Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tää ei välttis kuulu tähän ketjuun, mut jos joku osais kertoo.. eli Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.

Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.

En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.

Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.

Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
 
Kyllähän tässä jo oma nuppi sekoaa noitten tikkujen kanssa :eek: jospa sitä vaikka sunnuntaiaamuna vielä seuraavan ja jos ei jo näkyvämpää viivaa tule niin tuon edellisen voi todeta viivanpaikaksi. Jos nää olot jatkuu niin maanantaina voisi miettiä neuvolaan soittoa ja pyyntöä verikokeisiin. Ihan kummallista, tänäänki ollu sellanen kipeä olo ja nukuin aamupäivällä 2,5 tuntia ja nyt alkuillasta 3,5 tuntia :D en koskaan nuku päikkäreitä muuta kun oikeesti sairaana tai viimeksi joskus alle kouluiässä... Vuotokin "loppu" ettei enää tuu kun pyyhkiessä paperiin pelkkää ruskeaa mutta kipuja ei oo enää ollut.

Niinuska80: mäkin sekosin laskuissasi jo viestiä lukiessa, mutta veikkaan että sulla saattoi olla viime menkat normit mutta ovis ollut aikaisin ja alkio kiinnittynyt ajoissa ja hcg sen myötä noussut nopeammin että näyttää jo raskaana 2-3... Ei muuta kun neuvolaan soittoa ja ultraan tarkistamaan viikot, onneksi olkoon :)
 
Niinuska80: mä luulen että sulla on ollut aikainen ovulaatio ja tuo digin 2-3 voi hyvin pitää paikkansa. Onko sinulla tietoa milloin yleensä ovuloit?
digitesti näyttää viikot hedelmöittymisestä, ei todellisia raskausviikkoja. Eli jos testi näyttää tuon 2-3 on raskaus viikkoja 4-5...
 
Tää ei välttis kuulu tähän ketjuun, mut jos joku osais kertoo.. eli Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.

Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.

En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.

Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.

Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
Siis musta toi kuulostaa ihan järkeenkäyvältä!
Sulla on niin lyhyt kierto ja oot varmaan ovuloinut siinä pari viikkoa takaperin ennen plussaa eli vaikka 6.-7.9.
Digi varmaan voi näyttää mitä vaan, tuskin se oikeasti tietä raskauden todellista kestoa. Sulla on varmaan Hcg lähtenyt erittymään sen verran hyvin, jollain mulla ois näyttänyt korkeintaan sen raskaana 1-2vk tossa vaiheessa.
Mulla ed menkat 16.8 eli aika lähellä sua ja oon jo 2vk tiennyt olevani raskaana, rv 5+4 nyt :)
En tiiä osasinko valaista sua yhtään :D
 
Tää ei välttis kuulu tähän ketjuun, mut jos joku osais kertoo.. eli Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.

Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.

En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.

Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.

Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
Lisätäkseni, laske tosiaan ne viikot niistä menkoista eli tänään 3+6
 
Välli: voi höh! Kyllä se sieltä vielä tulee :)

Maarit: missäs kohtaa sulla nyt kierto on?

Tuskaa on ollut olla tekemättä testiä! Toisaalta haluaisin niin tehdä, toisaalta taas pelottaa niin paljon että viiva on haalistunut entisestää.. Huomisen kun vielä selviän niin maanantaina sitten teen testin..
 
Välli: voi höh! Kyllä se sieltä vielä tulee :)

Maarit: missäs kohtaa sulla nyt kierto on?

Tuskaa on ollut olla tekemättä testiä! Toisaalta haluaisin niin tehdä, toisaalta taas pelottaa niin paljon että viiva on haalistunut entisestää.. Huomisen kun vielä selviän niin maanantaina sitten teen testin..
No nyt ois kp34/28 mutta kp 29/28 alko se kummallinen tiputtelu, tiedä nyt sitten oliko menkat vai ei, eivät kyllä ihan tavalliset ollu. Varmaan maanantaina soitan neuvolaan ja pyydän verikokeisiin kun niin kummalliset olot, edelleen menkkakivut ja kaamee väsymys plus kuplintaa alavatsalla :D
 
Täytyy ainaki maanantaiksi hakea muutama eri merkkinen testi

Minä olen kyllä aamuisessa testissäni näkevinäni pikkuisen haamun, jos kukaan viitsii niin tsuumatkaapa sitä vielä?! :eek:

http://aijaa.com/FGQbZP
Täytyy ainakin maanantaiksi hakea muutama erimerkkinen testi

Mä olen kyllä niin huono katsoja nyt.. En yhtään tiedä, tuntu että se viivan kohta on jo jotenki piirtynyt niin verkkokalvoille että näkee joka tikussa jotain..osaisiko joku muu katsoa paremmin..
 
Täytyy ainaki maanantaiksi hakea muutama eri merkkinen testi


Täytyy ainakin maanantaiksi hakea muutama erimerkkinen testi

Mä olen kyllä niin huono katsoja nyt.. En yhtään tiedä, tuntu että se viivan kohta on jo jotenki piirtynyt niin verkkokalvoille että näkee joka tikussa jotain..osaisiko joku muu katsoa paremmin..
Mullakin ihan syöpyny verkkokalvoille kaks viivaa etten voi enää omaan näköön luottaa :eek: kävin ostaa nyt kans ovistestejä siltä varalta että oon kuvitellu oloni ja saa jatkaa yritystä... En kyllä jaksa enää noita r-testejä, suoraan verikokeisiin vaan :D
 

Yhteistyössä