Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä testaan töiden jälkeen uudelleen, yritän päästä lähtee aikasemmin kotiin! Ei hitto vie. Kyl siinä livenä väriä, valoakin kohti kun katto ni oli värillinen viiva. Laitan sit kuvaa :eek: en kyllä uskalla vielä iloita. En ikinä oo saanu näin aikasin viivaa mihinkään. Alkoi tosiaan mietityttää nää oireet. Itkuherkkyys ja taas oon flunssassa. Tärppikierroilla mulle tulee aina flunssa ennen plussaa.
Monesko yk kerta teillä nyt olikaan? Huomenna varmasti saat jo paremman viivan, mutta tuskin tuokaan väärin näyttää. Tietty kun näin aikasista päivistä kyse, niin ei uskalla kovin vielä iloita. Mutta lupaavalta näyttää! (y)

Jospa itekin saisin sen plussan vielä tälle viikolle. :) Oon havaitsevinani pientä etovaa oloa, mutta voi olla kyllä mielen aiheuttamaa ja johtua jännityksestäkin. Mä oon niin itkuherkkä ihminen muutenkin, ettei siihen voi mun kohdalla oikein luottaa, kun oli taas tänä aamuna itku herkässä. Flunssaakin pukkaa, mut meillä on kyl ihan oikeesti sitä flunssaa ollutkin viime aikoina. :rolleyes:

Mut tsemppiä ja toivotaan, et sulla olis nyt tärpännyt! :LOL:
 
Monesko yk kerta teillä nyt olikaan? Huomenna varmasti saat jo paremman viivan, mutta tuskin tuokaan väärin näyttää. Tietty kun näin aikasista päivistä kyse, niin ei uskalla kovin vielä iloita. Mutta lupaavalta näyttää! (y)

Jospa itekin saisin sen plussan vielä tälle viikolle. :) Oon havaitsevinani pientä etovaa oloa, mutta voi olla kyllä mielen aiheuttamaa ja johtua jännityksestäkin. Mä oon niin itkuherkkä ihminen muutenkin, ettei siihen voi mun kohdalla oikein luottaa, kun oli taas tänä aamuna itku herkässä. Flunssaakin pukkaa, mut meillä on kyl ihan oikeesti sitä flunssaa ollutkin viime aikoina. :rolleyes:

Mut tsemppiä ja toivotaan, et sulla olis nyt tärpännyt! :LOL:
Siis yk:sta ei oo mitään tietoa enää. Yritys alotettu n. 1v 5kk sitten, eli hetki täs on mennyt. 1kemiallinen, 1 tuulimuna ja 1 km mahtuu tähän väliin. Viimisin meni kesken nyt 28.2 eli eka kierto sen jälkeen menossa, yksiäkään menkkoja ei oo siis ollut. Siks en oikein uskalla vielä iloita jos toi nyt on oikee viiva!
 
Siis yk:sta ei oo mitään tietoa enää. Yritys alotettu n. 1v 5kk sitten, eli hetki täs on mennyt. 1kemiallinen, 1 tuulimuna ja 1 km mahtuu tähän väliin. Viimisin meni kesken nyt 28.2 eli eka kierto sen jälkeen menossa, yksiäkään menkkoja ei oo siis ollut. Siks en oikein uskalla vielä iloita jos toi nyt on oikee viiva!
Ymmärrän hyvin, ettei uskalla vielä iloita. Jospa se nyt olisi oikeasti tärpännyt ja pysyisi mukana myös. :)(y) Ja varovaiset Onnittelut! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Meidän plussa oli sitten kemiallinen tai varhainen km, mistä noista tietää :( Nyt menossa kp 11, ovis varmaan vasta viikon päästä jos on tullakseen, että voikin aika madella :rolleyes: Sillä välin tihrustelen malttamattomana teidän tikutuksia :love: Ihanaa Catharin, onnea!
 
Catharin, jospa nyt ois teijän vuoro! Varovaiset onnittelut! Tuo tikku näyttää ihan samalta ku mulla joulukuussa kemiallisen jälkeen ja nyt se haamunen taas aiheuttaa pahaa oloa, mutta en valita!:love:
Tsempit kaikille ja hirveästi onnitteluja plussanneille ja muille plussatuulia!!
 
Mulla on viivalasit päässä, koska mä näin todella monella nyt värilliset viivat :O :O :D JAIKS!

Mut onnea plussanneille ja ihanaaaaaaa <3

Tsemppiä piinalijoille!!!

Uuteen kiertoon joutuneille tarrasukkia seuraavaan kiertoon! Jospa se nyt olisi THE kierto <3
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Catharin. Saitko sä oviksen testattua? Jos niin , nii sithän se olis aika selkeä peli :) ei mitään hcg jäännettä raskaudesta :)
Juu sain, nyt siis dpo 10 :) kivut oli aivan helvetilliset jos totta puhutaan. Meni sillon yövuoro kaksinkerroin kävellen siitä kivusta! Raskaustesti oli yllättävän nopeesti nega, tietty hormoonia ei niin paljoa ehtinyt sit kertymäänkään. No, kai se sit on niin et neljäs kerta toden sanoo?? Tänään olis vasta 3+3 eli en sit tiedä. Teen nyt vkl aikana testejä ni katotaan mihin suuntaan menee! :LOL:
 
Molemmat ovis- sekä r-testi olivat vitivalkoisia,ei viivan viivaa tai väriä. Varmaan ei kannata heti huomenna testailla ja odottaa ainakin pari päivää. No näinhän sen vähän arvelin menevän ettei heti näy jos ollenkaan. Nyt vaan lisää testailuja ja odotellaan sitä plussaa tai menkkoja alkavaksi. Tietty se,että ovistikkukin oli täysin valkoinen,pistää miettimään ettei ookaan tärpännyt ja turhaa enää testailla.

Viime yönä näin parikin unta että sain selvän plussan. Jospa se olisi nyt se enneuni. :)
 
Marrasmai :( hali. Mullakin tulee joskus about tollasta viivaa ovistilkuun loppukierrossa. Mutta toisaalta se olis voinu kyl iselläki herättää toiveita. Tosiaan viime keväänä dpo10 se oli huomattavan tumma. Semmonen ihan "ylihuomenna viimestään ovisplus"-viiva "

Catharin, miltä aamu näyttää :)!! Toivottavasti neljäs kerta olisi nyt taikaa!

Mites Wolt? Mä en tossa kuvassa nää mitää mut mulla ei oo hyvä puhelin :) Ootko sä tehny ovistikkuja? Mikä dpo menos?

Neitonen, mikäs pv sulla menossa? Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Veikkaisin että dpo 10 mutta Niinkuin oon sanonu,sekin on ihan hakuammuntaa kun pelkkien tuntemusten perusteella laskenut oviksen ja kun olis ollut niin aikasin. Enpä tiedä enää. Turhauttavaa nyt taas odotella,mutta tosiaan eilen illalla olin muka niin varma että oon raskaana olotilan mukaan. Nyt en oo enää mistään varma,en edes siitä oletetusta oviksesta. Ehkä mun kroppa on vaan niin sekasin.

Mutta kuinkahan paljon siihen ovistestiin on luottaminen näin loppukierrosta tai pitäisikö kaikilla tummua jos on raskaana?
 
Neitonen. No itse olen testannu kuudessa raskaudessa ovistikulla ja kyllä se joka kerta on ollut tumma ja tummentunut mustaksi sinä missä r.testi tummuu perässä. Kyllä se reagoi LH hormonin kaltaiseen HCGn. Ja mikäli olen olevibaan saanu haamua r.testiin ja ovistikkku ollu blankko en ole ollu raskaana myöskään verikokeen perusteella (hoidot).
Kai niitä tarinoita on ettei edes r.testiin tuu raskaana viivaa mutta mä en jaksa uskoa että se on mitenkää yleistä.

Muoksm mutta toisinpäin asia ei tietenkään ole yksiselitteinen. Tumma ovistikku ei ole automaattisesti raskausmerkki. Ja tietysti voi olla yksilöllistä mikä dpo raskaus näkyy. Itselläni se on tapahtunut aina aikaisin. Dpo10 olen raskaana aikaisintaan testannu ja saanut viivan, en tiedä miten ajoissa se olis näkynyt. Mutta mikäli ei mitään oo näkyny en ole myöskään mitään ihme-plussia saanut myöhemmin. Et mulla kyllä blankko ovistikku siinä dpo8-10 kieppeillä on kyllä tarkoittanut aina uutta kiertoa :)
Mutta edelleen asiat ei oo näin simppeleitä ja onhan niitä vauvoja tullu maailmaan vaikka tikku näyttäny plussaa paljon myöhemmin :)
Tsemppejä!
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Sehän tässä onkin ollut piinallista ettei oo ollut varmuutta oviksesta. Onhan toki mahdollista et tullutkin myöhempään enkä vaan rekisteröinyt sitä kun oletin olleen silloin aiemmin. Mutta ehken nyt elättele turhia toiveita siitäkään. Täytyy nyt vaan ootella ja katella miten käy. Ehkä testailen vielä kerran su tai ma ja annan sit vaan olla. Luulenpa kuitenkin et peli menetetty tässä kierrossa. Josko ens kierrossa ei hötkyilisi niin ja antaisi asioiden vain tapahtua ja mennä omalla painollaan. Tosin eri asia pystyykö siihen,mutta itseään siinä ainakin säästäisi. ;)

Tsemppiä kaikille ja Onnea plussanneille! :)
 

Yhteistyössä