Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Yleensä mulla on ovisplussa tullu testiin kp16-18, yhen kerran aiemmin tullu jo kp14. Nyt tuosa kuvasa on ovistestinä RFSU:n testit alkaen kp16-21. Kp19 on tummin viiva, mut kaukana kuitenkin ovisplussasta.

http://aijaa.com/g38fKo

Vielä ois yks testi ja ajattelin sen tehä tuosa loppuviikosta.. Ovis on menny jo varmastikin. Limat ei oo semmoset et ovista ilmottelis. Limat oli viikko takaperin.

Te ketkä ootta mitannu lämpöjä, niin oottako mitannu korvasta? kainalosta, vai suusta? Ite mitannu korvasta eikä se oo piikkiä teheny.. Tosin mittarikin vaan perinteinen. Nyt sitten pari päivää mitannu aamulämpöjä suusta ja saanu mittariin 36.7´C. Mutta, eipä tuokaan lopulta kerro mtn kun ei voi oikein verrata korvaa ja suuta.. :( Korvalämpö tänään 36.1..

Kyrsii!!!!!!!!
 
Catharin. Juuu. Lapset on hoidoilla. Mä kannan "piilevää" geenivirhettä jonka takia joka lapsella on 25-50% riski olla sairas. Hoidoilla vois tutkia alkiot etukäteen mutta julkinen ei enää tee niitä meille ku on 2 lasta, yksityinen maksaa n.10tonnia. Mulla on ollu huono arpaonni eli 4 lasta menetetty lv-punktio/istukkanäyte tuloksen jälkeen. Pisimmälle menny rv21 asti :unsure:
 
Maicy joo noi rfsut ei oo vielä plussaa. Mä olen mitannut ihan kainalosta, sen eron kyl saa. Mut esim nyt tää on toinen kierto kun lämmöt on koko ajan koholla. Nytkin alkukierto ja tänä aamuna 36.6 vaikka se on yleensä oviksen jälkeisiä. Viime kierrossa sama homma. Lämmöt sahas korkealla ja matalalla. Oviksen oltua ne pystyvät koko ajan koholla kellon ajasta viis.
 
Catharin. Juuu. Lapset on hoidoilla. Mä kannan "piilevää" geenivirhettä jonka takia joka lapsella on 25-50% riski olla sairas. Hoidoilla vois tutkia alkiot etukäteen mutta julkinen ei enää tee niitä meille ku on 2 lasta, yksityinen maksaa n.10tonnia. Mulla on ollu huono arpaonni eli 4 lasta menetetty lv-punktio/istukkanäyte tuloksen jälkeen. Pisimmälle menny rv21 asti :unsure:
Aika hurjalta kuullostaa! Ja ihan älyttömän kallista jos yksityiselle haluaa! On kyllä huonoa onnea ollut teillä, oon ihan sanaton :( ei sais ite kyllä valittaa yhtään kun kerran raskaaksi tulen luomusti. Voimia ❤
 
Maicy, kainalosta mittaan aina. Mulla sahaa lämpö koko kierron edestakas, sama juttu on tärppien jälkeen. En tosin tiedä et onko se vaikuttanu siihen lämpöjen vaihteluun kun toinen oli todistetusti tm, tästä toisesta nyt et tiedä et oliko tm vai keskeytynyt km. Onnistuneista raskauksista en sillon mitannut ollenkaan.
 
Oikeaoppisesti lämpö mitattaisiin kaksidesimaalisella digimittarilla suusta aamulla ja aina ihan samaan aikaan ennen sängystä nousemista (ei saa varmaan edes pieraista, jos ihan tarkkoja ollaan :)) Pitää mitata myös samasta kohtaa suusta eli samalta puolen kieltä.

Itse olen kävellyt vessaan heräämisen jälkeen ja pissannut ensin ja mitannut sitten. Mittarina on yksidesimaalinen :) Mutta olen jostain syystä mitannut samalta puolen kielen alta joka kerta (y)
 
Voimia Theran :cry:

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen, oon pitäny hiljaiseloa
hetken, vaikka taustalla oon seuraillu kyllä.

Ehdin testata suhteellisen selkeän plussan ja tarkoitus oli
tehdä seuraavana aamuna digitesti, kun illalla alkoi järjettömät vatsakivut, joiden takia mä sitten jouduin lopulta lähteä sairaalaan.
Sairaalassa todettiin, että verta ei tule
ja tulehduksia ei ole. Ja lääkäri lohdutti, että joskus alkuraskaudessa saattaa olla tosi koviakin kipuja (tosin tuskin niin kovia, kun mulla oli, kun mulla on korkea kipukynnys) ja niin sairaalareissusta kului
pari päivää niin alkoihan se vuoto sitten ja vuotaa vieläkin vähän.
Ensimmäiset päivät meni itkiessä, mutta nytten jo hiljalleen alkaa
mieli olla vähän parempi.
Mies ehdotti taukoa vauvajutuista, koska mä kuulemma stressaan liikaa, mutta mä en aio taukoilla. Esikoista tehtiin aikoinaan 3 vuotta ja siihen aikaan sopi kolme keskenmenoa ja ne kokeneena mä tiedän, että ajatus siitä, ettei me edes yritettäisi vielä uudelleen, on pahempi kun tieto siitä, että keskenmeno voi tulla uudelleenkin.
Mä uskon, että kaiken pahan jälkeen tapahtuu aina hyvääkin.
 
Heippa! Täällä sivusta jonkin aikaa lukeneena tulin huutelemaan apuja. Näyttääkö teillä muilla pregcheck liuskaraskaustesti viivanpaikkaa? Mulla ei esikoista yrittäessä kyseinen testi näyttänyt minkään valtakunnan viivoja, vaikka kuin väänteli, ennen ku lopulta tärppäs, mutta nyt kakkosta yrittäessä tuntuu, että joka testiin joku viivanpaikka ilmestyy. Ja ihan testiajalla jo, kuivuessa vielä vahvistuu. En ymmärrä, mistä voi johtua? Auttakaa!
 
Oon tainnut elämäni aikana tehdä 2 kertaa raskaustestin, joten oon vähän pihalla niiden toiminnasta ja ajattelin että täältä vois löytää apuja. Nyt mietityttää että joskohan sitä olisi tärpännyt, puolivahingossa tosin koska varsinaisen yrityksen on tarkoitus alkaa vasta syssymmällä. Mittaan lämmön joka aamu, meillä tämä on toiminut ehkäisykeinona jo useamman vuoden. Nyt siis mentiin vahingossa juuri ovulaation aikaan loppuun saakka ja melko toiveikkaana mietin täällä että joskohan nyt olisikin tärpännyt... Mutta kysymys siis on että kuinka nopeasti voin testata jotta tulos on luotettava? Ovulaatiosta on nyt vasta 9 päivää...
Raskausoireita en viitsi miettiä koska olen aiemminkin kuvitellut niitä.
 
Maya: Kyllä sitä ite tulee testailtua jo noinkin aikaisin, mut varmimmitenhan se näkyy siinä dpo12-14... Riippuen testistä. Ohan täällä niitäkin jotka saaneet jo haamulaista dpo8 ;) Eli testiä uittamaan vaan jos niitä löytyy!
Ite en taida malttaa odotella, joten alottelen ehkä testailut huomenissa.
 
Maya: Kyllä sitä ite tulee testailtua jo noinkin aikaisin, mut varmimmitenhan se näkyy siinä dpo12-14... Riippuen testistä. Ohan täällä niitäkin jotka saaneet jo haamulaista dpo8 ;) Eli testiä uittamaan vaan jos niitä löytyy!
Ite en taida malttaa odotella, joten alottelen ehkä testailut huomenissa.
Kotona ei ainakaan oo yhtään testiä, ja mietin että josko sitä huomenna ostais yhden. Vai odottaisko viikon loppuun? Tää on jännä miten aiemmin en oo koskaan edes miettinyt sitä mahdollisuutta että olisin raskaana, mutta nyt kun vauvalle on annettu lupa tulla (joskin vasta jokusen kuukauden päästä) niin oon heti olevinani raskaana. Viime kuussa jäi ovulaatio puuttumaan kokonaan, ja kun kuukautiset sen vuoksi myöhästy niin olin heti varma että olen raskaana. Millähän tämän testaamishimon saisi tukahdutettua ja ajateltua muita asioita ainakin siihen asti kun menkat ovat myöhässä?
 
Maya: Vaikiaa se on kun kerran tälle tielle lähtee. Mulla on niin heikko luonteen lujuus muutenkin, että ihan vituttaa.. :D Joka kierrossa päätän, että en testaa ennenkuin on menkkojen alkamispäivä tai päivän tyyliin menkat myöhässä. Silti löydän itseni tikkuja tihrustelemasta jo tyyliin dpo8 lähtien..
Nyt tää kierto poikkeus, koska en tiedä mun oviksen jälkeisiä päiviä... :( SIksipä onkin oikein hyvä syy aloittaa testaaminen huomenna. ÖÖH! :D
 
Maya: Vaikiaa se on kun kerran tälle tielle lähtee. Mulla on niin heikko luonteen lujuus muutenkin, että ihan vituttaa.. :D Joka kierrossa päätän, että en testaa ennenkuin on menkkojen alkamispäivä tai päivän tyyliin menkat myöhässä. Silti löydän itseni tikkuja tihrustelemasta jo tyyliin dpo8 lähtien..
Nyt tää kierto poikkeus, koska en tiedä mun oviksen jälkeisiä päiviä... :( SIksipä onkin oikein hyvä syy aloittaa testaaminen huomenna. ÖÖH! :D
No sama se on itselläkin että tuo itsekuri ei oo vahvimmasta päästä. Siksi pitäiskin yrittää välttää houkutusta.... :D No mutta toivotaan että jaksaisi oottaa ensi viikkoon, tai edes tän viikon loppuun. Sulle toivon tietenkin plussaa vaikka huomenna jo tekisitkin testin. En siis tiedä yhtään että kuinka herkästi nuo testit toimii, tai että mitä noilla haamuviivoilla ym. tarkoitetaan... :)
 
Anteeksi kun minä täällä taas, mutta kun jänskättää...

Tässä nyt siis taas sarjaa, ylin dpo 12, keskimmäinen dpo 13 aamu ja alin äsken tehty dpo 13 ilta parin tunnin pidätyksellä.
http://aijaa.com/VJ0lfm

Alimpaan tuli äsken kyllä muutamassa minuutissa toinen viiva joka minusta punertaa. En uskalla vielä todellakaan riemuita... Mutta voiko olla totta. Tämä oli tosi pitkä kierto ja eilen piti jonkin järjen mukaan alkaa menkat. Tänään on ollut aika paljon menkkatuntemuksia vatsassa, mutta ei vuotoa... Mitä mieltä olette? Hui että.
 
Anteeksi kun minä täällä taas, mutta kun jänskättää...

Tässä nyt siis taas sarjaa, ylin dpo 12, keskimmäinen dpo 13 aamu ja alin äsken tehty dpo 13 ilta parin tunnin pidätyksellä.
http://aijaa.com/VJ0lfm

Alimpaan tuli äsken kyllä muutamassa minuutissa toinen viiva joka minusta punertaa. En uskalla vielä todellakaan riemuita... Mutta voiko olla totta. Tämä oli tosi pitkä kierto ja eilen piti jonkin järjen mukaan alkaa menkat. Tänään on ollut aika paljon menkkatuntemuksia vatsassa, mutta ei vuotoa... Mitä mieltä olette? Hui että.
No onhan siinä ihan selvä punanen viiva! :love:
 
Illuminated! Onnea :) Selvä plussa on <3
 
Anteeksi kun minä täällä taas, mutta kun jänskättää...

Tässä nyt siis taas sarjaa, ylin dpo 12, keskimmäinen dpo 13 aamu ja alin äsken tehty dpo 13 ilta parin tunnin pidätyksellä.
http://aijaa.com/VJ0lfm

Alimpaan tuli äsken kyllä muutamassa minuutissa toinen viiva joka minusta punertaa. En uskalla vielä todellakaan riemuita... Mutta voiko olla totta. Tämä oli tosi pitkä kierto ja eilen piti jonkin järjen mukaan alkaa menkat. Tänään on ollut aika paljon menkkatuntemuksia vatsassa, mutta ei vuotoa... Mitä mieltä olette? Hui että.
Viivat näkyy :)
 
Ihanko aikuisten oikeesti... Voi jestas, on tämä uskomatonta. Huomenna aamulla uitellaan parikin eri sorttista testiä, ja jos ne on samoilla linjoilla niin... Pakkohan se sitten on todeksi uskoa. <3 Ensimmäinen siis meille ja ollaan miehen kanssa molemmat ihan halvauksessa jännityksestä ja yllätyksestä.
 
Ja maan kamaralle. Aamuöisissä testeissä (PC, Onestep & Apteekin oma) ei näy mitään. Oliko tämä kuitenkin vaan huono vitsi maailmalta meille... :( Ei muuta kuin porttikielto testikaapille ja tätiäkö tässä pitää alkaa odottelemaan...
 
Illuminated: Mitkä kierronpäivät sulla on? Jos viivassa on väriä, niin hcg:tä kyllä erittyy että kiinnitystä nyt ainakin on. Kokkeilehan aamupissasta joku päivä uudelleen :) Tsemppiä!

Miiku84: Ei näy kuva :( Nakkaa aijaan kautta, niin pystyy kaikki aukaseen sen.
 
Teku tiiätte vähä kaikkee nii eilen illalla suihkussa huomasin että kohdunsuu oli suht alhaalla kun mielestäni ja muistaakseni oli lauantaina korkealla ja melkein saavuttamattomissa, mitä tää meinaa? :D vaikka peseydynki tuota useammin niin en ole aikasemmin pannut merkille moisia muutoksia tai sit vaa sivuttanu koko asian vaikka olisin huomannu jtn :ROFLMAO: kp19/28 tänään.
 
Catharinille ja Theranille hurjasti voimia! Mullakin oli mennyt jotenkin ihan ohi Theranin tapahtumat. Vaikea edes kuvitella millaista olla tuollaisissa tilanteissa :(

Täällä dpo 10, nyt oon kolmena aamuna tehnyt pc:n raskaustestin eikä niissä näy kyllä yhtään mitään :unsure:

http://aijaa.com/Q2fPmA Mielipiteitä? :confused:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä