Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No voi apua. DPO13, eilen selkeää menkkajuilintaa ja nega ja luovutin pelin. Eilen illalla menin nukkumaan ja nukkumaan mennessä huomasin, että rinnat oli melkoisen kipeet vatsalla maatessa. Tänä aamuna ne on edelleen kipeät. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa kipuilu rinnoissa hellittää ja menkkajuilinnat tulee tilalle. Niinpä aattelin tehdä testin tänään. No ylläri PC-liuska oli susi, kontrolliviiva ei muodostunut kokonaan ja testiviivan kohdalle tuli hailakka viivanpaikka. Ketutti. Pari tuntia myöhemmin aattelin ottaa uusiksi vipalla PC-liuskalla ja heitin sekaan ovistestin myös, no seKIN PC-liuska oli susi, kontrolliviiva ei muodostunut kokonaan ja hyvin haaleasti ja ovistesti muttui melko nopeasti hyvin tummaksi. Eli?!?!?!?!?!?!?!?!? Toiveet kohosi aikamoisiin sfääreihin ja sieltä sitten muksahdetaan aika mojovasti, jos seuraavaan tekemääni testiin (mikä se ikinä tulee olemaankaan ja koska tulee olemaan) ilmestyy nega:mad:.
 
Mulla ei onneks oo mitään rajua vuotoa nyt. Toivottavasti pääsisin viikon vuodolla. Oli kyl aika jäätävä tunne taas kun se sikiöpussi tupsahti eilen siteeseen :( oi voi. Neuvolan terkkari pyysi et menisin huomenna hänen kans juttelemaan ihan kasvokkain tästä, en tiedä mistä sit haluaa jutella. Mut tuskin mun juttelusta mitään tulee ku parun vaan. Pomollekin soitin ni ei siitä meinannu tulla yhtään mitään, mut onneks oli ymmärtäväinen. Saikkua terkka varmaan kirjottaa mille huomenna pari pv. Terkka sanoi et kun sikiöpussi tuli kokonaan ulos ni seurantaa kummempaa ei tarvita, et jos vuodosta tulee taas raju tai tulee kovia kipuja ni sit päivystykseen.
 
Catharin: voi että on ikävä tilanne sulla :( Jospa se terkkari vaan tosiaan haluaa jutella sun kans, et miten voit ja miten haluaisit "jatkot" nyt tämän kaiken jälkeen. Voihan se olla, et se ite ehdottaa jotain mahdollisia tutkimuksia tai jtn... Eihän se toki niitä määrää, mut vois vinkata lekurille.. Tsemppiä! <3

ÄitixX: Mä en kyllä nää mtn erikoista... tummahkohan tuo on koko kuva, mut toista viivaa en nää.. :/


ON: Lääkärissä käyty. Keskiviikkona labroihin! Kattotaan vähän et olenko edes ovuloinut ja miltä kilpirauhasarvot ja pvk näyttää. :) Hyvä fiilis jäi tuosta lääkärikäynnistä! Tuntui, et otti oikeesti tosissaan kaikki mitä sanoin, eikä ollu semmonen who gives a shit ajatuksella.

Kp20, yk8... Ovista en kiinni saanut, joten onko nyt jo piinapäivät, vai eikö oo.. Alakaako menkat kp21, 26, 27 vai peräti 34.. Ei mtn tietoa. En tiedä edes viittinkö tuhlata testejä. Ovista testaan vielä pari päivää, koska en tosiaan kiinni oo ovista saanut ja haluan varmistua ettei ainakaan nyt näin myöhäänkään ovista pukkaa.. ääh.. Veemäinen kierto taas edessä.
 
Niin ja jos joitakin kiinnostaa liittyä facebookki ryhmään, niin tervetuloa! Lisätään sitä mukaa, kun porukkaa haluaa :) Pieni ryhmä ja täysin salainen!

Laittakaa minulle yv:llä fb nimenne tai sähköpostiosoitteenne facebookiin niin lisään teidät hetkeksi kaveriksi. Sen avulla liitän teidät sit tohon ryhmään. :)
 
Catharin voimia ❤
Mulla ehkä alkais nyt loppuu vuoto. Vielä kun raskausoireet häviäis olisi ihan kiva. :(

Kyllähän tämä "parempi" on kun itsestään tulee pois. Vaikka ei ne kivut mitään kivoja oo kun ei oikeastaan ainakaan nopeasti käynyt.

Toivotaan että seuraava olisi pysyvä plussa ❤
Mulla on mennyt sun tää juttu ihan ohi. Voi että tulin surulliseksi kun tajusin :cry: Voimia!
 
Theran ❤ ootteko puhuneet miehen kans nyt tämän jälkeen tulevaisuudesta? Onks sulla vielä paljon oireita? Mulla ei oo mitään. Viime viikolla lähti tissikipukin pois, viimeks ne jatku viel pari viikkoa keskeytyksen jälkeen :unsure: Väsymystä on, mut uskon sen johtuvan vaan siitä kun mä en nuku. Viime yönä sain nukuttua 3h ja lopun aikaa pyörin vaan. Pikkasen tullu tätä univelkaa jo..
 
Pitäis käydä ostaas pari r-testiä kaappiin, ajattelin et testaan viikon päästä ja kahden viikon päästä et miten hcg on laskenu. Mä luulisin et nyt vois parissa viikossa mennä nollille, ainakin toivon niin. Onneks se ei kovin ylös mennytkään.
 

Yhteistyössä