Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Apua! Miten pitää suhtautua kun rtesti vaalenee siinä vaiheessa kun se on ollut jo kontrollia tummempi. Rv olis siis jotain välillä 5-7. Tapahtuuko nyt siis se mitä pelkään ylikaiken? :cry:


Ylin siis muutaman päivän vanha, alin tänään
 
Tammityttö:
En oo uusinta testannu vielä. Ip kun saa pidätettyä ja aamulla.
Ovistikkuja ei oo (ja edellisellä onnistuneella kerralla ne ei näyttänyt mitään.).

Livenä siinä näkyi mutta aijaa syöpi...

KP on 27/28-31

(Menkkojen enne oireet puuttuu tyystin )
 
Tammityttö:
En oo uusinta testannu vielä. Ip kun saa pidätettyä ja aamulla.
Ovistikkuja ei oo (ja edellisellä onnistuneella kerralla ne ei näyttänyt mitään.).

Livenä siinä näkyi mutta aijaa syöpi...

KP on 27/28-31

(Menkkojen enne oireet puuttuu tyystin )
Eli sulla ei siis ovistikkuun tullut mitään vaikka olit raskaana? Mullakin vois olla siinä tapauksessa toivoa...
 
Flowergirl: En kyllä menisi tuosta vielä mitään johtopäätöksiä tekemään. Kaikki voi olla ihan täydellisesti!
Toivon todella että olisi näin (n)

Mulla on kans noi sofin testejä, mutta testasin niillä vasta tosi "myöhään" ts. en tiedä antaako helposti nykypäivänä haamuviivoja. Pari vuotta sitten muistelen et olis antanutkin, tiedä sitten.
 
Kävin vähän lukemassa enemmän informaatiota ovulaatiotestien käytöstä raskaustesteinä. Eli negatiivinen ovistesti ei välttämättä tarkoita etteikö voisi olla raskaana. :)

Taidankin jatkossa luottaa vain r-testeihin. Eli vielä en heitä kirvestä kaivoon. :D Aikaiset päivät vasta menossa.
 
Onnea plussanneet jollen ole muistanut sanoa ❤
Ovistesti ei mulla viimeksi ollut kauhean aikaisin tumma mutta alkoi tummua r-testin kanssa samaan aikaan. En tosiaan ihan siihen luottaisi. Ei vuotoa on toivoa ja joskus pienenkin vuodon kanssa on vielä toivoa :)

Piinailijoille plussia! Itse kanssa dpo 7 menossa ja koska tilasin läjän testejä niin johan aloitin vaikka ei näillä päivillä mitään edes näy. :p
 
Tässä nyt sitten aamun testiä ja dpo 11. http://aijaa.com/e6sovl ihan hullua, et alle kk keskenmenosta ja nyt jo tikku näyttää tolta. Jos totta puhutaan niin en vieläkään uskalla iloita, sit vasta jos ultraan asti pääsen ja siellä jotain elävää nään. Ei voi kun todeta et neljäs kerta toden sanoo. Jos tää nyt onnistuu ni en ikinä enää ala tähän yrityshommaan jatkuvien pettymysten takia ja odottelun, se ei sovi mulle :geek::D
 
Tässä nyt sitten aamun testiä ja dpo 11. http://aijaa.com/e6sovl ihan hullua, et alle kk keskenmenosta ja nyt jo tikku näyttää tolta. Jos totta puhutaan niin en vieläkään uskalla iloita, sit vasta jos ultraan asti pääsen ja siellä jotain elävää nään. Ei voi kun todeta et neljäs kerta toden sanoo. Jos tää nyt onnistuu ni en ikinä enää ala tähän yrityshommaan jatkuvien pettymysten takia ja odottelun, se ei sovi mulle :geek::D
Huippua! Onneksi olkoon plussasta!!! Josko tällä kertaa teillä pysyisi pieni mukana loppuun saakka :)
 
Mulla oli viime kierrossa hyvin tumma ovistikku 13DPO ja r testissä joku viivanpaikka ja ihan erilaiset tuntemukset kuin aiemmilla kierroilla - nega lopulta. Päätin jättää ovistikut omaan arvoonsa loppukierrosta, sen verran kova pala oli. Olin niiiiiiin varma.
 
Juu muakin kiinnostas tietää Catharin onko sun ovistesti nega vaikka oot raskaana. :)

Tammityttö,en saanut auki tota sun testiä. Oliko kyseessä ovis vai r-testi?
Tässä kuvaa tosta viime raskaudesta mikä meni kesken. Eli tää oli ovistesti siltä päivältä kun menkkojen piti alkaa, hainkin sit ton jälkeen r-testin joka sit näyttikin plussaa :) http://aijaa.com/HVszQW mut mä teen tos hetken päästä, yritän pidätellä vielä. En muista yhtään koska viimeks meinaan pissalla kävin :)
 

Yhteistyössä