Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kääk, musta tuntuu että stressaan niin paljon tätä digiplussaa, että pakko käydä vielä töiden jälkeen hakemassa pari testiä ja ootella uusia digejä saapuvaksi.... Ei hitto ku ei vaan uskallakaan enään olla varma syysvauvasta... :/
Oliko sillein, että sait haamun testiin vai oliko vahvempikin viiva?
Jos haamu, niin kyllä mä seurailisin omalla kohallani parin päivän välein, että vahvistuuko se :D
Tosin olen ite kyllä niin neuroottinen, että jos huomenna plussaan ni teen testejä varmaan vielä seuraavat puoltoista viikkoa. :cautious:

Jos se nyt on plussa niin toivotan oikein kovasti tarrasukkia matkaan!:love:

Ps. Koska teillä olis LA? Meillä olis ilmeisesti 17.9 jos nyt olisin raskaana.:love:
 
Oliko sillein, että sait haamun testiin vai oliko vahvempikin viiva?
Jos haamu, niin kyllä mä seurailisin omalla kohallani parin päivän välein, että vahvistuuko se :D
Tosin olen ite kyllä niin neuroottinen, että jos huomenna plussaan ni teen testejä varmaan vielä seuraavat puoltoista viikkoa. :cautious:

Jos se nyt on plussa niin toivotan oikein kovasti tarrasukkia matkaan!:love:

Ps. Koska teillä olis LA? Meillä olis ilmeisesti 17.9 jos nyt olisin raskaana.:love:
La laskeskelin sinne 19.9 suurinpiirtein! Eli samoilla ollaan! Liuskat näytti hailakkaa haamua, digi sen1-2vkoa raskaana. Luottais vaan digiin, mutta kun niin toivottu ja innostuin niin eilen, että syysvauva! Tänään sit tipahdin ihan kunnolla maan pinnalle, että apua jos ei tuukkaan. Testejä haettava vieläkotimatkalla...
 
La laskeskelin sinne 19.9 suurinpiirtein! Eli samoilla ollaan! Liuskat näytti hailakkaa haamua, digi sen1-2vkoa raskaana. Luottais vaan digiin, mutta kun niin toivottu ja innostuin niin eilen, että syysvauva! Tänään sit tipahdin ihan kunnolla maan pinnalle, että apua jos ei tuukkaan. Testejä haettava vieläkotimatkalla...

Voi jukra! Hae ihmeessä testejä lisää jos epäilyttää, mutta aika hyvältähän toi kuulostaa! Onko sulla ollu kuinka säännöllinen kierto(ei muista kaikkea enkä lukenu kaikkea)? Jos nyt oot raskaana, niin sulla pitäis olla kaiketi 4+1 tänään? Koska mulla olisi tänään 4+3 edellisistä menkoista laskettuna ja mulla on kierto säännöllinen 27-28kp.

Syysvauva olisi ihana kun esikoinen on keväällä syntynyt :love:
 
No ei mtn varsinaista, tissit mulla on arat aina ennen menkkoja. Flunssa mulla on ollut viimeiset 2vkoa. Öö, ei mulla varmaan oo oireita :D

Haha, ihana! :D "öö, ei mulla varmaan oo oireita" :D

Mulla kans ehkä hieman arat toisinaan ennen menkkoja, mutta tissien turvotus on kuukaudesta toiseen. :D Nyt on tosiaan menkat jääny matkan varrelle, tissit edelleen turvoksissa ja tänään lämmöt koholla, mitattu tänään 37,2.

Mä en tiedä et miten pystyn ens yön nukkumaan kun jännittää ja pelottaa samaan aikaan kun aamulla pitäis testi tehdä.
Oon aivan varma, että illalla en saa millään unta ja kun vihdoin saan unta niin heräilen vähän väliä ja oon aika varma, että jos yöllä erehdyn heräämään niin pissahätä on aivan järkyttävä ja sit uittelen tikkua joskus 4 aikaan aamuyöstä ja aamulla väsyttää ku ei ole nukkunu kunnolla. :cautious::ROFLMAO:
 
Voi jukra! Hae ihmeessä testejä lisää jos epäilyttää, mutta aika hyvältähän toi kuulostaa! Onko sulla ollu kuinka säännöllinen kierto(ei muista kaikkea enkä lukenu kaikkea)? Jos nyt oot raskaana, niin sulla pitäis olla kaiketi 4+1 tänään? Koska mulla olisi tänään 4+3 edellisistä menkoista laskettuna ja mulla on kierto säännöllinen 27-28kp.

Syysvauva olisi ihana kun esikoinen on keväällä syntynyt :love:
Muoks. vielä tähän, eli siis sulla rv 4+1 jos kierto menee samassa syklissä mun kanssa? :D
 
Mie en nyt tiiä yhtään mikä homman nimi..5 tai 6 päivää tuhruttanu pienesti ruskeeta, oikeesta verestä ei tietookaan. Kp 36 tai sitten uus kierto alkanu, mutta mikä päivä ja voiko näin niukkoja menkkoja ollakaan?! :confused: Testasin ja tältä näyttää http://aijaa.com/KVMkDC
Miulla on väsymyksestä silmät niin kierossa etten nää mitään :rolleyes:
 
http://aijaa.com/AEATP5

Kyll se näyttäis vieläkin, että raskaana ollaan.... Toinen samanmoinen vielä ja kaks digiä tulossa. Eijjoo kallis harrastus :D Mun kierto on ollu yleensä sen 30+ päivää, joskus mennyt alle. Lyhyin 27, pisin 37. Mutta 33 mukaan yleensä lasken kierron, yleensä pitäny hyvin kutinsa. Menkkojen mukaan 5+0, mutta realistisesti oikeasti vähemmän.

Koirakin katsoi ihmeissään kun tulin kotiin, että etkö sinä vie minua ulos ollenkaan vaan itse ryntäät pissaamaan eka :D Vartijakin katseli ihmeissään apteekissa kun tuulispäänä ryntäsin sisään ja lähin ettimään missä testit! Puoleen väliin puljua seuras
 
Tai sitten ne on hyviä, mutta ei pitäisi olla niin kriittinen ja jättää se suurennuslasi kaappiin ;D
Sepä se :D Pitäis testata vasta menkkojen ollessa myöhässä :)
Niin mä tein esikoisesta, testasin rv5+ ja räikeän punainen viiva pamahti testiin. Ei tarvinnut miettiä :D Keskimmäisestä ja kolmosesta testasin jo rv 3+ eteenpäin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja empuska
En edes usko tän kuukauden tärppiin, silti muka pakko testata. Kierto niin sekasin, varmaan hakee kierto itseänsä vielä kierukan poiston jälkeen.
Yhdet kunnon menkat ollut kierukan poiston jälkeen, kierto oli 28pv. Menkat alko jouluaattona. Nyt on kp 19 tai kp 4.
 
Päivän kun pois niin johan on tullut testejä! <3:D empuska kyllä vain ihan kun jotain näkyis.. Pidän sulle peukkuja että viimein saisit sen esikoisen. <3
Rfsu antaa kyllä niin surkean hailakkaa viivaa vaikka raskaana oliskin. Koklaa jotain muuta? ;) voi olla selkeämpi.

Noista fiiliksistä kun olis edes tullut viivaa joskus vaikka km. Niin en toivo kellekään sitä että unelma annetaan ja revitään sitten pois. Se suru on kamala. Olisin mieluumin ollut ilman plussatestiä kuin menettänyt pienet. Se on aina melkoinen prosessi..etenkin mulla kun ne ei tuu itse ulos. Tyhjennykset ja viimeksi kaavintaan ja hätäleikkaukset sisäisen verenvuodon takia. Ei se oikeasti ole sen arvoista kun plussasta ei juuri iloitse vaan tuo tuskaa. :( toivon että kaikki saatte naperot syliin asti nuuskuteltaviksi.
Toki ymmärrän että se mitä ei ole päässyt kokemaan niin tuntuu sekin paremmalta vaihtoehdolta kuin se ettei tapahdu mitään.
Meillä pitäis huomenna tulla tulokset viimein kromosomitutkimuksista. Saa nähdä jääkö meidän haaveilu tähän jos jotain löytyy.. En oikeasti henkisesti enää jaksa km. Kun ne menee aina vaikeamman kautta. :(
Voimia kaikille ja toivotaan plussa aaltoa <3
 

Yhteistyössä