Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tittidii! Digi näytti hymiön, joten haaleampikin ovistestin viiva voi olla plussa! Oireet on tosiaan ollut koko tän viikon niin järkyttävät että onkohan tää nyt joku tupla-ovis :ROFLMAO:
Missävaiheessa kiertoa aloit tekemään ovistestejä? minua kiinnostaisi tuo digi,minun hermoilla ei noiden viivojen kanssa tule kun hurjaksi.Ongelma on minulla vaan tuo omituinen kierto..viimeksi siis 39.
 
Heikura: lopetin minipillerit 20.8 ja edellisen kerran tulin raskaaksi 5 päivää lopetuksesta. Ajattelin pelata varman päälle ja tikuttelin alusta asti. Digejä oon käyttänyt vaan varmistukseen, ovat sen verran kalliita.
 
Te joilla pidempi kierto kannattaa se kilpirauhasen vajaatoiminta testaa!

Tätiä jo 10 päivää myöhässä.. Tein äsken apteekin oman ja niin nega kun olla jo voi.. Ja siis minulle todettiin kilpparin vajaatoiminta jokunen aika sitten, mikä nyt voi myös olla kun lasta ei näy eikä kuulu...
 
Te joilla pidempi kierto kannattaa se kilpirauhasen vajaatoiminta testaa!

Tätiä jo 10 päivää myöhässä.. Tein äsken apteekin oman ja niin nega kun olla jo voi.. Ja siis minulle todettiin kilpparin vajaatoiminta jokunen aika sitten, mikä nyt voi myös olla kun lasta ei näy eikä kuulu...
Onhan se minullakin käyny mielessä et onko jotain vikaa,tai olenko jo liian vanha.Esikoinen täyttää 18v enskuussa..
 
Onhan se minullakin käyny mielessä et onko jotain vikaa,tai olenko jo liian vanha.Esikoinen täyttää 18v enskuussa..
Mulla myös vajaatoiminta joten haluaisin passittaa kaikki naiset kilpparikokeisiin vaikka ei ois lapsettomuuttakaan. On vaan niin yleinen riesa ja toki myös hyvin yleinen lapsettomuuden syy. Eikä arvojen tarvitse olla kuin hyvin vähän pielessä, niin voi vaikuttaa heti kiertoon ja ovuloimattomuuteen
 
En sitten malttanut olla tekemättä vielä yhtä testiä, jotta poissuljen viivanpaikan tai epäkelvon testin. Sain tismalleen samanlaisen viivan tähänkin, samasta paketista toinen testi. Vaikka ei ollut aamun eka pissa edes.

Uskaltaiskohan jo vähän olla iloinen???

Mulla on tuolla vielä toinen paketti pregcheck testejä, uskaltaiskohan illalla tehdä toisen, kasvaako hormonin määrä iltaan mennessä sen verran, että sais paremman tuloksen???
 
kontrastia muuttamalla sain näkymään vielä selvemmin, viivanpaikka vai plussa?


http://www.aijaa.com/SDEtPu
Kyllähän siinä jotain näkyy!! Tosi vaikee sanoa onko plussa vai viivanpaikka, just siinä rajoilla. Mä oon saanut tommosia aika monesti...
Mutta mistäpä sen tietää oonko ollut sitten hetken muka raskaana vai ovatko olleet viivanpaikkoja.
Pidän sulle isosti peukkuja :love::love:
Jos olisin sinä, niin en malttaisi olla tekemättä jo illalla uutta testiä :LOL::LOL:
 
Tämä uudempi jopa ehkä vähän selvempi mitä aamu 8 aikaan tehty. Onko muut saaneet juuri tuohon pregcheck testiin viivanpaikkoja?

Maltan kyllä aamuun jos ei kamalasti nouse hormoni 12 tunnissa, onhan vasta dpo 10, menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina (16 päivää oviksesta)
 
Moikka!

Siitä on vähän aikaa, kun olen tänne kirjoitellut. Ensin haluan sanoa onnittelut plussanneille ja haamuviivasille vahvistumisia. Toivotaan että kaikille tulisi se odotettu plussa.

Mä muuten olen laskenut kierron pituudet väärin. Olen laskenut menkkojen alkamisesta menkkojen alkamispään. Vaikka se varmaan lasketaan menkkojen alkamisesta edelliseen päivään kun seuraavat menkat alkavat. Koska eks menkkojen alkamispäivä ole kp 1.

Eli viime kierto oli mulla 29 päivää ja edelliskierto oli 27 päivää. Nyt on kp 27/27-32 menossa eli huomenna voipi menkat alkaa. En yhtään tiedä mitkä dpo:t mulla on menossa. En seurannut niin tarkkaan tätä kiertoa.

Testasin äskön rfsu:n testillä. Tiedän, että ne ei ole mitään parhaimpia testejä ja että pc näyttäisi aikaisemmin. Mut en ollut lähellä sellaista kauppaa mistä pc:itä olisin saanut ja noita rfsu:n testejä oli niin tuli kiusaus ostaa niitä. Eka se testi meni kokonaan ihan punaiseksi oli monta minuuttia koko testi punainen. Sitten olin mukamas näkeväni siinä haamu viivaa. Yritin kuvata sitä, mut en tiiä sainko sitä kuvaan.

Tässä on kolme linkkiä siitä samasta rfsu:n testistä.

http://aijaa.com/XlgQSI

http://aijaa.com/NpS2MD

http://aijaa.com/o56SYS
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Pitihän sitä himotestaajana lähteä prismaan hakeen pc liuska testejä. Mut ne oli loppu. Menin sit apteekkiin hakeen apteekin oman testin. Ja parin tunnin pidätyksellä tein tuon apteekin oman siihenkin tuli haalean haalea toinen viiva. Mul on varmaan vahvat viivalasit päässä kun näen toisia viivoja.
 
Mä tein myös nyt iltapäivästä vielä yhden testin, samanlaisen sain taas, tosin oli aivan pikkuriikkisen vahvistunut, ei tarvitse enää tihrustaa jotta näkee, vaikka haalea se on kyllä vieläkin, mutta vasta dpo 10, eli kai kuuluukin olla vielä haalea.

Nää oli pregcheckkejä, näyttäiskö joku first signal jo vahvempaa? Tai rfsu:n se "testaa jo 4 päivää ennen menkkoja" testi?? Tässä just kauppaan lähdössä ja täytyy varmaan kasa testejä käydä ostamassa kun en nyt millään malttais odottaa paria päivää kun jo 3 samanlaista haaleaa viivaa saanut tänään. Mitä testiä suosittelisitte jos pc näyttää vasta haaleaa viivaa??
 
Moikka!

Siitä on vähän aikaa, kun olen tänne kirjoitellut. Ensin haluan sanoa onnittelut plussanneille ja haamuviivasille vahvistumisia. Toivotaan että kaikille tulisi se odotettu plussa.

Mä muuten olen laskenut kierron pituudet väärin. Olen laskenut menkkojen alkamisesta menkkojen alkamispään. Vaikka se varmaan lasketaan menkkojen alkamisesta edelliseen päivään kun seuraavat menkat alkavat. Koska eks menkkojen alkamispäivä ole kp 1.

Eli viime kierto oli mulla 29 päivää ja edelliskierto oli 27 päivää. Nyt on kp 27/27-32 menossa eli huomenna voipi menkat alkaa. En yhtään tiedä mitkä dpo:t mulla on menossa. En seurannut niin tarkkaan tätä kiertoa.

Testasin äskön rfsu:n testillä. Tiedän, että ne ei ole mitään parhaimpia testejä ja että pc näyttäisi aikaisemmin. Mut en ollut lähellä sellaista kauppaa mistä pc:itä olisin saanut ja noita rfsu:n testejä oli niin tuli kiusaus ostaa niitä. Eka se testi meni kokonaan ihan punaiseksi oli monta minuuttia koko testi punainen. Sitten olin mukamas näkeväni siinä haamu viivaa. Yritin kuvata sitä, mut en tiiä sainko sitä kuvaan.

Tässä on kolme linkkiä siitä samasta rfsu:n testistä.

http://aijaa.com/XlgQSI

http://aijaa.com/NpS2MD

http://aijaa.com/o56SYS
Näissä mä en näe mitään...
Onko kuvaa siitä apteekin omasta
 
Pregcheckiin ei tule viivanpaikkaa!
Kyllä muuten tulee!
Mulla keskenmenon jälkeen menkat menossa.
Viime tiistaina hcg 6. Ja tänään näytti hyvin hyvin haaleaa viivanpaikkaa TESTIAJALLA. Joo ja sit ihan oli pakko pyytää teinilikka tekeen testi ja siitä olen 10000% varma, että ikinä ei ole raskaana ollutkaan.
VIIVANPAIKKA silläkin!! Tuli testiajan puitteissa. Tarkasti saa katsoa, mutta ei mitenkään suurennuslasin kanssa supervalaistuksessa.
Onko mulla sitten täällä joku superkakkokökkö erä noita testejä.
Varmaan antais viivanpaikan/haaaaaaamun pillimehustakin tai meijän kaivovedestä. Mutta en lähde nyt niihin tuhlaamaan enää testejä kuitenkaan.
Ainiin ja apteekin oma ihan selkee nega mulla eilen.
 
Pregchekkiin olen saanut about 10 kertaa viivanpaikan tässä 6kk aikana :poop:
Tässä tuli todistettua ihan 100% varmasti, että viivanpaikkaa todellakin antaa. Pistin teinilikkani testaamaan, en tosin epäillyt, että raskaana olis. :-D Olen 1000% varma, että ei oo ikinä ollutkaan.
Mut niin vaan tuli viivanpaikka testiajan puitteissa!!
Samoin, kun mulle ja mulla jo menkat menossa keskenmenon jälkeen ja viime tiistaina oli hcg 6, eli ei nyt enää pitäisi mitään näyttää.
Tää on nyt siis todistettu, että viivanpaikkaa antaa kyllä!
 
PC kyllä antaa viivanpaikkaa, viime kierrossa ihan haalean punaistakin sellasta. En tykkää kyseisestä testistä yhtään enää, silti sitä tietty käytän kuitenkin :LOL:

Minni en ikävä kyllä nähnyt toista viivaa :(
4tharmony näkyyhän siellä joku viiva, mutta värit kun on levinnyt niin eihän sitä tiedä onko vaiko eikö :confused:

Vahvistumista muidenkin haamuille/viivanpaikoille <3

Olin taas viikon verran kokonaan pois kaikilta vauvakuume keskustelupalstoilta. Pitää edes yrittää ajatella välillä jotain muutakin :ROFLMAO:

Nyt on maca-tabletit ja gelee royal-kapselit tullut. Niitä nyt otan päivittäin ja mieskin otta macaa. Eipä noista haittaakaan ole vaikkei hyödyttäiskään. Mulla ne auttaa henkisesti, olo että tekee edes jotain yrityksen eteen.
Kävin tänään terveysaseman lääkärillä muissa asioissa, uus terkkari kun ollaan muutettu niin eka kerta oli koko paikassa. Ihana lääkäri, kuunteli kaikki mun vaivat ja myös aiotaan hoitaakin kokonaisuutta ei vaan sitä yhtä oiretta.
Lapsettomuusasioissakin edettiin vaikka luulin ettei kunnalliseen ylipainoisia oteta. Aamulla mulla ja miehellä edessä labraan meno, ottavat ties mitä kokeita. Katsellaan kaiken maailman hormoneja ja muitakin perusasioita. Jos ei niissä häikkää niin eiköhän tästä päästä jonottamaan lapsettomuuspolille ja tämä lääkäri kyllä aikoo auttaa tässäkin asiassa niin paljon kun voi. Suuren suuri paino putosi harteilta tämän käynnin jälkeen, me saadaan oikeesti apua. Mä en ole liian lihava saamaan lapsia. Tietysti laihdutan tässä samalla myös sairauksienkin takia. Ai että, voi lopettaa stressaamisen siitä ettei apua saa. Ehkäpä nyt tärppää tästä kierrosta kun ei oo kamalaa stressiä yrityksestä, apua on nurkan takana :love:
 

Yhteistyössä