten tumman viivan raskaustestiin ja normi ovistestiin ja se ovistesti vain vilkkui. Vasta tosi tosi myöhään tuli pysyvä hymis. Joten siinä mielessä en suosittele :D!

Ja muistakaa et o. kipujen aikaa voi olla jo myöhäistä. Siittiöt tarvii matkaan aikaa ja lisäks muuttumiseen vähintään 7h. Munsolu taas elää mahdollisesti vain 12h kun se on irronnu. Siittiöt taas parikin päivää :)
 
Nyt on sitten pakko hakea pari pakettia pc:n testejä, että voi joka aamu tarkistaa, mitä viivalle kuuluu. Viimeksihän mulla ei viiva vahvistunut, näytti vain viikon verran hailakkaa ja sitten alkoikin vuoto kipujen kanssa. Pelottaa tietenkin, että nyt on sama juttu.

Onko teillä koskaan käynyt niin, että tärppikierrossa on sekstailun jälkeen tullut tunne, että nyt onnistuu? Kuulostaa ehkä hullulta, mutta mulla on molemmilla kerroilla ollu semmonen outo onnellisuustunne tietyn puuhastelukerran jälkeen ja negakierroissa ei tunnetta oo tullu :) nyt tosin luovuin tuosta tunteesta siinä vaiheessa, kun flunssa paheni.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Nyytti onnea! Minustaki tuo on jo plussa! Elikkä pc:n roskishaamutki voi olla oikeita.. Ei tiiä hyvvää omille testailuille.... :)

Mietin että jos oviskipujen aikaan/jäläkeen on jo pikkusen myöhästä lemmiskellä niin mites limojen kans? Periaatteessahan vois aatella että ko runsaimmat limat tullee ulos niin sisällä ei oo ennään siittiöille matkan jouduttajaa? Onko se sillonki myöhästä siis?
 
Pupelaattori. Mulla limaa alkaa tulla ennen sitä plussaa. Se lima on tärkeä eträ simpat pääsee eteenpäin ja sen liman aikana ne myös elävät kohdussa /tuubassa pidempään. Jos seksii ns ei hedelmällisen liman aikana (vaikkakin urbaanilegeda hokee että simpat elää vaikka 5 päivää ) ne kuolee nopeasti. Se hedelmällinen ikkuna aukeaa joitain pv ennen ovista eli parempi ennen kuin vasta h - hetkellä. Aika monella sitä kananmunaa tulee n.päivää.ennen plussaa. Itse siis tuijottaisin limoja.
Kaikilla niitä ei tuu paljoa tai selkeesti. Ja osalla kuten mullakin tulee hyvin samantapaista silloinkin kun menkat on loppunut tai muussa vaiheessa. Esim keväällä ekassa kierrossa imetyksen jälkeen sitä tuli reilusti kp 9 ja kp 12 ja sit kp 16 ja ovisplus tosiaan kp23. Plussakierrossaki sitä tuli kp9 ja sit reippaana kp 20/21. Plussa tuli kp21.
 

Yhteistyössä