Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mies tuo töiden jälkeen illalla myöhään pc liuskoja..passitin sen hakemaan kun enhän mä muksujen kanssa viitti, alkais se turha kyselytulva sen jälkeen :giggle:
Ovistesti näyttää edelleen tummahkoa viivaa..en saanu kuvattua kun muksut häiritsee..ja pissa oli taas hyvin laimeaa..pitää aamulla kokeilla ovistestiäkin, mitä sanoo kun pissa on vahvempaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Darni73
Mä olen 31, mies 35, esikoinen 2,5 vuotta. Hällä oli lupa tulla vähän yli 2v ennen kuin tärppäsi luomusti vähän ennen kuin oltiin aloittamassa hoitoja. Ongelma mun PCOS. Nyt virallinen yk4 menossa lääkkeen voimin, lääkkeettömiä kiertoja en laske miksikään yk kun se on aikamoista arpapeliä mun kropalla. . . . Ja nyt DPO5 :)
 
Kimett toisilla nousee LH loppua kohti. Harmi jos nega :((

Murinapurina. Mulla on ihan paskat munasolut joita on vähä (amh alle 0.2) joten en usko enää minkään aineen siihen auttavan. No, en tosiaan ole kokeilukaan, myönnetään.
Juu olen sen huomannut aikaisemmista kierroista että ovistesti vahvenee kohti loppukiertoa. Mutta ei se koskaan aikaisemmin ole täysin positiiviseksi muuttunut. No eiköhän se täti sieltä pian saavu. Eiköhän se jo näkyis r-testissä jotain dpo 13 jos oikeasti olis jotain nähtävää...
 
kismett-, mäkin luulen näkeväni siinä jotain, mutta en ole varma onko väriä, vai onko viivanpaikka (?) Ylempi testi on jotain halpistestejä joita olen tilannut ja tuokin oli ihan ryppyinen, oli vaikea siitä katsoa mitään ja siksi tein tuon Pregcheckin samalla. Varhaiset on vielä päivät, mutta mitäs hätähousu siitä piittaisi :D

Jäi nyt vaan vaivaamaan että onko siinä väriä vai ei :LOL::cautious:
 

Yhteistyössä