Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos tytöt tsemppauksesta. :rolleyes: Kyllä mä tiedän, että tää dpo8 epätoivo on ihan hullua, kun me kaikki tiedetään, että päiviä on vasta tosi vähän. Sitä vaan kuvittelee, että kyllä siellä nyt jo JOTAIN pitäis näkyä.

Toi roskishaamu tosiaan livenä näytti sellaselta painaumalta, joka hävisi ja tuli esiin kääntelemällä tikkua. Eli väittäisin että on sellanen kuivumisessa syntyvä "kuoppa" viivan kohdalla johon tulee varjo kun oikeessa valossa katsoo.

Voi epätoivon epätoivo. Lähipäivät näyttää, pakko kai yrittää vaan asennoitua niin että se otetaan mitä annetaan.

Oisko kellään muilla mitään hämmästeltävää? Kaikilla vaan näitä epätoivofiiliksiä? :oops:
 
Laitetaan nyt tää tuoreenkin kuva tähän (jossa en siis alkuun nähnyt mitään, nyt mitä enemmän tuijotan kuvaa ja tsuumaan ees taas, mun viivasilmät kuvittelee siihen jonkun varjon alun...) Psyyke on ihmeellinen (kauhea) juttu. :unsure:

http://aijaa.com/UyZYvn

Ja nyt flippas tolla miehelläkin, se alkoi muokkaamaan kuvaa hdr:ksi ja omasta mielestään löysi viivan tuosta tuoreestakin. Tää hulluus tarttuu? :ROFLMAO:

http://aijaa.com/U3xVPc
 
Viimeksi muokattu:
Lumotar. Kyllä mä saattaisin innostua tosta.. ;)! Koska kyll mun PC oli ihan lakananvalkea. Ei siihe todellakaan tullu mitää kuoppia tai haamuja. TOSIN täällä on jengi tuntunu saavan haamua siihenkin tikkuun ja joskus spekuloitiin pissan ph:ta koska esim kolalla saa r.testiin viivan aikaan (sekin todennettiin täällä :ROFLMAO::D).

Mulla lähti kevään raskaus PC haamusta dpo10 joka oli sit seuravana pv ihan selkeä pinkki viiva. Jospa aamulla selviäis (y)(y)
 
Lumotar (y)

Huomasin muute yhden jutun. Ootteko huomannut että RFSU ovistestit on erilaisia ku ennen. Aikaisemmin niissä oli leveät viivat. Nyt ne on samankaltaiset ku PCssä vaikka tikku on edelleen leveä.

mUok tässä kuva. Toinen tikku viime kevään o.plussa ja toinen tänään tehty blankko. Molemmat Rfsu..
http://aijaa.com/mrvYpW
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Lumotar (y)

Huomasin muute yhden jutun. Ootteko huomannut että RFSU ovistestit on erilaisia ku ennen. Aikaisemmin niissä oli leveät viivat. Nyt ne on samankaltaiset ku PCssä vaikka tikku on edelleen leveä.

mUok tässä kuva. Toinen tikku viime kevään o.plussa ja toinen tänään tehty blankko. Molemmat Rfsu..
http://aijaa.com/mrvYpW
Hah mun silmät ei siis valehdellut. Mä katsoin kanssa rfsu:n kohdalla että jotain poikkeavaa.

Omanapa: ei tätiä ja KP aika paljon..oisko 36? ..pe pääsee r-testiä vasta ostaan.
 
Lumotar minakin olen nakevinani haamun. Itse olen kylla saanut one step- testiin viivanpaikkaa mutten noin vahvaa jos kyseessa semmoinen olisi? Kylla kannattaa testailla uudestaan :)

ON: elikka nyt kp10 menossa ja talletukset aloiteltu :) ovis pitas tulla ens viikon keskivaiheilla suunnilleen.. jospa sita osais nyt vahan rentoutua eika hermoilla naiden juttujen kanssa. Tilasin jo raskaustesteja valmiiksi..jospa niita parin viikon sisaan paasee uittelee :p
 
Hm. Ovulaatiotikku on edelleen vitivalkea. Ei mitään häivettä. Mutta ihanku PC olisi antanu sen vaaleanharmaan viivanpaikan mitä ei olu kyllä kaks pv sitten. Mutta en anna itseni innostua sillä toi ovistikku pilaa nyt vähä fiiliksen. Kuvaan en sitä edes yritä saada, koska mun puh ei saa mitään kontrasteja tms hienoutta ja se mun upea spektaakkelimainen viiva näkyy vain yhden lampun alla :ROFLMAO::unsure::(

Mutta kuten tonne toisalle eilen kirjoitin, itkin yölllä.silmät päästäni. Mä hikoilen kylmässä talossa, maha on kuopalla. Kaikki oikeat olot puuttuu. Eli sanotaanko nyt vaan että negaa näyttää. :poop:

Joo. Ei siinä iha aikuisten oikeasti oo yhtää mitään. Tammis kiittää ja kuittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Voi perkele ko en voi pysyä erossa tikuista.
Pc testiajalla:


Kauppareissun jäläkeen:


Ja vielä yks:


Ärsyttää ko mie niiiiiin tiiän että tämä on taas tämmönen säikyttelyviivanpaikka mutta olispa ihana ko näitä ei tulis. Miehän jouvun taas hakemaan lissä testejä että josko sitte KUITENKI... Plääh.

Tammityttö, eikö se ole sovittu että kirves kaivoon vasta sitte ko menkat alakaa...? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tammityttö ja Wolt
Hei! Tuppaudun tänne kyselemään kun täällä varmaan on paremmin tietäviä :) eli tein äsken tällaisen testin: 2015-10-12 13.32.42.png Onkos toi nyt sitten plussa vai mikä? Ja jos on plussa nii miksihän se on noin vaalea? Mulla on ollut kierto epäsäännöllinen, mutta laskin että pisimmilläänkin olisi jo 8 päivää kuukautiset myöhässä. Toisaalta tein päiväpissasta 2,5 tunnin pidätyksellä, mutta aikaisemminkin olen saanut päiväpissasta kirkkaan punaisen viivan heti. Voisiko mahdollinen raskaus olla kuitenkin alkanut vieläkin myöhemmin.. Kiitos jos joku voisi kommentoida miltä näyttää :)
 
Lumotar onko kuivanaki ihan negan näkönen?
Oli siihen asti kun sitä tuijottelin, puolisen tuntia, ja nakkasin roskiin.

Mä aattelin että jäisin nyt odottelemaan viikonloppua ja menkkojen alkua, todennäköisyydet on kyllä sen puolella että ei tulosta tästä kierrosta...

Pupelaattorin roskishaamu näyttää samalta kun mun eilinen, toivotaan että sulla muuttuu ihan oikeeks plussaks! :)
 
Pupelaattori. Hmm.. samassa vedessä uidaan :(! Miks toi Pc antaa yhtää mitään. No..oma vika..pitäs nakata testiajalla roskiin.

Lumotar. Eikä!?? Apua..mä en halua aamulla testata ollenkaa :(!

Natustelija..mäkää en saa auki.. (n)

ääh omay olot yrittää huijata. Maha paisuilee on off, toosa on turvonnut ja kaikenlaista. Yhtä kaikki suljen silmät ja odotan vain seuraavaa negatikkua..
 
Natustelija, ihan selvä värillinen haamulainen siellä on! jos kierto on epäselvä niin sittenhän kiinnittyminen on voinut tapahtua vaan luultua myöhemmin ja sen takia testi ei ole vielä kirkuvan punainen.

Tammityttö isot halit <3

Pupelle toivon tikkuun väriä!!
 

Yhteistyössä