Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aloin nyt laskea 1+1. Onko mahdollista että mulla on ollut ovulaatio vasta kp22? Silloin mulla oli nimittäin selviä kuukautismaisia kipuja joita silloin kuvittelin kiinnittymiskivuiksi, koska luulin oviksen olleen n. 5-6pvää aikaisemmin. Ihmettelin kuitenkin kun märkää valkovuotoa oli vielä niihin kp22 aikoihin. Lisäksi mulla oli vielä lieviä kk kipuja viime keskiviikkona jolloin ajattelin kuukautisten aikaisintaan alkavan.

Eli toisin sanoen mulla olis tänään vasta dpo 8-9?
 
http://aijaa.com/zLVhAI

Tämän aamun testit. Ovis haaleampi kuin eilen, rtestissä sama haalea viiva. Vaikea taas kuvasta sanoa näkyykö mitää vai ei, mutta taas omaan silmään se haaleus pomppas. Ja ei näyttäisi viivanpaikalta... Tosin näitä sen verran vähän arvioinut, niin en ole varma :D Jos vaikka uskaltaisi sen digin käydä ostamassa....

Joskus noita vauvanyritysblogeja oli (kun vuonna -12 olin raskaana, km) ja niitä lueskelin, mutta keskittyivät enemmän ehkä juurikin hoitoja käyviin. En ainakaan muista yhtäkään "luomublogia".
 
http://aijaa.com/zLVhAI

Tämän aamun testit. Ovis haaleampi kuin eilen, rtestissä sama haalea viiva. Vaikea taas kuvasta sanoa näkyykö mitää vai ei, mutta taas omaan silmään se haaleus pomppas. Ja ei näyttäisi viivanpaikalta... Tosin näitä sen verran vähän arvioinut, niin en ole varma :D Jos vaikka uskaltaisi sen digin käydä ostamassa....

Joskus noita vauvanyritysblogeja oli (kun vuonna -12 olin raskaana, km) ja niitä lueskelin, mutta keskittyivät enemmän ehkä juurikin hoitoja käyviin. En ainakaan muista yhtäkään "luomublogia".
Kyllä tossa mun mielestä selkeä viiva näkyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: cherrytomato
http://aijaa.com/zLVhAI

Tämän aamun testit. Ovis haaleampi kuin eilen, rtestissä sama haalea viiva. Vaikea taas kuvasta sanoa näkyykö mitää vai ei, mutta taas omaan silmään se haaleus pomppas. Ja ei näyttäisi viivanpaikalta... Tosin näitä sen verran vähän arvioinut, niin en ole varma :D Jos vaikka uskaltaisi sen digin käydä ostamassa....

Joskus noita vauvanyritysblogeja oli (kun vuonna -12 olin raskaana, km) ja niitä lueskelin, mutta keskittyivät enemmän ehkä juurikin hoitoja käyviin. En ainakaan muista yhtäkään "luomublogia".

Kyllä mä ainakin näen selvästi viivan (y)
 
http://aijaa.com/zLVhAI

Tämän aamun testit. Ovis haaleampi kuin eilen, rtestissä sama haalea viiva. Vaikea taas kuvasta sanoa näkyykö mitää vai ei, mutta taas omaan silmään se haaleus pomppas. Ja ei näyttäisi viivanpaikalta... Tosin näitä sen verran vähän arvioinut, niin en ole varma :D Jos vaikka uskaltaisi sen digin käydä ostamassa....
Kyllä siinä viivaa näkyy!
Toivotaan että vahvistuu!


Mun sisko plussas viime viikolla. Olis niin ihana kohta ilmottaa et me kans!
 
Cherrytomato. Olikos sulla ovis plussa jo aikaisemmin? Mun kaverille kävi niin että ovistesti oli tumma plus kp28 ja r.testissä haamu. Sit ovistikku lähti vaalenemaan ja hiipui pois. Olikin siis ovis eikä raskaus. Siis sekin mahd on olemassa jos viiva ei vahvene/ovistikku haalistuu? Itseki olen saanu ovisplussan aikaan r.testiin haamun. Toivottavasti kuitenkin oot raskaana :)! Tsemppiä!


Ja peukkuja tänne kaikille. Käyn aina lukemassa vaikkein enää itse voi täällä kuumeilla :)
 
Cherrytomato. Olikos sulla ovis plussa jo aikaisemmin? Mun kaverille kävi niin että ovistesti oli tumma plus kp28 ja r.testissä haamu. Sit ovistikku lähti vaalenemaan ja hiipui pois. Olikin siis ovis eikä raskaus. Siis sekin mahd on olemassa jos viiva ei vahvene/ovistikku haalistuu? Itseki olen saanu ovisplussan aikaan r.testiin haamun. Toivottavasti kuitenkin oot raskaana :)! Tsemppiä!


Ja peukkuja tänne kaikille. Käyn aina lukemassa vaikkein enää itse voi täällä kuumeilla :)
Joo, jouluaattona plussasin oviksen(24pv.) ja sit joulupäivänä (25pv.) ei tullut sit niin mitään. Negaa testasin ovistestillä myös 1½vkoa takaperinkin. Mutta tuo vkonäytöllinen digi näytti, et raskaana ja 1-2vkoa olis täynnä ja menee ihan yksiin ovulaation kanssa. Digejä meni tilaukseen, että pääsee varmistelemaan :whistle:
 
Onnittelut cherrytomato. :)


On: dpo 3 menossa. Iski paha virtsatietulehdus. Antibiootit haettu ja buranat. Että saa nyt nähdä tuleeko tästä taaskaan yhtään mitään. Buranat ku voi häiritä kiinnittymista ja antibiootit on sellaiset ettei sovellu käyttää jos on raskaana. Toki ei vielä täs vaihees vaikuta kun kiinnittyminen tuskin tapahtuu dpo 3.
Vähän mieli maassa että pilalleko tämäkin kierto meni nyt. :(

Kismett- kp22/30-32, dpo 3, yk 5
 
Hei arvon naiset! Täällä yksi hätähousuilija joka on testannut tässä kierukan jälkeisessä ensimmäisessä kierrossa sellaisen määrän testejä, että huh. Viime testeiluissa on aikoinaan ollut Davidit, joten nämä PC:den ja Mammaksin One steppien viivanpaikat hämää. Kysyisinkin teidän kokemuksia näistä, onko tälläinen viivanpaikka Mammaksin liuskatesteissä ennemminkin ominaisuus kuin poikkeus? http://aijaa.com/2rVWi4
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Terve kaikille ! Mä änkeen nyt tänne mukaan kun olen ilmeisesti hävittänyt ketjun johon olen urakalla kommentoinut.

Lyhyesti kerrottuna, yritystä miehen kanssa aika tarkalleen 3 vuotta takana ja mulla tämä lapsettomuus on sekundaarinen. 1 tytär löytyy edellisestä suhteesta ja miehelle tämä olisi ensimmäinen.
Mulla on siis vasen tuuba todennäköisesti tukossa (aukiolotutkimus 3/15) ja muuta selkeää syytä ei lapsettomuuteen ole, joten laittovat meidät yrittämään vielä luomusti vuoden, eli nyt maaliskuussa pitäisi soitella aikaa hoitosuunnitteluihin mikäli en raskaudu ennen sitä.

Täällä kp:t paukkuu yli, sillä tänään on jo kp 31/27-28.
Olin aivan varma, että tässä kierrossa ei ainakaan raskauduta, sillä ovulaatio tapahtui kp 12 vasemmalta, eli todennäköisesti tukossa olevalta puolelta, mutta nyt on siis menkat myöhässä. Kp 28 alkoi ruskea valkovuoden sekainen vuoto, eilen ei tullut juuri yhtään ja tänäänkään ei ole juurikaan tullut. Normaalisti kun menkat alkaa, niin ne myös alkaa ihan kunnolla kirkkaan punaisella vuodolla. Tällaista ruskeaa tiputtelua on yleensä menkkojen 2-3 viimeistä päivää.
Rinnat turvoksissa ihan niinkuin aina ennen menkkojen alkua ja lämmöt koholla, 37,2 mitattu tänään (normi 36,2-36,5).

Raskaustestiä en ole vielä uskaltanut tehdä, sillä kun yritystä on ollut jo 3-vuotta niin siinä ajassa on kerennyt monta pettymystä tulemaan.
Tänään kuitenkin uskaltauduin pyytämään miestä töistä tullessaan käymään apteekin kautta eli huomenaamulla jos uskaltaisi testin tehdä.

Tästä kierrosta raskautuminen olisi kyllä aika onnen kantamoinen, mutta onhan noita ihmeitä ennenkin tapahtunut.
 
Ninas teeppä testi ja laita meille kuvaa (y)
Oireet on kyllä lupaavia, mutta kerron kuitenkin että mulla on aina parin päivän tuhruttelu ennen menkkoja ja joskus useammankin päivän. Yleensä sellaista rusehtavaa mikä pikku hiljaa muuttuu punertavaksi kunnes vuoto alkaa kunnolla. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan hanat aukee ja täräytät plussan siihen testiisi :)(y)
 
Ninas teeppä testi ja laita meille kuvaa (y)
Oireet on kyllä lupaavia, mutta kerron kuitenkin että mulla on aina parin päivän tuhruttelu ennen menkkoja ja joskus useammankin päivän. Yleensä sellaista rusehtavaa mikä pikku hiljaa muuttuu punertavaksi kunnes vuoto alkaa kunnolla. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan hanat aukee ja täräytät plussan siihen testiisi :)(y)
No mulla kun taas ei tule IKINÄ mitään ruskeaa vuotoa ennen kuukautisia, vaan ne kun alkaa niin ne alkaa aina kunnolla ja heti kirkkaanpunasina ja runsaina ja sen takia vähän oonkin ihmeissäni :D
Runsas vuoto kestää sen 3-4pv ja loput 2-3 päivää on juuri tollasta ruskeaa tiputtelua. :D

Mutta tosiaan eilen ei juurikaan tullu ph-suojaan mitään ja tänään on menty yhdellä ph-suojalla joka on täysin puhdas. :D

En mä kyllä tiedä, että miten uskallan sen testin tehdä.
Ja tietty vaikka plussaa näyttäis, niin seuraava huolen aihe onkin se, ettei se vaan ole jäänyt juuri tonne vasemmalle tukkoutuneelle puolelle munanjohtimeen josta irtos eli siis kohdunulkoiseksi raskaudeksi. :( Jos raskaana nyt oon niin pitäis saada mahd. nopeasti varhaisultraan aika, jotta näkee, että onko se kohdussa vai ihan vikapaikassa. :( Tää olisi ensimmäinen plussa koko kolmen vuoden aikana raskaustestiin, sormet ja varpaat ristissä!
 
Tervetuloa mukaan uudet naiset <3

ON; Eilen illalla nukkumaan käydessä mua poltteli toooodella oudosti kohtua ja muniksia. Ei ollut sellaista särkyä vaan ihan oikeesti vihloi ja poltteli. Sitten se vain meni ohi hetken päästä. Tänään jos kävisi hakemassa isolta kirkolta testin ja testasi vaikka illalla tai huomen aamuna :) Huomenna on se gynenkin aika jolloi katsotaan mitä verikokeissa näkyi. Tissejä särkenyt välillä mutta tosi paljon vähemmän kuin muissa kierrossa. En usko että raskautta nämä oireet enteilevät, päin vastoin :|
 
Tervetuloa mukaan uudet naiset <3

ON; Eilen illalla nukkumaan käydessä mua poltteli toooodella oudosti kohtua ja muniksia. Ei ollut sellaista särkyä vaan ihan oikeesti vihloi ja poltteli. Sitten se vain meni ohi hetken päästä. Tänään jos kävisi hakemassa isolta kirkolta testin ja testasi vaikka illalla tai huomen aamuna :) Huomenna on se gynenkin aika jolloi katsotaan mitä verikokeissa näkyi. Tissejä särkenyt välillä mutta tosi paljon vähemmän kuin muissa kierrossa. En usko että raskautta nämä oireet enteilevät, päin vastoin :|

Mulla on siis yleensä tosi vaihtelevat oireet ennen kuukautisia ja ainoa pysyvä oire ennen kuukautisten alkua on tissien turpoaminen.
Välillä mulla on ollu ennen kuukautisia juurikin tota et muniksia ja kohtua vihloo ja se on saanu mut menemään melkein kaksinkerroin. Mulla vihlasut on ollu nopeita, max. 10-15s ja mennyt ohi ja hetken perästä tullut taas uusi vihlasu. Koska sulla pitäis menkkojen alkaa vai olisko pitäny alkaa jo? (En ole lukenut koko ketjua läpi :D)
 
Eilen tein sen digiplussan, taaskaan en liuskaan saanu pissittyä kunnon viivaa. Alkaa epäilyttään koko raskaus :eek: Oli vielä viimenen liuskakin. Toivottavasti ne uudet digit saapuu pian. Ja nyt jotenkin kiinnittää koko ajan huomiota kaikkiin tuntemuksiin mitä alavatsalla on, mutta en yhtään osaa tulkita näitä vihlaisuja ja oloja. Eilen olin jo onnellinen, tänään en sit osaa olla yhtään iloinen. Olin jo neuvolaankin soittamassa, mutta en tiedä uskallanko sittenkään jos "väärä hälytys" kuitenkin. Äh.
 

Yhteistyössä