Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Maria82, yleensa se on b-vitamiinit jotka saattaa tehda pissasta kirkkaan keltaista. Jos juot esim. Beroccaa (kaikki b:t ja foolihappo), saattaa seuraavaa pissa olla lahes neonkeltaista o_O. Ja siis ei todellakaan vaarallista :D
 
Onnea plussista <3 Oletko mmiettijä jo tehnyt uuden testin?

Ei plussaa tännekään. Ainakaan vielä. Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen illalla tai tänään aamulla. Ovistestissä melkein plussa mutta r-testissä ei viivaa, no, tosi hyvällä mielikuvituksella sain siihen jonkun varjon. Kohdunnapukka oli alempana, mutta normaalisti oon kokeillu illalla, niin en nyt siihenkään luottaisi. Kova edelleen. Jos ei menkat ala, niin seuraava testi vasta viikonloppuna. Ärsyttää noi ypöt viivat.
kp 31/30
 
Viimeksi muokattu:
Negaa täälläkin. Heräsin aamuyöllä vaistomaisesti tekemään testin kun näin raskausunen, vaikka piti odottaa ainakin perjantaille. Mielikuvitus tekee tepposia ja vanhat oireet korvaantuu uusilla. Pyöräillessä hengästytti koko matkan ja vatsassa tuntui kummalta. Nyt tuntuu vielä kummemmalta, niin kuin pitkän vatsalihastreenin olisi tehnyt ja treenin jälkeinen rankan treenin kuvotus tuli päälle.
 
Zeni: en oo uskaltanut uutta testiä tehdä vielä... Yritän sinnitellä lauantaille tai sunnuntaille asti, jos menkat ei vielä silloin ole alkanut. Jotenki tuntuu et sieltä ne kuitenkin alkavat. Et luulis et olishan se varmaan eilisessä testissä näkynyt :/
 
Vprinsessa: Harmi, että jouduit uuteen kiertoon, mutta hyvä jos lippu on kuitenkin korkealla :)

Dana ja Zeni: Toivottavasti muuttuu plussaksi, mutta jos ei, niin toivottavasti menkat alkaa ettei kierto turhaan veny ja pääsee yrittämään uudestaan.

Mmiettijä: Jännäilen sun puolesta :)
 
Haaveilija 31 Jännityksellä odotan sun ovistestin kuvaa! Voi ku n nyt ois vahvempi!!!

HooKoo Näen kyllä viivasta raskaustestissäkin.. Oliko sulla ovistuntemuksia eka o-plussan aikaan? Onko mahdollista että oletkin raskaana jo?

Mulla eilen oli haaleampi o-testi, vaikka vieläkin lähes yhtä vahvat viivat. Mutta selkeästi kuitenkin nega jo. Rinnat on kipeät ja en ymmärrä kun munasarjoja nipistää, jomottaa ja juilii.. Jatkunut oviksen jälkeen joka päivä. Alaselkään koskee kans aika paljon päivittäin. Vv paksua ja tosi runsasta, pitänyt tarkistella että valuuko jotain muuta ihan. Tänään dpo 5 ja samat jatkuu. Tää on ollut selkeästi erilainen kierto ku aiemmin. Ovis oli todella voimakas ja tuttu mahtava irtoamiskipuilu oli sillo ovispäivänä. Sellasta ei ole ollut sitten kuopuksen yrittämisen jälkeen. Eikä näitä alamahaa/selkä ja nivuskipuja oviksen jälkeen. Varmaan vähä hormonit sekaisin. Pakko tänne avautua harvakseltaan oloistaan, kun ei voi kellekkään sanoa.. Paitsi miehelle oon ihmetellyt.. Varsinkin noita kannuja, kun ovat ryökäleet iha kosketusarat välillä.

Plussatuulia ihanaiset!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Dpo 15, kp 29/28 ja herkällä kympin testillä viivanpaikka testattu.

Jotenkin vaikka yrittää ajatella positiivisesti et uutta kiertoa kohti vaan niin silti masentaa ja ärsyttää et miksi ei voinut tärpätä nyt tästä kierrosta. Tammikuun vauva olis ollut ihana.
Miten mä jaksan odottaa taas seuraavaa testipäivää. Noi isommat lapset on tärpänneet heti kun ehkäisy on jätetty. Tätä on nyt kuitenkin yritetty loppuvuodesta pari kiertoa ja nyt tää on taas toinen kierto jo sen miehen onnettomuuden jälkeen.
 
Pinkki viiva oli testissä kun kahtelin sitä huonossa valossa.
Niin ovituntemuksia oli sillo 4päivää sitten mutta eka ovisplussan sain menkkojen aikaan kp5 ja 4päivää sitten dpo0 tuli tuhrua/verta pyyhkiessäo_O.. rupesin tässä funtsimaan oisko kiinnittymisvuotoa:eek:?!
mulla on yhessä alkavassa raskaudessa sitä ollu.
Niin hankala tota kiertookaan sanoo varmaksi kun tosiaan sekavat kahdet menkat synnytyksen jälkeen.
En siis ihan 100% varma missä vaiheessa kiertoa oon:oops:..
Menkkajomotuksia tänään ollu että en tiiä..
 
Mä niin vannoin, että seuraava testi aikaisintaan perjantaina... Noh, pakko se oli kuitenkin uittaa aamutikkukin, ja kah! Siinähän se toinen viivanpirulainen pilkistää! En tiedä sainko kuvaan, mutta on se siinä ja musta siinä on väriäkin :ROFLMAO: http://aijaa.com/7kh2FZ Testailut siis jatkukoon, jospa huomenna olisi jo värikkäämpi :)

Pahoittelut omanapaisuudesta :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Zeni mäkin näen jonkinlaista häivähdystä (y)

Mirajalapset Mulla on samat fiilikset, että miksei voinu tärpätä :(
Ja testaamaan pääsyn odottelu on tylsää :confused:
Mä odotan jo kädet rakoilla, että menkat loppuis ja sais alottaa ovistestien uiton.. Joskus naurattaa, että kaverit harrastaa jumppaa yms. mutta minä harrastan testien uittoa :D:p:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87

Yhteistyössä