Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö kyllä siinä aamusessa viiva näkkyy! Tuo päiväliruki näyttää jotaki tuhunua. Testaa sieki vielä huomenaki?

IMN moikka! Ja kiitos myötätunnosta. Pistä peukut pystyyn että me saahaan huomenna plussantynkää ;) Mikä sulla on meno nyt?

Mie lirautin aamulla o-testin ja siitä tuli inan vahavempi ko eilisestä. Ei kuitenkaa aivan plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Tammityttö, tossa alemmassa näkyy kyllä mun silmiin oikee viiva ja oikeessa paikassa..teille kyllä toivois onnistumista!

Mä oon tämän kierron koittanu vältellä kaikkea vauva juttua, mikä on ollu tosi vaikeeta ku töissä näkee päivittäin vauvamasua, niin vasta nyt (kp26/29-33) iski se pakon omanen tikkuun pissimis himo niin tikussa oli viivan paikan kohalla jäätävä kraatteri, niin eihän siitä voi tulkita mitään!! :eek: Kyllä himotestaaja nyt mielesä pahotti!:ROFLMAO::LOL:
 
IMN
Pupelaattori Rv 24 menossa ja pari viikkoa sitten saatiin tyttölupaus :) Oon kyllä äärimmäisen kiitollinen näin helposta, itseasiassa ensimmäisestä normaalista raskaudesta ja varsinkin siitä kuinka lyhyellä yritysajalla tällä kertaa selvittiin.
Kaikki peukut ja pottuvarpaat on kyllä teidän puolella! :) Hirrrmuisen kovia plussatuulia kaikille!
 
IMN kiva kun kävit :)

Mandala ja muut. Kiitos mutta en usko että noi värittömät roskisviivat merkka. Etenkin kun ne ovistikut on lähes blankkoja. Tossa kuopuksen pp8 haamussa ovistikku (sama pc) oli kuitenki jo lähes plussaa. Nyt ne antavat vain halua pinkkiä.
Mua harmittaa mies. Sanoin jo että näyttää menevän metsään tää homma. Se on ollu tosi allapäin tän päivää.
 
Yep.
Puhdasta negaa. Luojalle kiitos apteekin omasta. Ei mitään arvailtavaa.

negaoireita kaikki lääkkeistä;
Mahakivut, emätin turvotus, luget ei valuneet tippakaan, kuvotus, mikääm ruoka ei maistu, palelee, väsyttää niin että nukuin päiväunia, alamaha turvonneena. But nothing. Zero.

Onnea kaikille vaiheisiinsa <3 mä palailen ehkä joskus. Tänään loppuu lääkkeet.
 
Taas tulin tänne pyörimään kun en tiedä pitäskö tänään jo testata kun tiistaina oli pari vihlasu oikeella puolella munasarjoissa ja oli aika kivuliaat nipistykset ja eilen sitten menkkamaista kipua ja yleensä mulla vasta kipuja kun vuoto on alkanut... tänään siis menossa kp 28/29.... :unsure:o_O ja vähän taustaa niin edellisessä raskaudessa sama juttu ennen menkkojen alkua ns menkkakipuja ja ihmettelin niitä kun ei sit vuotoa näkynyt ja menin lääkäriin, ja vissiin sitten seuraavana päivänä lääkäristä tein apteekin testin joka näytti saman tien plussaa.. joten vähän heräs toiveet nyt :)
 
IMN minkä merkkisiä sulla oli ne vanahemmat mukelot? Ja onnea pikkuemännästä :love: Mieki niiiiiiiin haluaisin tytön nuijen kahen pojan päätteeksi... :love: Mikä on vointi? Joko supistellee? Näkkyykö hyvin massu?

Pikkupossu just tuo on niin ärsyttävvää ko nuo testit on välillä niinkö lihanuijalla hakattuja... Ja sitte pittää tehä uus testi ja taas uus... :)

Tammityttö eikääääh.. Iso hali.

Uitin ovistikun ekkana ja katon onko se eilistä vahavempi, näyttää siihen väriä tulevan, mutta kuinka paljon. Saa nähä.
 
Hei taas himotestaajat... Taisin joskus vajaa vuosi sitten kirjoitella tänne palstalle viimeksi, siitä lähtien olen jo lähestulkoon tapattanut itseni tämän raskauskuumeen kanssa... En ole käynyt palstalla pitkään toviin, mutta hei, I'm Back... :D

Nyt taas tällainen tilanne, että menkat ei vielä myöhässä, mutta mahdollisuus raskautumiseen on ollut viime viikolla... Jolloin oli myös ovis. tarkkaa päivää en tiedä, mutta koitin tikutella, saamatta kuitenkaan selkeää viivaa missään vaiheessa viime viikolla... Yhdyntä ajoittui alkuviikkoon, ovis tuntemusten perusteella ollut vasta to-pe, eli jos niihin on luottaminen niin nyt olisi dpo8-9 menossa. Aikaisessa siis olen testailun suhteen, kuten aina... :whistle:

Syy, miksi "sorruin" taas aikaiseen testaamiseen, on tämä laaja oireiden kirjo... Olen kova toki kyttäämään omia tuntemuksiani aina muutenkin, ihan kuin se auttaisi raskautumisessa jotenkin enempi, että stressaa jatkuvasti milloin mistäkin nipistyksestä ja rintojen kipuilusta... Negakierroissa näitä tuntemuksia on myöskin ollut, oi toki, paljon... Mutta ei näin aikaisessa vaiheessa, yleensä rinnat kipeytyy (jos kipeytyy) vasta päivä-pari ennen menkkoja, samoin alavatsan nippailut ajoittuvat oviksen kohdille sekä juuri ennen menkkoja...

Voi olla, että kuvittelen taas vaihteen vuoksi vain kaiken, mutta:
-alavatsan ajoittainen nipistely
-rintojen (nännien arkuus)
-syömisen jälkeinen etova olo
-väsymys
-iskias
-ärtyneisyys (olen kyllä muutenkin kuin persuksiin ammuttu karhu, miehen sanojen mukaan...).

voisivat kenties kertoa jostain muustakin kuin hullusta luonteestani ja luulosairaudesta?

Eilen testattu apteekin omalla & rfsu:lla mitäänsanomaton (nega)... Tänään aamulla apteekin oma tietyssä valossa haamu, rfsu selkeä haamu samassa valossa, kuvassa huono näkyvyys, täällä ruudun toisella puolen viiva on selkeämpi huomattavasti... Mainittakoon vielä, että kyllä, olen huomannut että rfsu antaa aina haalean viivanpaikan, negakierroissakin, mutta ikinä ei ole näin tapahtunut n. 2 min testinteosta. Samoten olen huomannut, että viivanpaikkaa etsiessä liuskasta saa sitä käännellä puoleen jos toiseenkin näkeäkseen mitään. Testin teosta nyt n. 45 min ja viiva näkyy edelleen. Viivanpaikka usein kuivahtaa pois, kun testiaika on mennyt umpeen... Hmmmmm...

Tiedän, että tämä ei edesauta asiaani yhtään, mietiskellä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Minkäs sitä itselleen mahtaa... :(





http://aijaa.com/vz5UiI
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Tiuhti83
Neljänruusu
Haluaisin antaa positiivisia viboja vaan itse juuri niillä käännelleen -tietyssä -valossa viivanpaikoilla lopputuloksena oli puhdas negayritys. Viime hoidosta tuli hyvin haalea ja hankalasti kuvattava viiva apteekin omaan mutta se näkyi kyllä lähes heti kun väri kiipesi tikkua ja seuraavana päivänä olikin jo pinkki viiva.
Mutta peukut!
 
Mie en kyllä itse näe apteekin omassa mitään, muuta kuin täällä ruudun toisella puolella ehkä kuvitellusti... Rfsu:sta itselläni on huonoja kokemuksia jo ennestään, mutta tosiaan tällä kertaa rfsu oli juurikin se, joka "yllätti"... Viivanpaikkoja en ikinä ole noinkaan selvästi saanut kuvaan, saati nähnyt valossa kuin valossa... Katselin äsken luonnonvalossa testiä, viiva näkyi siinäkin... :confused:

Miekään niin monta väärää haamua saaneena en uskalla "iloita" tuosta viivasesta... Oireet vaan toimi hälytyskellona tässä kohtaa, muistuu niin edellinen raskaus mieleen, voi olla että aivot tekee vaan tepposet.

Rfsu on vaan sellainen testi, että niitä on ilo kulutella, kun ei rahaa kulu paljoa. Digitesti kummittelee kaapissa, mutta siihen en kajoa ennenkuin haamulainen vahvistuisi selvästi, tai sitten se voipi jäädä käyttämättäkin :(

Tammityttö
, kaikki sympatiani sinulle. Tiedän, miten karvaalta pettymys tuntuu. Itse olen pari kemiallistakin kokenut tässä tämän vuoden puolella, se mistä uskallan epäillä kemiallista (verikokeita ei ole otettu) on ollut se, että useisiin eri merkkisiin testeihin olen selvät haamut saanut, jotka vuodon alettua ovat viikon sisään kadonneet... Toki varma en asiasta voi olla, mutta epäilys kemialliseen on suuri, varsinkin kun pari kiertoa on venyneet pitkiksi (elokuussa venyi 34 päivään), joka ei ole normaalia. Toki pillerit lopetin vasta vuosi sitten, joten kierron tasautumiseen voi mennä oma tovinsa ja hormoniheittelyjä voi esiintyä vielä puolisen vuotta lopetuksen jälkeenkin helposti.

Ei tässä auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta :)
 
Neljänruusu tervetuloa takasin vaan! Kyllä tuossa rfsussa näkkyy mutta kuten itekki totesit se antaa viivanpaikkaa. Mie sain tässä ehkä kuukausi sitte sillä viivanpaikan ja se tuli jo testiajalla ja näky kuivanaki oikein hyvin. Olin jo aivan onnessani, mutta siinäpä se sitte.

Mulla oli eilistä haaleampi tuo ovistesti. Eipä tule tiputus niin korkealta ko vain uskallan uittaa peeseen :poop:
 
Oliko siulla se viivanpaikka punertava selkeästi, miulla on sellaisiakin rfsu:lla tullut, että toinen viiva on selvästi punertava, tosin ne viivanpaikat on piirtyneet testiin vasta 15-20 min päästä, kun se on ehtinyt hieman kuivaa, ikinä ei alle 5min. Sellaisiakin tuo tuppaa toisinaan antaa, ihme testi. No, onneksi olen vahingosta viisastunut, siksi en uskalla iloita vielä.
 
Ja piti vielä ihmetellä, miten hidas tuo raskauskeijun toimitus oikein on. Tilasin jo viime viikolla testit, tosin muistaakseni viikonloppuna... Kuitenkin, tänään jo torstai, eikä edelleenkään ole laitettu s-postia että tilaustani oltaisiin lähetetty... Mitä ihmettä :( Odottelin jo kovasti, että olisin eilen testit saanut, mutta eipä näköjään sitten.
 
Ja piti vielä ihmetellä, miten hidas tuo raskauskeijun toimitus oikein on. Tilasin jo viime viikolla testit, tosin muistaakseni viikonloppuna... Kuitenkin, tänään jo torstai, eikä edelleenkään ole laitettu s-postia että tilaustani oltaisiin lähetetty... Mitä ihmettä :( Odottelin jo kovasti, että olisin eilen testit saanut, mutta eipä näköjään sitten.
Kannattaa ottaa yhteyttä koska olen yli vuoden sieltä tilaillut enemmän ja vähemmän. Kyllä max pari päivää on mennyt toimituksessa.
 
Hups, miun mokahan se oli (kerkesin jo laittaa kiukutteluviestin asiakaspalveluun ja vastauksenkin sain :whistle:) Luulin, että laittavat erikseen ilmoituksen lähettämisestä, mutta eivät laittaneetkaan. Mies ei ollutkaan eilen katsonut postia, jostain syystä kuvittelin että oli katsonut... :D Siellähän ne testit möllötti... Nyt odottelen rauhassa vielä 1-2 tuntia ennen testin tekoa, viimeksi aamulla käynyt pissalla 6 jälkeen.
 
Elikkä ovistikut on tässä, alin tältä aamulta ja ihan selevästi haalistunu:


Pc tässä, testiajalla tuli näkyviin JOTAKI, saa nähä näkkyykö täälä. Pittää oottaa että kuivuu niin voin verrata sen maanantaisen tikun kans. Vaikka sehän kyllä pitäs jo näkyä aivan hyvin. Eipä tuo peeseekään mikkään kaksinen tikku ole ko antaa vaikka mitä.
 
Pupelaattori, mie kyllä näen tuossa jonkun viivanpoikasen, mutten väriä. Useimmiten noita on kyllä hankala kuvata niin, että siinä näkyis ylipäätään mitään... Toisaalta, mie näen viivoja joka puolella tällä hetkellä, et ehkä miun sanaseen ei ihan ole luottaminen, mutta tosiaan jotaki näen,..,
 
Ja tuosta pc:stä sen verran, että silläkin mie ikävä kyllä olen saanu jonkunsortin viivanpaikkaa sillon tällön... Tai no, kuten aiemmin puhuin kemiallisen mahdollisuudesta tuossa elokuussa, niin sillon viimeksi tuli muistaakseni em. testiinkin viiva. Suht. näkyväkin... Et tiedä sit onko se ollut alunperinkään "viallinen" tms, vai onko jotain kiinnittymisen yritystä ollut.
 
Neljänruusu ja Puppis.. näimpä se toki on. Mutta itse uskon ettei esim mulla tässä ollu mitään yritystäkään. Ovistikut oli ihan blankkoja.

Sillo kun kuopuksesta plussasin sillä superhaamulla apteekin omalla (siis tosiaan hanlala oli saada edes kuvaan) niin ovistikku oli kuitenkin samanaikaisesti lähes plussaa (PC). Silloinki ol käytössä Gonapeptyl jonka pitäs ajaa LH alas eli edes se ei ollu sotkemassa. Nyt ku ovistikku oli toistuvasti vitivalkoinen niin tiesin että r.testiä on lähes turhaa tehdä.

Mutta toki kai nää on vähä yksilöllisiä mutta Mulla ainakin näin. Ja siis onhan se viivanpaikka tietysti aina mahdollista muuttua oikeaksi plussaks :) itse olen vaan ny todennut että jos sitä pitää käännelleen katsoa eri valoissa nii sillo se on pelkkä paikka (ainaki PC tikuissa)

Peukkuja kuitenkin <3
 
Neljänruusu joo mie tiiän, mie oon oikein mestari saamaan peeseellä viivanpaikkoja, kuten näkkyy :D Mutta täytyy sanoa että nyt sain ihan ekkaa kertaa nuin hyvin jotaki näkyviin jo testiajalla! Edistystä :poop:

No tässä kuitenki kuivat vertailussa, alempi tännään. Plääh.

Ja vähän paremmassa valossa:


Tammis seki nyt hämmää ko luonnossa tuo maanantain tikku on ihan selevä, ei tarvi käännellä eikä valossa pyöritellä. Ja näyttää olevan tämänki päivänen. Testit vissin vaan kertakaikkiaan huononnee ja huononnee tai minun pissa happannee ja happannee.. :) No eipä tässä nyt ennään jaksa järkyttyä. Testaan varalta vielä ens viikolla ja jään sitte oottelleen menkkoja taas mikäli maltan olla ovista tikuttelematta. Nooooooot!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä