Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä nään nykyään viivoja jo sielläkin, missä niitä ei ole, mutta väittäisin, että Pipun tämänpäiväisessä tikussa aavistus viivasta kyllä näkyy. Miltä näyttää livenä? Eikös sulla ollut jo jossain aikasemmassakin, vaikka dpot on ollut tosi pienet?

Vällille tsemppiä tähän koitokseen. :unsure:
Juu, toissa päivänä näkyi kanssa viivanalkua..
 
Lumotar :D. . Joo mä olen aina ollu vähän taikauskoinen. Aina ku olen hätäpäissäni alkanu testaa nii negaa on tullu. Kun malttaa edes jonneki järkeville päiville niin sit on olevinaa plussannu. Mullaki on siis periaatteessa dpo8 menossa. Mutta eipä tosiaan tehdä mitään johtopäätöksiä ;) nää oli vain kontrollitikut :ROFLMAO:

Pipu. Mun puhelin on ei - viivaystävällinen. .:geek: Mut ihanku..tossa avatussa ;)
 
Vaikka mä Tammitytöllekin lupasin, että tän aamun hätäisiä testauksia ei lasketa, niin mulle iski ihan tolkuton alakulo tosta puhdastakin puhtaammasta negasta. Edes useamman tunnin jälkeen roskiksesta kaivamisella en ole saanut siihen tarttumaan viivaa edes eilisistä spagettikastikkeen jämistä. (n)

No mitäs sitten tehdään kun epätoivo iskee? No aletaan tietysti laskemaan niitä päiviä uudestaan. Kalenteri käteen, uudestaan ja uudestaan. Voisko nyt sittenkin olla vaikka vasta dpo 7 tai jopa 6 ja siksi aivan mahdotonta edes kuvitella saavansa tikkuun mitään?

Ovisplussa tuli perjantaina aamupäivällä.(Ekasta aamupissasta oli vielä nega, älkää siis ikinä tehkö aamupissasta o-testejä, siinä on liian pitkältä ajalta sitä ei-lh-pitoista pissaa mukana, jos nousu on nopea) Tosiaan aamupäivällä oli jo ihan selkeä plussa, testiviiva tummempi kun kontrolli. Seuraavana päivänä oli jo ohi, lähti haalenemaan. Ajattelin, että ovis olis ollut jo samana iltana, jomotuksista päätellen, mutta saattoi toki olla vasta seuraavanakin päivänä, lauantaina, niinkun kai yleensä, n24h? No onko sunnuntai sitten vasta ollut dpo1? Jos sunnuntai oli dpo1 niin onko tänään sitten vasta dpo7? Ja voiko edes teoriassa testiin saada vielä mitään dpo7 aamuna?

Millon tästä tuli tämmöstä? Miten niin moni osaa elää "tulee jos on tullakseen"? :(
 
Hendu.se varmaan riippuu. Itselläni olis luultavasti, mulla ovis on nopeasti plussasta. Mut ain kandee yrittää :)!

Empuska. Mä en millään ny jaksa uskoa et noi o pelkkiä viivanpaikkoja. Ku omat PCt on nii viivalkoisia ettei edes kieroon katsoen näy mitään, saati kameraan. Jotain muuta noissa on pakko olla tapahtunut.

Lumotar. No sama juttu. Vaikka järjellä tiedän ettei oo hätää niin se tunne iskee aina. Ku se viiva ei vaan tuu. Ei vaikka mitä. Miettii miten pienestä se on kii..ku vaan näkis sen viivan alun niin olis askel eteenpäin. MÄ HALUUN TIETÄÄÄÄ :unsure:
 
miss_piggy
Täällä ankara flunssa mulla ja pojalla.. Tän kieron pupuilut jäi yhteen kertaan, muutamia päiviä sitte. En tiä onko ollu ees ovista tässä kierrossa. Ei oo ollu tuntemuksia ja tikut ny näyttää mitä sattuu taas ku teroja syön.
Muutenki kirjottelen enemmän tuolla Hätähousujen feceryhmässä. Tulkaa sinne ihmeessä jos naamiksessäa ootte. Cisulle yksäriä ja sitä kautta homma hoituu. Tai siis täällä laittaa hänelle viestiä :D
 
Pipu ihan kun avatussa jotain olis.

Empuska olisko ollut kiinnittymisyritys koska minusta sun testeissä näkyi jotain. Pahoittelut vuodosta. :(

Tammityttö ja muut hätähousut.. Oikea ketju!;) toivotaan että se plussa tulee vielä. :)

Haaveilija ei kun mies lahjoittaa solunsa. ;) toivotaan että tärppäis!

Omaa.. Tänään yhtä äkkiä alkoi terävä kipu alavatsalla ja vasen munasarjan puolelta. 800 burana teki olon siedettäväksi. Ensiavussa käski kun soitin kysyäkseni neuvoa että jos kivut buranasta huolimatta kovenee niin pitäis taas suunnistaa sairaalaan. Toivotaan et olis nyt tässä.. Alakerrassa on ollut enemmän lääkäriä ja hoitajaa kuin oma mies viimeisen kuukauden aikana..
 
Haaveilija tervetuloa! En saa kuvii auki. .

Empuska :(!!!

Joo en saa mitään kuvia auki..

Theran. Toivottavasti kaik on ok :(!!!

Omanapa. Mulla on ihan v**** kuuma. Nukahdin nukutukseen ja heräsin hiestä märkänä. Tämä tietää tasan varmaa negaa. Raskaana mä palelen alusta loppuun ihan horkassa. Luomuna ja hoidoissa. Negoissa ollu tätä hikeä ja negaa tullu. Hoidoissakim. Vi*** :( :(
maha on ihan kuopalla. Mitään ei todellakaan ole. Mä haluun lopettaa nää typerät lääkkeet ja elää omaa pientä elämääni. Vituttaa tää koko juttu. Tää kaikki on täysin tuttua niistä negakierroista. Mä ryssin tän itse aloittamalla luget väärin ja koko limakalvo oli alusta asti tuhoon tuomittu kesän jäljiltä.. mä itse paska ahnehdin enkä odottanut että kaikki paikat toipuu 100%. Mä olen raskautunu ihan paskoilla alkioilla ja nyt oli priimaa..blastoja. Ja mitä.. vituksi meni, tiedän nää merkit jo nyt. Voi ***** mä en jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö :( jos olisi joku muu niin lohduttaisin että ei kaikki raskaudet ole samanlaisia mutta sä oot kyl aika pro noissa... :( toivon silti jos vaikka ihme olisi sattunut. <3

Sanoin jo päivystykseen et ei nyt enää jaksais tästä asiasta ravata... Ymmärsi hyvin se hoitaja.. Kerrankin empaattinen hoitaja.. Sanoi että kun alapäätä jouduttu mulla ronkkii ja sörkkii niin paljon viime aikoina että onhan se henkisesti raskasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Olen lukenu paljon näitä palstoja ja nyt vihdoin uskaltauduin itekkin kirjottelemaan :) paljon on tekstiä ja kaikkia en oo ehtiny lukemaankaan ja olen pihalla mikä tilanne kaikilla on ja sitä jo anteeksi pyydänkin ja tsempit kaikille!

Höh, en osaa laittaa sitä tänne et näkyis :(

Onneks tuli eilen käytettyä plussa hyväks kun tänne rantautu miesflunssa ja nyt ei ole miehestä mihinkään :D
Sano sille miehelles että nuha lähtee sillä itsellään... ;) pieni flunssa ei oo este.. :D ripuli tai oksentelu olis.. ;)
 
Eieiei, nyt me ei heitetä kirvestä kaivoon...

Tammityttö, nyt me päätetään, että ei vedetä mitään johtopäätöksiä mistään. Poikkeus vahvistaa säännön näissä oirejutuissakin. Kaikki on mahdollista.

Mulla oli sellanen masennuspäivä tänään, uskon sen hemmetin negatestin laukaisseen taas sellasen maailmanloppu-mielialan. Jotenkin tuntuu, että jos neljään vuoteen sitä plussaa ei ole tullut, niin miksi se nyt tulisi?

Saunassa koin jotain mitä en muista koskaan aiemmin olleen. Suoraan kohdussa, ihan häpyluun takana, melkein alakerrassa tunsin pistävää kipua, kuin sukkapuikolla ois tuikittu. No mitäpä minä? No gooleen tietysti, ja vimmattu hakeminen kaikilla mahdollisilla "kiinnittymiskipu"-hakusanoilla. :whistle: Voi hemmetti tätä menoa.

Empuskalle tsemppiä, pahoittelut vuodosta.

Tammityttö, huomenna tuntuu ehkä paremmalta. Uskotaan ja toivotaan niin. :rolleyes:
 
Lumotar ja Theran. Kiitos. Toivottavasti.
Luin tuolta vauvakuume osion piinailuoireet listasta omasta viime kesän plussakierrosta ja parin muunkin. Kaikilla toistui sama dpo8 "masennus ":ROFLMAO: jokainen kirjoitti samaa.."en oo raskaana ", " masentaa ", "liian normaali olo" :rolleyes:
Joten Lumotar toivoa on :D

Huomiseen :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
empuskalle pahoittelut uudesta kierrosta. Sulla varmaan oli yritystä nyt kun testit haamuili, toivottavasti sit ens kierrosta tärppää. mulle ainakin kävi niin! :) (y)

Theran, toivottavasti kaikki on ok. ♡

Tsemppiä kaikille, melko rankkaa henkisesti tää "vauvanteko"
 
Hirmusti onnea ovis -ja r-plussista kaikille <3

Tammitytön tilannetta olen jännännyt kovasti. Toivon myös todella että poikkeus vahvistaa sääntöä ja että tilanne vielä muuttuu!!!!! Mones pp sulla nyt olikaan? Halit
 
Mandala tattis. Nyt on pp4 menossa. Oireet tulee vain lugen jälkeen. Muuten ei oo mitään. Onhan tässä vielä muutama päivä , mutta jos olen saanu hitailla 3. Ja 4. Pv alkioilla plussan pp8 nii kohta pitäs alkaa tapahtua :oops:.. Jos olis menossa eka reissu nii en varmana miettis täällä tällaisia :censored: tää menee kerta toisensa jälkeen vaan hullummaksi o_O
 
Arvelisin et mulla nyt dpo 7 tai 8 ja voi vitti että on jotenkin masentava olo! En saa kehitettyä itelleni oireita edes väkisin vääntämällä :D ilmeisesti täällä muitakin kun tuskailee samaa... Onko muilla ollut ovulaation jälkeen viluisuuden tunnetta havaittavissa? Se kummastutti kyllä...o_O mutta mennyt jo ohitse pari pv sitten.
 
Neganeganega. Niin nega ettei saa mielikuviteltua edes viivan paikkaa tohon tikkuun.

Viuh - kirves lensi kaivoon noooooin, ja enää en testaa. Menkat alkaa ens viikon lauantaina, tänään siis myöhäisemmälläkin laskulla dpo8. Perkele.

Muok; Kuivaan tikkuun viivan paikka, varmaan joku painauma joka kallistellessa tulee näkyviin. Tuoreessa ei ollut _mitään_.

http://aijaa.com/YTulO0
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä