Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pikainen omanapa, tän aamun testit täysin negat, kuvaa en saa laitettua ennenkun töistä kotii joskus viiden aikaan pääsen. Joten tätiä odottelen torstai aamuksi :) seur kaks kiertoo saa jäädä yritykset kun en halua joulu-tammivauvaa kun molemmat omat lapset syntyny sillon. Pyh ja pah. Ihan käsittämätöntä, et nää kaks kiertoo antanu viivoja r.testeihin dpo5-10 ja sit täysin negaa :eek::poop: eli kolmen kk päästä sit dpo11 vasta ekat testit ni ek mee mielen pahottamiseksi tämä homma taas :ninja:

Viivojen vahvistumista kaikille ja tsemppiö piinailijoille ❤
 
Huii miten paljon viestejä viikonloppuna :LOL: monella näkyi haamuja! :)

Esittelyyn sen verran, että taidan olla nuorin tässä ketjussa :D Eli olen 21v, mies 24v. Aiempia lapsia ei ole kummallakaan ja nyt yk 2 menossa.

Jos sain ovistikkuun vahvan viivan lauantaina ja sunnuntaina se oli jo hieman haaleampi, kuuluuko mun nyt laskea, että tänään on dpo 2? (n)
 
Voi herranjumala miten paljon viestejä, en mitenkään pysy enää perässä mistään. Huhhuh:) Tsemiä kaikille tunnetiloista huolimatta! Plussaajille, piinailijoille, haamuilijoille ja pettyneille erityisesti. <3

Täällä taas vaihteeksi kipeänä, tällä kertaa oksennustauti. Jippikaijee. Tänään menossa kp5, letroja popsitaan vielä pari päivää. Saas nähdä mihin tämä kierto vie.
 
Adessaa: Lauantaina ensimmäinen ovisplussa eli dpo -1, sunnuntai ovispäivä eli dpo0 ja tänään dpo1. Ovisplussia saattaa tulla monta testikertaa peräkkäin, mutta dpo:t katsotaan ekasta plussasta.
No hitsi, ei voi sitten tarkalleen tietää mikä dpo, koska mä en tikuttanut aiemmin kuin lauantaina :D ovis oireita tuntui jo perjantaina enkä muista vaikka olisi jo torstainakin tuntunut o_O Vasta lauantaina aloin ihmetellä oireita ja päätin tikuttaa jolloin pongasin oviksen :D
 
Adessaa: Ovistesti ei bongaa itse ovulaatiota vaan tulossa olevan ovulaation eli näyttää ennen ovulaatiota tapahtuvan lh-hormonin nousun. Se hormooni saa sitten munasolun irtoamaan.
Tää on aika hyvä http://fi.clearblue.com/suunnitteletko-perheenlisaysta/hedelmallisyys-ja-hedelmoittyminen

Sun ovis on saattanut olla myös lauantaina illalla, jos testasit plussan aamupäivällä. Mutta mä lähtisin laskemaan silti dpo0 sunnuntaista, koska se pari tuntia sinne tänne ei muuta mitään.
 
Täällä monella niin kivinen ja pitkä tie äidiksi että toivon todella sitä plussaa. ❤

Haaveilija24 r-testi ehdottomasti ;)

Ja tänään vuodoista huolimatta minä näin meidän tyypin ultrassa ja pikkuruinen sykekin sekä taisi käden alkua siellä vilahtaa. Tyyppi ilmeisesti syyllinen siihen että mamin ruoka haluaa mieluummin ulos kuin sisään. Eli en ainakaan vielä ole tulossa takaisin kuumeilee. Että jospa tämä pysyisi kyydissä. ❤
 
theran olipas ihania uutisia ultrasta <3

haaveilija24 nyt tosiaan voisi olla rtestin paikka :)

täällä ovistestin mukaan dpo12 ja negaa pc:llä. Dpo10-11 oli kovia menkkakipuja. Tänään ei ole ollut. Lämmöt edelleen koholla aamusta, mutta tädin tuloon jo henkisesti valmistauduttu. Voi hitto, olin niin varma tärpistä tässä kierrossa.

http://aijaa.com/bFA846

ja voi Mariani, samoissa mennään. Voisiko kuitenkin vielä...
 
Täällä monella niin kivinen ja pitkä tie äidiksi että toivon todella sitä plussaa. ❤

Haaveilija24 r-testi ehdottomasti ;)

Ja tänään vuodoista huolimatta minä näin meidän tyypin ultrassa ja pikkuruinen sykekin sekä taisi käden alkua siellä vilahtaa. Tyyppi ilmeisesti syyllinen siihen että mamin ruoka haluaa mieluummin ulos kuin sisään. Eli en ainakaan vielä ole tulossa takaisin kuumeilee. Että jospa tämä pysyisi kyydissä. ❤
Ihanaa! :love: Tyypille paljon tarroja ja äidille sydämentykytyksiä <3

Pessiy, ..vielä!! Ei luovuttaa saa ;)
 
Mulla ultrattiin niiden keskeytyneiden keskenmenojen takia heti kun mahdollista noilla neuvolan laitteilla. Jos olisi jotain vialla niin lähettäisi mut äippäpolille sitten.

Onhan se pitkä aika mutta sitten se yhtä äkkiä onkin ja iskee paniikki odotushuoneessa niin että oma pulssi on 150. :)
Hyvä hommahan se on että ultraavat jos on tarve. Ei vaan meinais jaksaa odottaa tavata pientä ruudun välityksellä :D
 

Yhteistyössä