Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänä aamuna 5.30 erittäin pahasti tärisevin käsin tehty raskaustesti tuloksella vaalea mutta selkeä plussa!! :love::love:
http://aijaa.com/ZLDdfl
Kuvassa viiva näyttää vaaleammalta mitä todellisuudessa on, eli hiukan tummempi oikeasti livenä.

Olo on epätodellinen ja kädet vatkas hullun lailla kun miehen potkin ylös varmistamaan etten nää omiani!
Ylihuomenna vielä uusi testi niin näkee, että onko plussa vahvistunut!

Olo on vuoroin älyttömän onnellinen, iloinen, epäuskoinen, huolestunut ja pelottava! :D Nyt kun testissä on kolmen vuoden tyhjien testien jälkeen vihdoin ja viimein plussa niin voikin ruveta stressaamaan siitä, että onko alkio oikeassa paikassa.. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja empuska
Ninas onnea ja tarrasukkia!

Empuska kyllä tuo minustaki on enemmän ko viivanpaikka! Joko oot testannu? Mie täällä jännään :D

Ite tässä oottelen ovisplussaa, nyt on kp9. Saattaa olla jo tänä iltana mutta ihan taatusti viimestään huomenna. Hitsi ko ei ehi talletushommiin ennen huomisiltaa. FF veikkaa ovista vasta perjantaille mutta ei taatusti mee niin pitkään. Kiva ko on lyhyet kierrot, tarvi ootella niin pitkään... :)
 
ninas, hirmuisesti onnea <3 miä arvasin että olet raskaana, ihanaa <3

Tässä omaa aamun tuotosta, pc testiajalla. -.-
http://aijaa.com/7EjzpE
http://aijaa.com/VxaQF7

Blaah.
Kiitos paljon! <3 Tänään puhelua neuvolaan, että koska pääsee tarkastamaan alkion oikeassa paikassa olon.

Toivottavasti teilläkin tärppäisi pian! :love:

Mä pyörin täällä ainakin ekaan ultraan asti, jotta näkee missä se majailee ja poistun tai pyörin taustalla ;) Kovasti seurailen ainakin Empuska sinun tilannetta ja taisi tuossa pari muutakin olla!
 
Heippa taustalta.

Olen tässä pari kk:tta seuraillut palstaa, nyt rekkauduin. Olisin kysynyt onko kenelläkään kokemusta ovistestin käyttämisestä raskaustestinä? Tänään siis kp23, dpo 11 tai ehkä 10. Apteekin omaan ovistestiin pissin hätäpäissäni äsken, ja antoi suht vahvan haamun. Meillä yk1 menossa, ekan kerran ikinä tikutin oviksen tässä kierrossa. Vahva plussa tuli kp 12 aamulla, puoliltaöin oli jo nega. Talleteltiin kp11 illalla, ajoitus siis suht ok. Kierto ollut vakaa 27-28, viime aikoina 27. Aika pöllämystynyt olo, kamala flunssa päällä joten oireita hankala havaita. Rintojen arkuus alkoi jo dpo4. Jännää.

Tsemppiä kaikille plussaa odottaville.
 
Heippa taustalta.

Olen tässä pari kk:tta seuraillut palstaa, nyt rekkauduin. Olisin kysynyt onko kenelläkään kokemusta ovistestin käyttämisestä raskaustestinä? Tänään siis kp23, dpo 11 tai ehkä 10. Apteekin omaan ovistestiin pissin hätäpäissäni äsken, ja antoi suht vahvan haamun. Meillä yk1 menossa, ekan kerran ikinä tikutin oviksen tässä kierrossa. Vahva plussa tuli kp 12 aamulla, puoliltaöin oli jo nega. Talleteltiin kp11 illalla, ajoitus siis suht ok. Kierto ollut vakaa 27-28, viime aikoina 27. Aika pöllämystynyt olo, kamala flunssa päällä joten oireita hankala havaita. Rintojen arkuus alkoi jo dpo4. Jännää.

Tsemppiä kaikille plussaa odottaville.
Mä kokeilin eilen ovistestillä raskautta ja mulla oli tikku täysin nega, tänään raskaustesti plussa. Mutta käsittääkseni jos ovistikulla testaa niin testiviivan pitäisi olla vähintään yhtä vahva kun kontrolliviivan, eli ns. haamua ei lueta positiiviseksi jos raskautta testataan ovistestillä.
 
Mä kokeilin eilen ovistestillä raskautta ja mulla oli tikku täysin nega, tänään raskaustesti plussa. Mutta käsittääkseni jos ovistikulla testaa niin testiviivan pitäisi olla vähintään yhtä vahva kun kontrolliviivan, eli ns. haamua ei lueta positiiviseksi jos raskautta testataan ovistestillä.
Joo plussasta puhuttiin jossain tekstissä mitä luin. Viiva saman vahvuinen mitä päivä ennen ovisplussaa (testasin silloin ke, to ja pe sen plussan). Kävin kyllä eilen apteekissa jos sieltä olisi löytynyt herkkiä r-testejä, mutta eihän täällä pikkukylässä ollut kuin kahta laatua. Pitää käydä isolla kirkolla lähipäivinä.. Saako kysyä millä ovistestillä teit sen negan? Niissäkin herkkyys vaihtelee. Ja onnea hirmusti plussasta!
 
Mariani kääks miten kippasen näkösiä testejä! Ei kai nuista uskalla vielä sanoa mittään. Vaikka kyllä tuossa ylemmässä jotaki viivalaista saattaa olla.

Empuska kyllä mie näen viivalaisen alakua! Mikä sulla on siis dpo nyt? Eihän se välttis näy ennen dpo12 vielä olleskaan.
 
Joo plussasta puhuttiin jossain tekstissä mitä luin. Viiva saman vahvuinen mitä päivä ennen ovisplussaa (testasin silloin ke, to ja pe sen plussan). Kävin kyllä eilen apteekissa jos sieltä olisi löytynyt herkkiä r-testejä, mutta eihän täällä pikkukylässä ollut kuin kahta laatua. Pitää käydä isolla kirkolla lähipäivinä.. Saako kysyä millä ovistestillä teit sen negan? Niissäkin herkkyys vaihtelee. Ja onnea hirmusti plussasta!

Nuo mun ovistestit näyttäis olevan one stepin. Ja tossa taitaa olla kyllä se herkkyys juurikin sen 25mIU/ml. Kiitos paljon =)
 
Hei kaikki hätähousut, täällä huutelee vanha hätähousu!
Itsellä yritystä oli melkein 2 vuotta. Itsellä kävi niin et dpo 10 alkoi näkyä haalea positiivinen ja siitä vahvistui. Ja dpo 14 oli negatiivinen koko päivän. Ja taas lähti vahvistumaan. Ja nyt sängyssä nukkuu 5kk ikäinen ihana poika!
Et kyllä teilläkin ne plussat tulevat kun aika on oikea ja saatte tuhisevat vauvat syliinne :)
 
Näyttää lupaavalle, varsinkin toi alin testi :D
..rfsut näyttää vaan niin myöhään, tai ei oo niin herkkiä kun esim. Pct ja apteekin omat. Mutta onhan tuo vahvistunut miusta edellisestä testistäsi :)
Joo ota noista nyt tolkkua :giggle: mutta kyllä vähän vaikuttaa että ylempi viiva olisi vahvistunut. En ehkä lähtisi luottamaan siihen kuitenkaan. PC:llä kokeilin myös ja se antoi negaa.

Negatiivisena näkee ehkä hieman paremmin
http://aijaa.com/SP70jO

Pupelaattori, onhan nämä välillä susia kun tuollai levähtelee, toisinaan ihan ok toimii kuitenkin :)
 
Mariani kääks miten kippasen näkösiä testejä! Ei kai nuista uskalla vielä sanoa mittään. Vaikka kyllä tuossa ylemmässä jotaki viivalaista saattaa olla.

Empuska kyllä mie näen viivalaisen alakua! Mikä sulla on siis dpo nyt? Eihän se välttis näy ennen dpo12 vielä olleskaan.

En tiedä mikä dpo, en tikuttanut ovista ollenkaan. :| noh, testaan taas huomenna aamulla uudestaan jos testit tulevat perille. Huomenna siis pitäisi menkkojen alkaa, eli toisaalta ajoissa ollaan jälleen kerran :D
 
En tiedä mikä dpo, en tikuttanut ovista ollenkaan. :| noh, testaan taas huomenna aamulla uudestaan jos testit tulevat perille. Huomenna siis pitäisi menkkojen alkaa, eli toisaalta ajoissa ollaan jälleen kerran :D

Mulla löytyy kaapinpäältä odottelemasta yks testi ja tänään pitäis postin mukana tulla neljä lisää! Neuroottinen olen! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: cherrytomato
No niin, se siitä. Voi helvetin perse. Gyne soitti silloin kp23 otettujen verikokeiden tuloksia, progearvo vähän reilu 8!! Eli ei ovulaatiota, hieno homma. Itku tulee. Mulla oli silloin kp22 kovia kipuja nivusessa ja kirkasta valkkaria holisi pöksyyn. Miten nopeasti progearvo nousee, JOS ovis olisikin ollut juuri ennen verikokeita?

Voi hiton hitto, en olisi kyllä uskonut että en ovuloi ;( No nyt odotetaan sitten menkkoja varmaan kolme vkoa ;( Uudessa kierrossa letroja 2kpl kp3-7. Ja sitten ultra-aika puoleen väliin kiertoa että nähdään onko siellä kypsymässä folleja jne..

Voi vittu että kiukuttaa oikeesti. ;(
 
Mäkin soittelin neuvolaa, neukkuaika varattu 12.2, eli kuukausi sinne. Sieltä ei löytyny ultra-aikaa mulle vaikka olisi mut kyllä ultraan laittanu. Yritin soittaa myös sairaalana jossa oltiin kierronkartotuksessa viime maaliskuussa, että josko sieltä saisin ar-ultraan ajan tarkistuttamaan alkion tilanteen, mutta siellä tuuttaa vaan puhelin koko ajan. :/ Yksityiselle ei olis kyllä nyt just rahaa mennä. :/
 
Dodi tohtorilla käyty.. sydänlekurin puitteissa.

Huomenna sitten alkaa tutkimukset kai... eli alku labrat otetaan huomenna :)
En sitten älynny kysyä että mitähän ne alkulabrat on?

espoon puolella oma lääkärisi laittoi lähetteen...

( ovis taitaa olla nurkilla jos on tullakseen )...
 
Ovistikku on itsellä ollu suht tumma kun r.testissä ollu haamu. Eli ei välttämättä ns plussa mutta selkeästi tummempi kuin ilman raskautta. Siitä se on nopeasti tummunu todella tummaksi ennenkuin r.testissä ollut tumma viiva. Hoidoissa kun olevinaan sain jotain viivanpaikkaa ovistikku oli ihan blankko. Siitä tiesin ettei r.testin viivanpaikka tarkoita mitään. Tietenkää tumma ovistikku ei automaattisesti tarkoita raskautta :)
 

Yhteistyössä