Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Menkat näyttää loppuneen jo eilen, oli muutenkin vaan ihmeellistä veristä limaa mitä sen reilu vuorokauden tuli. Ajattelin että kokeilen nyt noilla vikoilla testeillä, että jos oiskin ollut jotkut "valemenkat"..mutta kivaa viivanpaikkaa antaa one step sekä pc :mad:

http://aijaa.com/8QHKcQ
http://aijaa.com/XbKGGe

Kyllähän se kunnon plussa jo pitäis olla jos valemenkat ois ollu..:cautious:
Ootko ihan varma että on dpo 14-15 menossa? Mun mielestä ainakin toi one step näyttää niin selvää haamua että ihme on jos on viivanpaikka.
 
Dpo 14-15 menossa, jos ei lasketa ihme vuotoa mukaan. Kyllä se mun mielestä pitäis paremmin näyttää viivaa jos raskaana olisin.
No ei mulla noista kahdesta edellisestä raskaudesta kyllä testit näyttänyt mitenkään kovin tummaa viivaa vielä dpo 14 vaan haaleaa mutta selvää viivaa. En jaksa uskoa että noin paljon väriä voi antaa ilman syytä. Eri asia tietysti onko kiinnittyminen kunnolla onnistunut yms. mutta pidän kyllä peukkuja sulle täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Omaa napaa.. Alkoi kauheet flunssan oireet tänään.. Eiks se oo hyvä merkki? Jee, mutta lämmöt aamusta 35.5??? Mitä? Oon muuten aina mitannut päivällä koska nukun niin paksujen peittojen alla että oon ihan patteri muutenkin aamusta mut tä oli aamulla.

Päätin etten usko koko lämpöihin ja luotan tähän flunssaan enemmän :)
 
Kävin eilen verikokeessa.Tulos neg.Kiertoni on aina ollu pitkä 30pv tai enemmän.Neuvolantäti käski käymään uudelleen kokeessa 2-3vk kuluttua.Siis jos vuoto ei ala.Nyt siis kiertopäivä 38.
Toi odottelu on ärsyttävää.. Mulla viime kierto 48 päivää ja sitä edellinen 40 normaalisti kellon tarkka 29 että kaikesta oireilusta nyt huolimatta jännittää että meneekö tämä kierto myös pitkäksi ja kaikki tämä on hormoonihäiriötä :D
 
Omaa napaa: lämmöt 37.1 tosin myös flunssa päällä.. Dpo 10 jännää :whistle: tänään alkanut toisen rinnan polttelu (mitä siis muutenkin voisi olla tässä kohtaa kiertoa), mutta nännit ei ole ollenkaan arat mikä on outoa.. Yleensä viikon ennen menkkoja alkaa jo oireilla. Selkää on alkanut nyt poltella ja menkkakipuja välillä.. Ehkä :ROFLMAO: ja öisin nukun huonosti mikä ei oo mulle tavallista. Onko muita dpo 10 päivässä meneviä? Ois kiva kuulla miten menee?
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Heippa! Mullakin on tänään dpo10 ja kp27. tein aamulla jo testinki vaa negahan se. Flunssan kourissa oon ollut ja tissit kipeytyneet niinkuin joka kierrossa ennen kuukautisia. Fiilikset on haikeet onnistumisesta. Tuo nega testi on niin surullista katsottavaa ;(
 
Heippa! Mullakin on tänään dpo10 ja kp27. tein aamulla jo testinki vaa negahan se. Flunssan kourissa oon ollut ja tissit kipeytyneet niinkuin joka kierrossa ennen kuukautisia. Fiilikset on haikeet onnistumisesta. Tuo nega testi on niin surullista katsottavaa ;(
Googlailin aamulla näitä dpo 10 ja aika monella plussa näkyi haaleena vasta dpo 12 joten maltoin mieleni ja ajattelin odottaa. Ehkä sullakin oli liian aikaista vasta :) voimia!!
 
  • Tykkää
Reactions: jokonyt
Heippa! Mullakin on tänään dpo10 ja kp27. tein aamulla jo testinki vaa negahan se. Flunssan kourissa oon ollut ja tissit kipeytyneet niinkuin joka kierrossa ennen kuukautisia. Fiilikset on haikeet onnistumisesta. Tuo nega testi on niin surullista katsottavaa ;(
mä tein tässä kierrossa just kp 29 negatiivisen testin ja seuraavan aamuna kp 30 ensimmäisen haamun eli kokeile vielä muutaman päivän päästä uudelleen, jos ei kuukautiset ala :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas ja jokonyt
Mä tilasin ovistestiti nyt ajoissa ja sain testattua mitä näyttää näin kp 6/~30 ja ihan haaleen vaaleeta viivaa vaan! Esikkoa tehdessä viivat kirku punasena läpi kierron joten päättelen tästä että ei mun kroppa ainakaan niin pahasti ole sekaisin sittenkään kuin silloin oli.. Nyt vaan odotellaan miten tää kierto tästä lähtee etenemään.:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Liisajohanna, täältä löytyisi yksi joka kärsii myös tooooodella pitkistä kierroista. En ole tutkimuksissa käynyt kun en ole uskaltannu ja toinen lapsi ollut haaveissa jo pari vuotta eikä tuloksena ole kuin yksi keskenmeno tammikuussa 2015 ja sen jälkeen ei niin mitään :( nyttekin menossa jo kp.62 ja ovulaatiota olen tikuttanut koko kierron ajan enkä plussaa ole kertaakaan tikkuun saanut ja meinaan myös tikuttaa seuraaviin kuukautisiin asti. Tää on niin turhauttavaa kun muilla on pari kolme kiertoa aina kun minä porskutan vielä yhdessä kierrossa. Masentavaa mutta samalla omaa tyhmyyttä kun en ole lääkäriin mennyt, pitäisi varmaan alkaa gyneä tilailemaan jos ikinä enään meinaan toista lasta saada. :( välillä kiukuttaa,ärsyttää,tuskastuttaa välillä taas ajattelen että ihan sama, ei minulle taida toista lasta siunaantua kun taas joskus tekisi mieli itkeä ja huutaa että mikä tässä mättää?!?! ja joka ikinen kierto olen mukamas tuntevinani milloin mitäkin "raskaus oiretta" ja aina r.testi puhdas nega. Aloin jopa tässä kierrossa litkimään greippi mehua kun jotkut sitä niin kehuvat. Plaaaah... juuri katselin kalenteriani niin esim.v.2013 minulla oli peräti 3kuukautiset koko vuonna?! Nyt tulevat menkat n.2-4kk välein. Että tälläistä ongelmaa minulla, löytyykö muita pitkillä kierroilla olevia? Ja onko asia nyt niin etten ovuloi ollenkaan?ikinä? :/ onko kukaan raskautunut pitkällä kierrolla?
 
Liisajohanna, täältä löytyisi yksi joka kärsii myös tooooodella pitkistä kierroista. En ole tutkimuksissa käynyt kun en ole uskaltannu ja toinen lapsi ollut haaveissa jo pari vuotta eikä tuloksena ole kuin yksi keskenmeno tammikuussa 2015 ja sen jälkeen ei niin mitään :( nyttekin menossa jo kp.62 ja ovulaatiota olen tikuttanut koko kierron ajan enkä plussaa ole kertaakaan tikkuun saanut ja meinaan myös tikuttaa seuraaviin kuukautisiin asti. Tää on niin turhauttavaa kun muilla on pari kolme kiertoa aina kun minä porskutan vielä yhdessä kierrossa. Masentavaa mutta samalla omaa tyhmyyttä kun en ole lääkäriin mennyt, pitäisi varmaan alkaa gyneä tilailemaan jos ikinä enään meinaan toista lasta saada. :( välillä kiukuttaa,ärsyttää,tuskastuttaa välillä taas ajattelen että ihan sama, ei minulle taida toista lasta siunaantua kun taas joskus tekisi mieli itkeä ja huutaa että mikä tässä mättää?!?! ja joka ikinen kierto olen mukamas tuntevinani milloin mitäkin "raskaus oiretta" ja aina r.testi puhdas nega. Aloin jopa tässä kierrossa litkimään greippi mehua kun jotkut sitä niin kehuvat. Plaaaah... juuri katselin kalenteriani niin esim.v.2013 minulla oli peräti 3kuukautiset koko vuonna?! Nyt tulevat menkat n.2-4kk välein. Että tälläistä ongelmaa minulla, löytyykö muita pitkillä kierroilla olevia? Ja onko asia nyt niin etten ovuloi ollenkaan?ikinä? :/ onko kukaan raskautunut pitkällä kierrolla?
Eihän tuommoinen ole normaalia. Syitä voi olla kai monia ja yks esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta. Kipinkapin lääkäriin!!
 
Heips vaan kaikille
Auttakaahan yhtä himo testailijaa, kun menkat myöhässä mutta testit ei vielä näytä oikein mitään. Jokin siinä testissä on, mutta pidän sitä viivan paikkana. Olen tehnyt pc:n liuskoja ja puikkoja.
Noh, nyt kiinnostaisi, että onko kenelläkään tietoa, että näkyykö nuissa pc:n puikkotesteissä viivanpaikka jos laittaa valon sen testiliuskan alapuolelle, eli läpivalaisee sen? Nimittäin silla tavalla näkyy selvä viiva.
Tiedän että minulla hcg nousee tosi hitaasti, niin mietin että olisko sitten vaan liian aikaista testailla vaikka menossa kp 32/30 ja oviksesta on nyt
11pv.
Muoks* Tuossa vielä valaisin läpi toissapäiväisen puikkotestin liuskan ja siinä ei kyllä ole havaittavaa viivaa :O
Oireita kyllä löytyisi, kiukkuisuutta, oksettavaa oloa, väsymystä, palelua...mutta kun ei halua uskoa että sitä voisi olla raskaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Tänään siis dpo 11 ja eilen testasin negan. Tänään olisi kierto täynnä ja kuukautisten pitäisi alkaa. Pää oli aamulla kipeä tissit on kipeemmät mitä normaalisti tähän aikaa. Valkovuotoa on yön aikana tullut ihan reippaalla kädellä ja luulinki jo kuukutisten alkaneen, väriltään keltaista :O makean himo on kova.

Himotestaaja kun on niin aamulla tein one step herkäntestin raskauskeijusta tilattu ja sainkun sainkin siihen viivanpaikan :D
Eihän se mitään tarkoita mutta jospa se muuttuu värilliseksi kun päivät kuluvat. :)
 

Attachments

Moikka
Eli lopetin cerazette-minipillerit 20.8 samalla tuntui ovisnippailuja. (Olen aiemmassa raskaudessa tullut raskaaksi yhdestä ainoasta kerrasta, joka oli 5 päivää lopetuksen jälkeen) nyt yhdyntä 21.8, aloitin pregchekin ovistesteillä testailut, en bongannut kuin hailuroita. Tilasin sitten halpatesteiltä niitä vihreäpäisiä testejä, sekä clearbluen digejä. Aiemmat pc-t loppui ennenku uudet saapui, joten tämän viikon tiistai, ja muistaakseni maanantaikin oli testaamattomia päiviä. Eilen tuli testit postissa, ekan testin viiva oli vahvempi huomattavasti kuin mikään pc-ssä saamani muttei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen, clearbluen digi näytti kuitenkin negaa samasta pissasta. Sen jälkeen kaikki about 5 testiä :whistle: on antanut jopa vielä haaleampia kuin pc-n hailurat. Koko ajan tällä viikolla ollut menkkatuntemuksia ja rinnat kipeytyneet. Apteekin ultralla hätäillyt raskauden mahdollisuudenkin, mutta sekin nega. Eli mitä tää nyt on, ehtikö se ovis tulla ja mennä, vai napsahtiko nalli heti ja oonkin raskaana,vai masennunko ja alan odottamaan niitä menkkoja?
 
Hei vaan kaikille! :) Kysäisenpä täältä samaa kuin mitä tuolla toisessa ketjussa kyselin, mutta lupaileeko loppukierron ovistestin plussa hyvää vai huonoa? Nyt menossa kp25/28-30 ja dpo 11. Miehen kanssa ollaan kohdattu useamman kerran oikeisiin aikoihin tässä kierrossa. :D Oireita on vaikka minkälaisia, mutta kaikki on kyllä selitettävissä muillakin syillä (flunssa, PMS). Tänään tosiaan tein kaapin perille jääneen ovistestin ja sain siihen tumman, mutta kapean viivan. Olin ajatellut tehdä rtestin aikaisintaan la jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet. Mutta onko tuo ovisplussa toiveita herättelevä vai voiko se kertoa jostain ongelmista?
 

Attachments

Hei vaan kaikille! :) Kysäisenpä täältä samaa kuin mitä tuolla toisessa ketjussa kyselin, mutta lupaileeko loppukierron ovistestin plussa hyvää vai huonoa? Nyt menossa kp25/28-30 ja dpo 11. Miehen kanssa ollaan kohdattu useamman kerran oikeisiin aikoihin tässä kierrossa. :D Oireita on vaikka minkälaisia, mutta kaikki on kyllä selitettävissä muillakin syillä (flunssa, PMS). Tänään tosiaan tein kaapin perille jääneen ovistestin ja sain siihen tumman, mutta kapean viivan. Olin ajatellut tehdä rtestin aikaisintaan la jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet. Mutta onko tuo ovisplussa toiveita herättelevä vai voiko se kertoa jostain ongelmista?
Eiköhän se hyvää lupaile (y) ovistesti nimittäin reagoi myös raskaushormooniin. Raskaus- ja ovishormoonit ovat muuten ihan samanlaisia, mutta niiden loppuosa poikkeaa ja raskaustesti reagoi nimenomaan siihen loppuosaan ja ovistesti ei ole niin nirso, että kumpiko hormooni on kyseessä, kunhan sitä on riittävästi. Eli vain vahva viiva voi tarkoittaa raskautta... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
Eiköhän se hyvää lupaile (y) ovistesti nimittäin reagoi myös raskaushormooniin. Raskaus- ja ovishormoonit ovat muuten ihan samanlaisia, mutta niiden loppuosa poikkeaa ja raskaustesti reagoi nimenomaan siihen loppuosaan ja ovistesti ei ole niin nirso, että kumpiko hormooni on kyseessä, kunhan sitä on riittävästi. Eli vain vahva viiva voi tarkoittaa raskautta... :D
No onko tuo sellainen vahva viiva? :LOL: Mä en siis ole ikinä ennen saanut ovistestiin muuta kuin ihan hailakoita viivoja. Vaikka ihan todistetusti kuitenkin ovuloin, sen todistaa jo nuo kaksi olemassa olevaa lasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä