Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyyttitervetullut hieno punaviiva! :love: Tuolta ne on aina aluks mullaki näyttäny. Siis ekat haamut pc:llä.

Oma tilanne näyttää huonolta kerrassaan. Mitäpä tässä enää huijaamaan! Testit ei valehtele. Uitin tänään rfsu:n viikon tauon jälkeen..ja tulos musersi mut täysin. :cry: Ei tän näin pitäny mennä. Mutta alusta asti on viivat vahvistunu liiiiian hitaasti. Mitähän tämmönen tarkottaa?? Ei kai tarvi pelätä kohdun ulkoista tms.? Viime syksyisessä raskaudessa kun ei viivat vahvistunu kunnolla, vuoto alkoi itestään rv:lla 6. Ehdin kyllä sillon rampata ultrattavana ja hcg-verikokeissa. Ja kohdussa ei näkyny muuta kuin paksuuntunu limakalvo. Todella toivon et alkas itestään vuotaan.

Kovasti on ollu kyllä viime päivinä kipua alaselässä ja mahassa..et jospa se enteilis vuotoa.

Muoks. Kuvien laitto tökkii!! Katotaan jos saisin myöhemmin laitettua.
 
Viimeksi muokattu:
Minalo en yhtään tällä tahdo vähätellä sun tuntemuksia tai muuta mutta takertuisin vain pieniin oljenkorsiin jotka antaisi vähän toivoa että jospa sittenkin.. Mutta eikös noi rfsu ole muutenkin himmeää sorttia verrattuna pc? Mitä nyt täällä olen seurannut plussia.

Jos pyytäisit verikoetta?
 
Kiitos vastauksesta Theran! Joo oon minäki miettiny pääni puhki ja poikki tätä asiaa..välillä ajattelen kaiken olevan hyvin ja seuraavassa hetkessä oon ihan satavarma ettei pikkuinen ole jaksanu pitää kiinni. Rfsu ei oo yhtä herkkä ku pc mutta kuopuksestakin hcg nousi melko nopeeta tahtia ja sain tuolla rfsu:llakin kirkkaista kirkkaimmat tasavahvat viivat rv:lla 5. Ja nyt ois vähintäänkin rv 5+1. Ja noi kivut tuntuu just siltä ku yrittäs vuotoa alotella. Ei oo ollu onnistuneissa raskauksissa vastaavanlaista kipua. Voisingan minä maanantaina soitella neuvolaan ja kysästä verikokeen mahollisuutta..
 
Minalo kysäse ihmeessä. Jokainen raskaus kuitenkin omanlaisensa ja ei voi tietää vaikka siellä olisi kaikki kuitenkin hyvin. Kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan? <3 ja pelkästään kotiraskaustestit ei taida olla ihan 100% varmoja että kaikki kunnossa tai ei kunnossa? Eiksni? :)
 
miss_piggy
Mua niin weetuttaa ku nyt on jo kp 30 eikä vieläkään oo mitään ovista ollut. Nuo pinkit testit on siis näyttäny viivaa jo varmaan kaks viikkoa. Mutta mitään ovistuntemuksia ei oo ollu, eli jomotusta munasarjoissa ja tärinäkipua. Jotenki vaan särkee alamahaa, mutta r-testitkin on negaa. Ei oo ilmeisesti geleetkään auttanu vaikka on ollu vielä 1000mg vahvuudeltaan.
 
Nyyttitervetullut, onnittelut hienoista viivoista! (y)
minalo, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon jookos? mie en koskaan saanu mihinkää vahvoja viivoja ku poikaa ootin ja tuossa se on jo reilut viis vuotta aiheuttanu sydämen tykytyksiä:ROFLMAO:
miulla on dpo 4 ja tissit on kipeet..:cautious:
 
Voi hitsi kun joku osaisi sanoa että kuinka nopeasti pitäisi muodostua ja kuinka tumma viiva testiin nyt tässä vaiheessa (pp11). Dippasin pregcheckin ja kovin haalea viiva minuutin sisällä alkoi piirtyä joka tummeni sen testiajan (3min) aikana kyllä. Jotenkin olisin luullut että paljon reippaammin se olisi ilmestynyt ja tummempana.
Digi sanoi eilen 1-2 mutta eipä sekään mitenkään poista jännitystä, että tuleeko tästä onnellista loppua varsinkin kun oireita ei ole mitään sellaisia mistä voisi varmistua että jotain tapahtuu :confused:
Ja kuinka harmillista että ei ole samoja testejä millä joka päivä tsekata tummentumista vaan ostanut pari sieltä pari tuolta :rolleyes:

Onko teillä kellään rfsu testien käyttäjillä ollut sellaista että joissain testeissä molemmat viivat ovat kapeammat kuin toisessa? ainakin mun mielestä mun parin testin viivat on eri levyiset, voikohan se johtua että viiva on valmistettu näin?
 
Hope !?? Ompa selkee :eek: jospa!?

Mandala. Viivojen vahvistumista on hanlala määritellä. Etenki jos käytät kokoajan eri testejä. Niitä ei voi verrata keskenään. Ulkomailla blastosiirroissa raskauden hcg raja on pp7 20. Eli siinä mielessä "minimissään" (huom lainausmerkit..koska tää ei tietenkään mene suoraviivaisesti näin) pp11 hcg voisi olla n.100 kieppeillä. Mulla tikut näyttää loogisesti viivoja ja takana kaks hoitoalkuistakin raskautta. Hcg 100 esim apteekin omassa oli selvä mutta haalea viiva. Ehkä maks puolet kontrollista.
Peukkuja. Uskon että mietityttää. Mutta koeta pysyä samoissa testeissä tai tarvittaessa pyydä hcg koe. Sen saa kyllä vaikka neuvolasta kun kerrot raskauden taustan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Hope_
Ja mandala, laitahan kuvvaa niin mietitään yhdessä :love:
Muok pregcheck antaa sit pitkään "haaleaa" viivaa. Ainaki mulla. Oli kontrollin vahvuinen varmaan vasta kun hcg oli vajaa 1000. Siihen saakka oli haaleampi. Luomuissakin about dpo18 olen saanu siihen yhtä tummaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
http://aijaa.com/JTY9R0

Dpo 6 ja eka testi uitettu :whistle:
Päädyin tekemään viimesen rfsun kaapista ja taas piirtyy roskishaamua/viivanpaikkaa puhtaiden negojen jälkeen.
Budted. Meinasin tunnustaa kanssa syntini.
Samat dpo:tai ja viivanpaikka .:rolleyes::ROFLMAO:
Mut me ollaankin himotestaajia.

Lämpö sahaillu 36.0/36.3 kun normaalisti 35.8. Alamasussa nippailee hassusti kuin menkkajomo mut ei...tissiarkuus oli poissa mut tulossa takas. Mieletön jano koko ajan. ..

:oops::whistle::whistle::whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope_
En sitten tajunnut ottaa kuvaa testiajalla vaan nyt on mennyt jo parisen tuntia. kyllä siinä liuskassa komia viiva nyt toki on mutta kyllä se aika hitaasti siihen nousi testiajalla. Ja nyt en kännykällä saa kuvaa linkattua edes jos ottaisin, mökillä kun ollaan.

Mulla on hassusti näitä testejä levällään joka paikassa: töissä on neljän päivän one stepit ja yks PG (vein aamutestit töihin mukana että voin niitä tutkia :ROFLMAO:), kotona kahdet CB Plus ja pari rfsu ja nyt tämä PG. Pitää varmaan kasata ne kaikki yhteen maanantaina ja tehdä johtopäätöksiä :LOL:

Ja siis joo en jotenkin hurjan taikauskoisena ajatellut vielä pystyväni neuvolaan soittaa kun pelkään että joudun sen sitten perumaan :oops: mutta toisaalta oishan se kiva jos sieltä saisi ilmatteeks verikokeen niin ei tarvis maksaa omalle klinikalle ties kuin paljon. Kiitos vinkistä (y)
 
Tammityttö, mäkin mietin jo, mut en uskalla vielä tuosta innostua (n):LOL: vielä ois 3 pc:tä varastossa ja perjantaina pääsee ostaa vasta lisää. Paitsi sillon on jo dpo11 et saattas jo paremmin näkyä jos on näkyäkseen.
 
Mandala Jaaaajaa no sitte :)! Toi on pregcheckin ominaisuus :) sittenki ku viiva on ihan musta se tulee melko hitaasti. Tiedän, häiritsevää :D. Mut näin mun "korvaan" kuulostaa että asiat on ihan mallillaan näiltä osin. Toivottavasti pikkuinen siellä kehittyy kovaa tahtia!

Hope (y)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Vahvistumisia jo tulleille viivoille! Plussia muille!

Ei sitten minkäänlaisia oireita.. Että mitään olis tapahtunut. Jos ens sunnuntaina testaa vaikka epäilen et ei siellä mitään ole tapahtunut. Pakko vaan testaa ja katsoo se nega. :)
 

Yhteistyössä