Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juu on minusta plussa :) tai tollanen viiva kun tuli ja samana iltana pupuiltiin niin raskaus sai alkunsa :)
Iiiks!! :D Tuetääpähä et ovuloi kun nykyisen kans yritystä takana jo lähes 2vuotta ja aikaan saatu vaan 1 tuulimunaraskaus. Ollu ton tm:n (10/15) jälkeen vähän kroppa sekasin niin halusin tikuttaa nyt ihan testuks et onko omat tuntemukset ollu aiemmin oikeessa. Tänään on ollu vähä menkkajomoo ja eilen illalla vihloskeli munasarjojen kohalla..
Pitääki ukkeli kellistellä vällyjen välliin ;)
 
Kyllä noi sofit on syvältä sieltä minne ei aurinko paista:poop:..
Vaan nii mie aattelin että ovista se vaan meinaa, ovistesti ruvennu jo hiukan haalenemaan ja PC antaa varmaan viivanpaikkaa.
Elikkä se on sitte joko dpo2 tai dpo5 riippuu mistä nyt sitte laskee dopit, testistä vai aikasemmista kivuistao_O
 
Kuvasaastetta :p Parin tunnin lirusta pari tuntia sitten ovis- ja r-testi. Mietin tässä, et koskahan sitä vois kuvitella digiin jotain saavansa? Nyt menossa siis kp33/~30 dpo jotain 9-10 (jos laskee jälkimmäisestä o+:sta. Ei vielä huomenna ehkä... Maanantai vois olla sellanen päivä, miehelläkin alkais sopivasti loma siinä :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Theran ja Maria82
HooKoo Olipas sitten räikeä valeviiva sofissa jos sitä oli! Mut mä lasken eka o-plussasta, ja tietty oloista ja mulla natsaa sillai yhteen. Kun mullakin oli o-testi vahva, ja plussakin, eka plussan jälkeen.

Zeni, ei aukee mulla noi kuvat :(. Mutta onnea kuitenkin :)

Haaveilija 31 Pahoittelut minultakin. Ei ole reilua :(
 
Zeni digiin varmasti saa jo sen perus 1-2 tuloksen tuolla viivalla koska ne on tosi herkkiä. Mutta ehkä kannattaa odottaa vähän pidemmälle, jotta saisit sen 2-3 mikä on jo helpottavampi tieto kuin 1-2 minkä saa melkein millä tahansa hCG määrällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zeni
Nyt alkaa kyllä tulla jo luovutusmieli :( ostin pc:n puikon kun luulin että ne on parhaita ja näyttää vain joko selkeän negan tai selkeän plussan mutta ei kai tätä muuksi lueta kuin viivanpaikaksi (kuva otettu testiajan jälkeen). Täähän on pahempi kuin ne parjatut one stepit! Selkeä viiva näkyy mutta ei tietysti kuvaan oikein välity.
http://aijaa.com/1Wa4kU
 
Dana, kyllä siellä jotakin näkyy!

Voi haaveilija, tsemppiä :( Varmasti turhauttava tilanne.

Täällä pidetty hiljaiseloa hetki, mutta joka päivä lueskellut teidän kuulumisia. Onnea plussista kaikille onnekkaille :love:

Minä aloitin ovistikkujen uiton tällä viikolla. Nyt tässä sitten yrittänyt olojen ja tikkujen perusteella miettiä missä mennään. Eilen selkeät oviskivut ja niin liukkaat kelit ettei oo aikoihin ollu :whistle: Ovistikussa eilen kuitenkin vaan haalea viiva ja tänä aamuna vahvempi, muttei plussa kuitenkaan. Lämmöt oli nousseet 36 -> 36.4. Kipuilee vieläkin, mutta limat on kyllä ainakin toistaiseksi hävinneet?

Tänään tasan kaksi viikkoa keskenmenosta, hyvin siis olisi keho käynnistynyt uudelleen. Miehen kanssa ollaan kaksin tämä viikonloppu ja ajateltiin laittaa urakalla simoja reissun päälle :love:

Tässä vielä ovistikkuja tiirailtavaksi. Pitää jatka tikuttelua, jos en vaikka sitä plussaa tikkuun nappaakaan niin tiiänpähän ainakin mihin suuntaan ollaan menossa. Minun on täytynyt ajoittaa tikkuun liruttelu aamuun, en kerta kaikkiaan pysty päivän aikana pidättelemään niin kauaa!

http://aijaa.com/xIcIgl
 
Kaikista toiveikkain ja stressittömin vaihe kierrosta on muuten nämä ovulaatiopäivät! Kun niitä saa hyödyntää kunnolla niin toiveet on korkealla. Sitten alkaa se odottelu! Ja kierron loppua kohden jännitys ja piina vaan kasvaa kun tikkuja pitää taas uittaa ja tiirata joka valossa aivan liian aikaisin :LOL:
 
Täällä pelon sekasin tuntein... menkat ei ole vielä alkaneet, eilen tuli siis 2vko kun ovistesti näytti positiivista! Tiistain raskautesti oli negatiivinen, enkä sen jälkeen ole tastaillut.
Mitään tuntemuksia ei ole. Ei edes menkkakipua...
 
Dana toisessa kuvassa mäkin nään heikon viivan!

Jos nyt elän niin että se ovistestin tummahko viiva meinas ovista kuitenkin, alkuviikosta torstaihin asti tuli jotain pientä limailua (pistin raskauden piikkiin aikasemmin) ja ihme masu tuntemuksia nyt on koko ajan, jos nekin viittas ovikseen ehkäpä! Niin ovis ois ollut keskiviikko-torstai akselilla. Eli nyt dpo 2-3 menossa.
Eikös se ollut että ovulaatio voi aiheuttaa huonoa oloa? torstaista lähtien ollut välillä heikkoa/pahaaoloa.

Mua helpottaa ajatella näin että ovis ois ollut, jaksaa taas rauhassa odotella oisko raskaana vai ei. Kuin ajatella taas etten ois ovuloinut ja saatan viikkoja odotella vaan menkkoja.
Olihan se o-testin viivakin jo lähellä plussaa, siinä hilkulla. Tummin koko kierrosta ja sen jälkeen haalistunu reilusti. Jos on vielä kokemuksiakin että ton merkin testit ei näytä ehkä ihan niin herkästi ovista kuin muut. Niin voipi olla että joku muu testi ois plussaa näyttänytkin.

Ja sori tää oma napa, jotenkin ajatukset pyörii kovasti taas vaan oman navan ympärillä :unsure:
 
Töppönen_ : Ihmettelen itekin tätä testailettomuutta :O mut se vaan niin ärsyttävä nähä se negatiivinen testi :(
Siks oon päättänyt että seuraavan kerran testaan su aamuna!
Ainoana oireina on siis muuten ollut nippailuja jommalla kummalla puolen alamahaa ja myös finnit leuvassa, mitä on vain harvoin!
 
Oisko sulla Töppönen voinut olla jo ovis?

Tekisit Mmiettijä nyt ees meidän mieliksi testin :D Mäkään en käsitä miten voi olla testaamatta!

Toivottavasti Haaveilijalla oli ovis joka ei vaan tikkuun asti tullut. Raskaustesti plussan olisin silti mielummin sinulle suonut.

(.) täällä ei uutta, viiva ei vahvistunut eilisestä, mutta en jaksa huolehtia asiasta. Asiat menee miten menee eikä niihin oikein voi itse vaikuttaa. Päiväpisusta on tullut vahvemmat viivat, niin kokeilen kyllä taas siitä sitten. Ja varmaan uitan sen digin tuolta pelottelemasta, saahan niitä tilattua lisää jos siltä tuntuu (ja siltähän tuntuu viimeistään huomenna :D)
 

Yhteistyössä