Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moikka taas! Tänään kp 31/28-32 (yk 12). Tein aamulla toisen negatiivisen testin. Ihan surkeat fiilikset. Pistin siteenkin ihan vaan sen takia, että saapuis jo ne saakelin menkat. Mitään oireita ei ole. Tai no jotain pientä nippailua, mutta pelkään vaan niitä menkkoja, niin en uskalla ajatella. Tässä kierrossa oli kyllä niin erikoiset oireet, että ihan oikeasti kuvittelin olevani raskaana. Viikon verran särki vasenta munasarjaa ja sen jälkeen päivän verran kohdussa tuntui vihlomista. Ennen ei ole ollut tällaista.

Hipiti: Mä jaksan pitää sulle peukkuja ja pidän toivoa yllä!! Maanantaihin on pitkä aika, koota nyt keksiä jotain ajanvietettä.

Välli: En kyllä minäkään näe mitään testissä, vaikka kuinka zoomailin. Pidän peukkuja, että viiva vahvistuu!
 
Mä en Välli tuossa sinun testissä nää kun vaalean viivanpaikan :(

Itsellä ollut edelleen punaruskeaa vuotoa mutta myöskin pahoinvointia, ummetusta, turvotusta, kipuja oli 2vk ennen menkkoja eikä yleensä ole ollut kun menkkojen aikana... Itku- ja raivokohtaukset eikä miehen mielestä tämä mun vuoto ole menkat... En oo halunnut vieläkään testata ettei joutuis pettymään, mieluummin kuvittelen raskauden ja nautin oireista vaikka oiskin kuviteltuja :D miehellä kuitenkin polla sekoamassa niin käski viikonloppuna testaamaan x)
 
Mä niin tiesin tän..... Mun menkat alkaa aina töissä (teen osa-aikatöitä 1-3 pvä viikko) ja mun alkoi tekeen mieli ihan älyttömästi suklaata kesken työvuoron. Oon monta viikkoo ollut dieetillä ja pystynyt vastustaan mielitekoja hyvin. Eli punaista tuli pyyhittäessä :( Äh! Mä niin päätin, et lopetan yrityksen tän jälkeen... Lapset on jo niin isoja ja plaaplaaplaa. Nyt mietin taas, että samahan se on syntyiskö se touko-vai kesäkuussa, jos ny viä kerran yrittäs :D Sit ois esikoisen rippijuhlat ja ristiäiset samalla, voi moro...
 
Maaritin tilanne vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta! Testaa jo niin päästään jännityksestä

Mulla menossa kp11 eli ovista odotellessa. Ei kyllä hajuakaan millon se tulee olemaan kun toka kierto kierukan poiston jälkeen menossa. Tunnistan kyllä millon ovis on tuloillaan ja varmistan varmaan vielä testillä.
 
_Lyyli_: Älä nyt vielä luovuta. :)
Mun esikoisen rippijuhlia juhlittiin heinäkuun lopulla. :D
Niin ja ens kuussa 10v täyttävä kuopus, mitään tietämättä vauvahaaveista, ilmotti tossa yks ilta haluavansa pikkusiskon tai -veljen, kun on ite vaan pikkusisko, mut tahtois olla isosiskokin. No, tuohan ei ainakaan vähennä vauvatoiveita. <3
 
Välli: Näin kyllä ainakin toisessa kuvassa jotain viivaa!

Hipiti: Tsemppiä sulle, toivotaan että sun tilanne alkaa sitten maanantaina selvitä.

ON: Kävin tänään päivystyksessä ultrassa ja eihän siellä mitään näkynyt ja kohdun limakalvo on ohut. :confused: HCG oli 900 jotain eli liian vähän mun laskemille viikoille. Maanantaina uudestaan näytille, käyn sitten vielä kertomassa lopputuloksen.
 
Moikka!

Mulla oli tossa pari viikkoa sitten menkat ja ne oli aikas oudot. Kolme ekaa päivää vuoti vähän sitten tuli tauko ja kun heiluteltiin peittoja luulin että menkat on loppunut niin sen peittojen heiluttamisen jälkeen jonkin ajan päästä tuli verta kunnolla paperiin ja sitten oli 4-5 päivää tiputtelu vuotoa. Yleensä mulla on kolme päivää menkat ja vuotaa ihan reilusti ja ne loppuu siihen. Ajattelin vaan oliko noi valemenkat ja sen takia testasin testin. Nyt on kp 15. Testiin tuli toinen haalean haalea viiva, jonka sain mielestäni kuvaankin. Jos olis ajatellut että ne oli valemenkat niin eks testin pitäisi näyttää vahvempaa plussaa. Tai jos mulla on nyt ovulaatio niin voiko raskaustesti reagoida ovulaatioon?

Mun edellinen raskaus alko heti menkkojen jälkeen. Sen tiedän siksi kun peittoja ei oltu heiluteltu kun menkkojen jälkeen. Et voiko nyt olla taas sama kysessä, että ovulaatio on ollut heti menkkojen jälkeen ja se on vastikään kiinnittynyt kun on noin haalea viiva. No aika sen näyttää sitten. Tässä on kuva testistä.

http://aijaa.com/kxDb2Y
 
maarit9916 ihan kun siinä jotain olis kun tsuumailee. Onko se nyt se kuuluisa pc:n viivanpaikka.

Joo maltti on valttia kun kesken kierron testailee ja varmaan ovulaatio sai tehtyä toisen viivan siihen testiin. Mut pikkasen jännittää täällä että olisko se raskaudesta johtuva viiva kun edellinen raskaus alko menkkojen jälkeen heti.
 

Yhteistyössä