Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään dpo 10, ja testi näytti tältä

Kuvittelin kokoajan näkeväni siinä jotain, mut ei taida kuvas näkyy mitään. :unsure: eikä siinä todellakaan selvästi mitään näkynyt.. Mul on varmaan vaan pinkit lasit silmillä :LOL:
Tänään tuntu teräviä vihlasuja kohdunsuulta ja kn tosi ylhäällä ja kiinni, sekä unet jatkuu, mut muuten ei olossa mitään ihmeempiä.
 
Millán ootte saanu digiin raskaana- tuloksen? Mulla tänään dpo10 ja pc:n liuskaan tuli haamujen esi-isä, apteekin ultraan selkeästi vaaleanpunainen, mutta hento viiva. Tahtoisin kertoa miehelle jo tänään, mutta se ei osaa katsoa noita viivoja, mutta en haluais pissiä ei-raskaana tikkuakaan :D
Dpo 11 tein viimeksi ekan digin illalla ja näytti raskaana! Joten huomenna aamulla tee (y)
 
@emilien , toivotaan että vahvistuu! Oliko meillä samat dpo:t, tänään dpo10? Mun aamunen pc näytti tältä: http://aijaa.com/1miifx asetin testin siis niin että testiviiva on ton pöydän halkeaman kohdalla niin erottaa :D 4h päästä tästä Apteekin Ultra antoi selkeämmän, vaaleenpunasen plussan.
Juu dpo 10 :) oi, sullahan on selvä viiva mä pelkään kyllä, että toi mun "viiva" on vaan viivanpaikka :unsure:
 
Anteeks kun nyt pommitan tänne ihan huolella, mutta te ketä ootte pc:n liuskoja käyttänyt, niin voiko haamu hävitä? Otin yhden kuvan joskus 2min kohdalla, ja siinä on ihan selvä haaleen punanen viiva, mutta tosiaan kuivuttuaan sitä ei enää ollenkaan näy (n) oliko tossa testissä vaan joki häikkä, ja toi oli joku ihmeen sinnikäs värikertymä?
Postaan vihoviimesen kuvan tältä päivältä :LOL: ..lupaan!

Lisäsin vaan kontrastia ja säädin valoa, että erottaa paremmin. Väriä en lisännyt.
 
Kyllä minunkin silmiini osuu väriä Tiuvan ja Minnin kuvissa, toivottavasti vahvistuvat :love:

Ov testi plussa vasta kun aivan tasavahvat viivat?
Mulla riittää että tulee puolet siitä väristä mitä kontrolliviiva ja ultralla todettiin että seuraavana päivänä olo puhjennut. Testasin 2-3x päivässä ja haalea oli päivän ja toisena katos. Menkkoja ennen nousee aina tummaksi ja laskee 3 vuotopäivänä täysin puhtaaseen
 
Moi! Uusi himotestaaja ilmottautuu, kirjoittelinkin jo tuonne yli +30 puolelle, mutta laitetaan vielä tännekin. Ilman ehkäisyä on oltu kesästä asti, eikä tulosta näy, joten aloin tikuttamaan ovista. En saanut tässä kierrossa kun vahvistuvan viivan, mutta muut oireet oli. Käytin Yliopiston apteekin tikkuja. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
En oo ikinä saanu tasavahvaa viivaa ja silti ovuloinu, vaikka herkimmät testit kyseessä.
 
Onnea plussasta ❤
Tästä näkee mikä hurja ero testeillä voi olla :eek:
Jep! Kuopuksen plussauksen aikaan oli aikalailla sama - digi, Apteekin testi ja Predictorin Early plussia, mutta RFSU nega ja raskauskeijun halvimmat liuskat negoja. Mä en yhtään luota noihin muutamankymmenen sentin liuskoihin, siis jos ajoissa haluaa testata, vaikka kuin on "erittäin herkkiä" 10mlU tms.
 
Jep! Kuopuksen plussauksen aikaan oli aikalailla sama - digi, Apteekin testi ja Predictorin Early plussia, mutta RFSU nega ja raskauskeijun halvimmat liuskat negoja. Mä en yhtään luota noihin muutamankymmenen sentin liuskoihin, siis jos ajoissa haluaa testata, vaikka kuin on "erittäin herkkiä" 10mlU tms.
Mulla samanlaisia kokemuksia noista "herkistä" luiskoista että eivät näytä mitään ja digi antaa jo plussan! Edellisestä raskaudesta testasin noita herkkiä ja esim. Sain niillä tasavahvat viivat vasta joskus rv 6+.... että se siitä herkkyydestä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Onko muilla levottomia öitä oviksen aikaan/justiisa jlk?
Mä en oo varma oliko ovista, kun tikut loppu siihen vilkuttamiseen..
Mulla normaalisti yöt levollista/en muista uniani.
Nyt taas oli sellane yö että huhhuh!!
Tietenki piti positiivisista r-testeistä nähä unta, ja muut tosi ihmeelliset levottomat unet (+kokoajan heräsin)..
Positiiviseen en usko, kun en ole oviksestakaan varma.. en siis edes mieti sitä mahdollisuutta, joten siitä ei taitas uniin tulla.
 
Viimeksi muokattu:
Jep! Kuopuksen plussauksen aikaan oli aikalailla sama - digi, Apteekin testi ja Predictorin Early plussia, mutta RFSU nega ja raskauskeijun halvimmat liuskat negoja. Mä en yhtään luota noihin muutamankymmenen sentin liuskoihin, siis jos ajoissa haluaa testata, vaikka kuin on "erittäin herkkiä" 10mlU tms.
Minäki olin viime raskaudessa aikasin liikenteessä :D
Rfsu näytti tositosi vaaleaa, mies ei edes uskonut olevan viiva.. varmistin digillä positiivisen :)
 
Marssin tänään apteekkiin hakemaan jotain herkkää testiä, ja mukaan tarttui tommonen predictor early. Pitäs olla tosi herkkä, ja on täysin uus tuttavuus. Noh, sain tulokseksi hyyyyvin haalean viivan. Näyttääkö tää testi viivanpaikkaa testiajalla? :eek:

Muoks. Pöh.. On niin haalee ettei näkökään näy edes tuossa :LOL:

Muoks muoks. Vastaan itselleni; on viivanpaikka. Kuivu täysin harmaaks viivaks :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti priifistä kevätpäiväntyttö.
Mä vielä ihmettelen näitä ov testejä, kolmas päivä melkein samanlainen testiviiva. Ei ole tasavahva kontrollin kanssa mutta pitäiskö sen siis kunnolla tummua päivittäin? Vai onkstää nyt tässä? Ja montako päivää se lh huippu näkyy? Ja miten tähän saa kuvan lisättyä... o_O

Hämmentävää myös tuo r-testien "herkkyys".. Eikö vaikka cb llä ole 25 dikienkin herkkyys ja silti näyttävät ennen noita halpoja 10 herkkiä positiivisen tuloksen. (n)
 
Marssin tänään apteekkiin hakemaan jotain herkkää testiä, ja mukaan tarttui tommonen predictor early. Pitäs olla tosi
Marssin tänään apteekkiin hakemaan jotain herkkää testiä, ja mukaan tarttui tommonen predictor early. Pitäs olla tosi herkkä, ja on täysin uus tuttavuus. Noh, sain tulokseksi hyyyyvin haalean viivan. Näyttääkö tää testi viivanpaikkaa testiajalla? :eek:

Muoks. Pöh.. On niin haalee ettei näkökään näy edes tuossa :LOL:

Muoks muoks. Vastaan itselleni; on viivanpaikka. Kuivu täysin harmaaks viivaks :mad:
juu tämä testi ja samoin se first response 6 day sooner antaa/näkyy viivanpaikka helposti. On selvästi harmaa mutta yllättävän näkyvä viiva. Oikea plussa on sitten selvästi värillinen viiva ja tummuu testiajan jäljeen.
 
emilien: mulla ollut tuo sama testi ja tekee aivan selvän viivanpaikan, jota itse tuijottelin ylioptimistisesti tulkiten haamuksi edellisestä kierrosta kun menkatkin poikkeuksellisesti tulivat viikon myöhässä.

ov pläjäys täältä taas :rolleyes: testi ei vahvistu kummemmaksi. kuvassa alin on märkä hetki sitten tehty ja muut jo kuivuneita.
aamulämmöt: kp 13 36.4, kp 14 36.3. ja kp 15 36.1
seuraa tyhmä kysymys: tuleeko menkat jos ei ovuloi?
 

Attachments

emilien: mulla ollut tuo sama testi ja tekee aivan selvän viivanpaikan, jota itse tuijottelin ylioptimistisesti tulkiten haamuksi edellisestä kierrosta kun menkatkin poikkeuksellisesti tulivat viikon myöhässä.

ov pläjäys täältä taas :rolleyes: testi ei vahvistu kummemmaksi. kuvassa alin on märkä hetki sitten tehty ja muut jo kuivuneita.
aamulämmöt: kp 13 36.4, kp 14 36.3. ja kp 15 36.1
seuraa tyhmä kysymys: tuleeko menkat jos ei ovuloi?
Tulee menkat vaikka ei ovuloisi
 
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä

Yhteistyössä