Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tein aamulla uuden, ja se oli kyllä ihan puhdas nega :cautious:
..tosin mul menee nyt vasta dpo 7, että on tässä vielä toivoa :LOL: Mulla on 3 oiretta, joista mulla on toivo aika korkeella, nännit kipeät, unia, ja kohdunnapukka on epätavallisen korkeella ja niin kiinni, et ei oo ikinä ollut. Ennen menkkoja mul on aina rinnat kipeet, mutta nännit on ollut tasan kerran ennenkin, ja se oli esikoisen ensimmäinen raskausoire. Enkä mä oo nähnyt uniakaan vuosiin, ja nyt oon nähnyt jo peräti kolmena yönä :LOL:
 
Mulla tulee aina PC:n liuskoihin tommonen, eikä kertaakaan ole tarkottanut raskautta. Ts tulee tosi tumma viivanpaikka, mikä on ihan kuvattavassakin. Mutta yhtä hyvinhän tuo voi olla myös haamulainen, toivottavasti lähtee vahvistumaan! :love:
 
No sitä mä pohdiskelinkin tässä itsekseni, että mahtaako toi liuska antaa tollaista tummempaa viivanpaikkaa (n) oon itse kyllä aikaisemminkin tolla testaillut kun on niin pirun halpa ja sitä saa joka kaupasta, mutten yhtään muista mitä se on ennen näyttänyt. On tuossa aamuisessakin nyt roskishaamu.
Pöh. No toivottavasti se alkais näkyyn ihan testiajallakin :LOL:
 
Höh, tänään sitten kp1. Yk 5 tai 6 käyntiin ja nyt kyllä ajattelin mäkin nuo ovisliuskat hankkia, sen verran alkaa jo turhauttaa. Vastikään 2 vuotta täyttänyt esikoinen lähti heti ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn jälkeen aluilleen, on se nyt kumma mikä tässä mättää o_O

Jos teillä on suositella tai epäsuositella jotain ovistestejä, kertokaahan :)
 
Höh, tänään sitten kp1. Yk 5 tai 6 käyntiin ja nyt kyllä ajattelin mäkin nuo ovisliuskat hankkia, sen verran alkaa jo turhauttaa. Vastikään 2 vuotta täyttänyt esikoinen lähti heti ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn jälkeen aluilleen, on se nyt kumma mikä tässä mättää o_O

Jos teillä on suositella tai epäsuositella jotain ovistestejä, kertokaahan :)
Tykkään itse clearbluen digistä! Liuskoista pc on mun mieleen, selkeät viivat kun oikea aika on!
 
Tein aamulla uuden, ja se oli kyllä ihan puhdas nega :cautious:
..tosin mul menee nyt vasta dpo 7, että on tässä vielä toivoa :LOL: Mulla on 3 oiretta, joista mulla on toivo aika korkeella, nännit kipeät, unia, ja kohdunnapukka on epätavallisen korkeella ja niin kiinni, et ei oo ikinä ollut. Ennen menkkoja mul on aina rinnat kipeet, mutta nännit on ollut tasan kerran ennenkin, ja se oli esikoisen ensimmäinen raskausoire. Enkä mä oo nähnyt uniakaan vuosiin, ja nyt oon nähnyt jo peräti kolmena yönä :LOL:
Vielä on toivoa :D kiinnittyminen voi olla vasta dpo 7 ;)
 
Siis joo dpo7 on ihan hirmuaikasin, eli jos eilen dpo6 on tuo viiva testattu niin ilmanmuuta sanoisin vaan viivanpaikaksi. Kiinnittyminen on laskennallisesti dpo6 (dpo5-7), joten mitenkään ei vielä ole eilen voinut antaa edes haamulaista, sanoisin. Mutta toivotaan tosiaan että kyytiläinen olis messissä ja plussa tulisi!
 
Kiitos greippimehuvihjeestä. Meidän lähikaupasta sitä ei saa joten kannan cittarista kaksin käsin: ukko pitää hieman höpsähtäneenä ajattelin etsiä vielä sitä E-vitamiinia, mutta markettien valikoimista en ole löytänyt. Foolihappoa olenkin vanhan mallin mukaan popsinut jo siitä asti kun aloin haaveilla kakkosesta eli en edes muista kauanko.

Nuo plussakuvat mielettömästi onnea! Voi kun näitä tulisi tänne ketjuun runsaasti! Itselläni nyt ekaikki tikuttelukierto
 
Täällä nyt sit kävi niin että haamuplussasta huolimatta lauantain tiputteluvuodon jälkeen eilen vuoto hieman lisääntyi..(n) ei ole vielä mitenkään runsasta eikä ole kramppeja mutta luulenpa että ei ole kauheesti enää toivoa tän kierron suhteen. Uutta kohti siis..
Plussanneille onnittelut!:love:
 
Aivan.. Toivottavasti olis sitä.. viime kuussa oli kyllä samaa jomotusta, ja aikanaan olen miettinyt johtuvan muista syistä (huono ruoka, ulkoilut jääny välistä).. nyt kun tuo ovistestikin vielä hymyilee niin kait se pitää uskoa :D
Toivottavasti ovis vielä toteutuu.. ainakin ajoissa ollaan yritelty tässä kuussa..
Tosin voiko olla vielä sitä, kun se hymynaama vilkuttaa, eikä jää pysyväksi?? Vai voiko tulla tavallaan "myöhässä"?
 
Pikkanen Mulla on järkyttävää pääsärkyä aina oviksen aikaan, sinä päivänä just ku irtoo.
Ei ihme ettei paljoa
@Pikkanen mulla myös lisääntyy päänsärky kun ovisaika lähestyy, tätä on ollut nyt useimmissa kierroissa ja jälkeenpäin aateltuna yhdistän sen juuri tuohon lähestyvään ovikseen..oviksen jälkeen päänsärkyjä ei juurikaan ole.
Okei. Kiva tietää että kuuluu asiaan :D
Ootteko muuten uskaltanee miten ottaa särkylääkettä? Mulla ei panadolit aina auta, kun pahat niska/pääjumit muutenkin.. buranaa vältän aina kun voin, mutta useasti pittää ottaa. Iso leikkaus tehtiin 4kk sitten, ja siitä johtuvat varmaan lopun elämän kivut :/
 
@Pikkanen ainoo koska syön särkylääkettä on kuukautisten eka päivä..pakko ottaa aina kun jomottaa niin.. mutta muuten en sit.. ainakin buranaa pitäs välttää sillon kun ovis on lähellä , koska saattaa estää/viivästyttää ovista.. panadolista en tiedä.. mulla panadolikin auttaa mut aika hitaasti.. ikävää että sulla on noita jumeja :/ kannattaa kyllä kysyä ihan lääkäriltä asiaa.. eihän se nyt ole kiva olla kivuissa..
 
@Pikkanen ainoo koska syön särkylääkettä on kuukautisten eka päivä..pakko ottaa aina kun jomottaa niin.. mutta muuten en sit.. ainakin buranaa pitäs välttää sillon kun ovis on lähellä , koska saattaa estää/viivästyttää ovista.. panadolista en tiedä.. mulla panadolikin auttaa mut aika hitaasti.. ikävää että sulla on noita jumeja :/ kannattaa kyllä kysyä ihan lääkäriltä asiaa.. eihän se nyt ole kiva olla kivuissa..

Ei ollenkaan :( lääkärille on lähteny kyselyä, tällä viikolla palaa asiaan.. ei toki tähän kiertoon enää vaikuta kun ovis "käsillä"..
Yritän sinnitellä panadolilla, mut ne kivut on pahimmillaan tosi pahoja.. et tärkeintä varmaan saada kivut pois ja ottaa mitä täytyy, ja toivoa et ei estäs mitään.
 
Kiitti wilpuri nyt on pc t odottamassa. Ohjeesta luin että kp15 aloittaa, niin onko turhan aikaista, kun ajattelin huomista joka kp12? Ja ohjeessa myös että mihin tahansa vrk aikaan mutta onko mulla väärä muistikuva jostakin että aamun toinen olisi luotettavin...
Kannoin samalla reissulla taas 3litraa greippimehua.
 
@Pikkanen tsemppiä! ja toivotaan et lääkäriltä saa selkeän vastauksen ja et saat kivut lievemmiksi. kysyit aiemmin myös noista teroista.. eli kyllä mää uskaltaisin aloittaa terot esim. 3päivää oviksen jälkeen..on kuitenki hyvä odottaa se muutama päivä et se ovis on varmasti tapahtunut..koska jos ovis ei olekkaan tapahtunut ja aloittaa terot niin terothan estää silloin oviksen ja antaa keholle viestin et ovis ois jo tapahtunut vaikka näin ei ole..

@höpsykkä ite alotan ovistestailut jo kp10.. näin on ihan alan lääkäritkin ohjeistanut.. ja tosiaan päivä pissa on paras o-testin tekemiseen :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä