Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö voi itku. Jää kuiten hengaamaan tänne. Ei täältä voi näemmä poiskaan pysyä :)

PikkuMyy mie niin piän peukkuja että saatte vielä yhen!

Satsuma sie oot ainaki oikeassa ryhymässä :D

Matueve toivon kyllä hitosti että olis oikea plussan alaku. Teen r-testin vasta torstaina ko alakaa myöhemmin työt, mie haluan tsuumailla rauhassa :D

Tänä aamuna tosin uitin o-testin ja se oli aika tumma, lähestulukoon plussa. Heleposti vois alakaa jo hulluja haaveileen mutta onneksi on jo niin jalat maassa.
 
Syli *hali*!

Satsuma.. juuuu..kukapa sitä nyt mitenkään aikaisin aloittais :whistle:..:ROFLMAO:

Puppis.. jään jännällä oottamaan (y)

Mää en kyllä tajua. Jos noi tikut ei muutu tosta nii en kyllä enää usko mihinkään o_O:eek:.. nämä olot vaan "pahenee" vaikka piinapäivät lähenee loppuaan. Täytyy kyllä sanoa että tälläkertaa kroppa huijaa ihan 100-0 jos tämä negaan päättyy :oops:. Mä olen laihtunu kohta yli kilon tässä viimeisten piinapäivien aikana kun mitään ei ihan oikeasti pysty syödä. Muuten bmi on alipainon rajalla :sick:
Kai se on aamulla testattava.. :ninja:
 
Noup. .nada :cry: tyhjiä tikkuja. Ei mitään häivää. Kyllä nää massiivisetkin olot, sydämen järkyttävä syke, turvonneet paikat,kivut, älyttömät unet, ihan kaikki tulee lääkkeestä. Jopa tuo toosan turvotus ja lugen 100% valumattomuus on sitten myös negaoire.:unsure: Ei olis pitänyt innostua.
Käyn tänään verikokeessa jotta saan jättänyt tän tolkuttoman lääkemäärän pois. Lisäksi lääkkeet loppuu viimestään huomenna. En haluaisi ostaa yhtään turhaa.

Onnea teille vaiheisiinne :love:

Muok. Mit vit!? Siinä r.tikussa seisoo harmaa mutta selvä viiva. Nyt sitä ei tarvii juuri käännellä. MÄ EN innostu tästä koska testistä on n.30min. EN. EN.
Mut mä käyn kokeessa. Sitpähän nähdään MITÄ noi harmaat viivat tossa tikussa meinaa.

Muoks2. Nääh. Mula on varmaan kääteiset viivalasit. Mitä enemmän mä tiiraan sitä tikkua nii se viiva katoaa. Ei siinä oo mitää. Sovitaan nyt vaan ettei siinä oo mitään. Vessan lamppu teki varmaan tepposet.
 
Viimeksi muokattu:
Pitää se kai testaa perjantaina ...jos ei hanat aukee. Taas tiputtaa mutta vähemmän ku 2 viikkoa sitten ja välillä tuntuu ihan ku supistais :S ei ei...ei tykkää :S
Alkais ny ne saamarin menkat... kp 37/ 25-28 ...

muoks...veren/raudan maku suussa.. whoa..hetkonen..
siis eikös se ole.. ? ... ?
 
Viimeksi muokattu:
Ää ja höpöhöpö. Kyllä tää menee vaan epätoivoisuuden piikkiin. Päiväpissasta iha puhtaanvalkeita tikkuja. Ovistikku sama haiku, ei se muutu muuksi. Emmä jaksa elättää mitään toiveita koska se on turhaa ja aamulla tulee vaa itku.
Terkkariakaan ei saanu kiinni, lie ovat jossaki syyslomalla. En päässy verikokeeseen vielä.
 
Vaapukkainen.. ei oo Kp ku on 5.pv blaston siirto, pp7 menossa :)

Onko joki tehnyt viimeaikana Pregcheckin sitä puikkomallia, joka näyttää apteekin omalle mutta lila korkki? Tuleeko siihe viivat ns ihan inan lähemmäs toisiaan ku mitä ainaki "ennenvanhaan " tuli apteekin omaan? Anyone!?
 
Se varmaan riippuu. Mullla on 3. Ja 4.pv viljelyillä alkoilla näkynyt haamulainen pp8 eli 8 pv siirrosta. Nyt siis blastot eli pitkä viljely ja 7pv menossa. Aika moni saa kyllä näillä pv tikkuun viivan ellwi ole joku poikkeusyksilö ettei hcg erity pissaan normaalisti.
Enkä mä päässy mihinkää verikokeeseen :( oma terkka oli lomalla ( laittanu aina pyynnöstä suoraan) mut sijainen alkoi sönkätä ettei ne ala tekemään tällaisia lapsetmuushoitoihin liittyviä hcg juttuja.
 
Vaapukkainen.. ei oo Kp ku on 5.pv blaston siirto, pp7 menossa :)

Onko joki tehnyt viimeaikana Pregcheckin sitä puikkomallia, joka näyttää apteekin omalle mutta lila korkki? Tuleeko siihe viivat ns ihan inan lähemmäs toisiaan ku mitä ainaki "ennenvanhaan " tuli apteekin omaan? Anyone!?
kyllä mulle tuli keväällä ihan samalla etäisyydellä siitä kontrolliviivasta. siis kumpaankin
 
Tammityttö, mullahan siirrettiin siis kaks pakasteblastoa ja ekat haamut sain pc:hen pp4. Siitä sitten nopsaa vahvistu.
Tsemppiä sulle, en ole juuri kovin aktiivisesti täällä ny käyny lukemassa mutta sulle eritoten pidän peukkuja.
 
IMN
Tulin pitkästä aikaa lueskelemaan teidän kuulumisia :) Tuttuja nimimerkkejä näkyy (valitettavasti :() edelleen. Tsempit erityisesti Woltille, Pupelaattorille ja Tammitytölle <3 Kovasti toivoin että oisitte jo siirtyneet plussanneisiin.

Ps. Tammitytön toisessa tikussa minäkin nään jotain ;)
 
Okei. No mä olen valmistunu siihen ettei noi viivat ole mitään. Se PC puikon toinen viiva, vaikkakin selvä sellanen harmaa on liian lähellä tota kontrollia. Lisäks ovistikut on liian hailuja että tässä raskaana olis. Sitpaitsi alakerran turvotus katosi tän pv aikana.
Melkein tekis mieli pissiä kiltisti CB digi ja antaa sit asian olla. Ei tarviis enää päivääkään elättää mitään muka-viivatoiveita.

Yritän kuvaa siitä PC puikon viivantyhgästä. Muistatte sit jatkossa ettei ne merkkaa mitään.

Ja Cisu .Kiitos. muistelinkin et saif plussan tosi aikaisin. Nämä oli kans jonnii sortin blastoja joten siks näyttää aika epätodennäköiselle tämä raskaus. Vaikkin hcg on kaikissa hoidoissa noussu hitaammin luomuun verrattuna. Mutta tosiaan huomenna pp8 blastosiirto eikä netistä ainakaan löydy yhtään onnistumistarinaa sen jälkeen tulleista viivoista.
 

Yhteistyössä