Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kierto sekasin! Vuodan. Kp 16/28.
Eikä! Voisko olla oviksesta tms? :( Tiedän tunteen kun kierto on päin persettä, turhauttavaa.

ON; Ei mitään uutta, en ole testaillut. Tissejä särki aiemmin päivällä, ei ole sillä tavalla kosketustarat mutta särki vain pitkällään ollessa. Nivusia särkee ja jomottelee välillä jommalta kummalta puolelta. Ei siis mitään mainittavaa oireiden osalta jne.

Tänään tuli raskauskeijusta viestiä että testien toimitus viivästyy, pakkasten takia. Käsittelevät tilauksen sitten maanantaina. Eli testit tulevat varmaan sit ti tai ke -.-
Pakko käydä kyllä jotain testejä ostamassa, koska tiistaina on kp28 ja gynen soittoaika niin haluan tietää kyllä ennen sitä voisiko sitä mahdollisesti olla vaikka raskaana. :D
 
Eikä! Voisko olla oviksesta tms? :( Tiedän tunteen kun kierto on päin persettä, turhauttavaa.
No pakkohan se oli googlettaa ja löytyhän sieltä kokemuksia et olis ovulaation aikaan vuotanut. Toivon todella et olis siitä johtuvaa!
O-testiin en oo kyllä vieläkään saanut plussaa. Tosin en tiedä tuleeko edes plussaa testiin, kun en oo kun viime kierrossa noita tehnyt ja silloin ei plussaa tullut.
 
Mulla kp 32/29-32 menossa eikä kuukautisia kuulu. Ei oo meininkiäkään. Tosin mulla kuukautiset varottaa just sillä sekunnilla kun alkaa eli terveysside housuissa kuljettu jo kaks päivää :D
Eilen oli jotenki märkä olo että alkais mutta ei.. Tissit särkee ja on tosi kipeet, että jos kuukautiset on alkaakseen niin toivon että ne alkais hyvin pian! Tissikipu on mulla ihan normaalia joka kk kierrossa. Väsymystäkin on mutta sekin on mulla ihan normaalia aina ennen kuukautisia. Hirveetä palelua on joka päivä varsinkin iltaisin, mutta oon laittanu nyt näiden pakkasten piikkiin. Alavatsassa juili vähän äsken.. Ei oo oikeen mitään tavallisuudesta poikkeavaa oiretta ollu tähän mennessä, raskauteen en usko yhtään.

Yksi testi on kaapissa, ajattelin tehdä sen huomenna aamulla jos kk ei ala ja jos viitsin tai sitten jään vaan odottamaan kuukautisia :D
 
miss_piggy
Mää oon tehny lukemattomia negatestejä tässä parin viikon aikana. kp 31 ja clomikierto.. menkoista ei tietoakaan mutta negaa näyttää. Sen takia oon testejä tehnyt kun viime kierto oli 26 päivää. No mun kierto ei toimi muutenkaa niinku pitäis joten eiköhän taas pco temppuile..
 
Olisko kuuluisaa kiinnittymisvuotoa :)
Niin, en tiedä. Ovista en oo bongannut. Laskureiden mukaan ovis ois pitänyt olla vasta päivä pari sitten.
Ruskeaa tuhruvuotoa on sit tänäänkin tullut kuitenkin. Siteeseenkin asti vähän.
Normaali menkkakipuja ei kyllä ole. Ihan kivutonta, normaalisti joudun särkylääkettä popsimaan menkkojen aikaan.
Mä tuudittaudun nyt siihen et kierto sekasin. Kattellaan seuraavassa kierrossa jos jotain sais aluilleen.
 
Onhan sulla voinu olla ovis kp11 ja sithän toi vois tosiaanki viitata kiinnittymiseen toi sun "vuoto" mitä nyt ilmaantunut.:)
Aapuuuva! Yritän nyt vaan ajatella pahempana tän, ettei tulis pettymyksiä :D Oon just sellanen et putoon aina korkeelta ja kovaa kun nostatan toiveet liian korkeelle.

Mut voiko kiinnittymisvuoto olla näin pitkään kestävää ja "isoa"?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Äääääää nyt menossa kp 33, pisin kierto ikinä. Ei kuukautisia, pc r-testi aamulla nega. alavatsaa juilii aina välillä, tissit superkipeet ja äsken lorahti jotain housuun ja ajattelin no NYT mut EI, se oli kirkkaan valkosta valkovuotoa, verestä ei tietoakaan.

Tuun hulluks, alkais nyt sit ne menkat ku r testikin näyttää kerran negaa, pääsis tästä tissikivusta :D
 

Yhteistyössä