Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla on pc:n liuskat näyttäneet selkeemmin kuin esim. Rsfu:n (vai miten se kirjotetaan:ROFLMAO:) testit :)

En sitten tiedä oonko mukavuudenhaluinen, mut oon aina tykänny enempi liuskatesteistä kuin puikoista (n) liuska on niin helppo jos käyttää vaikka kertakäyttömukia :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
mimmi92 Ei olla. Taustailen vaan ja tainnu vähän koukkuun jäädä tänne, tsemppaamaan muita. Ehkä myös välillä tulee kuunneltua kroppaansa siinä mielessä ja uitettua parit tikut..:unsure:. Tuli niin kauan täällä aikoinaan pyörittyä (10v yhteensä nyt), että mielenkiinnosta seurailen edelleen :rolleyes:.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Mul on nyt menossa kp 26/27-32. Ja testiin tuli mielestäni taas haalea viiva. On kyl niin lommoinen testi. Lommojen vieressä oikealla puolella haalea viiva. Mul loppu nyt testit. Oottaisko että menkat alkaa vai hakisko lisää testejä vaikka pc liuskaraskaustestejä. Tässä on kuva siitä testistä.

 
Pitäskö huolestuu kun kuukautiskierto on lyhentyny melkeen viikolla? Normaalisti ollu kp37 mut nyt on enää kp31 :0 mulla on ollu yleensä pahat menkka kivut, mutta ovat synnytyksen jälkeen helpottaneet aika paljon. Viime menkkojen aikaan ei enää ollut kipuja yhtään eikä nytkään kun menkat alkoi :eek:
 
Pitäskö huolestuu kun kuukautiskierto on lyhentyny melkeen viikolla? Normaalisti ollu kp37 mut nyt on enää kp31 :0 mulla on ollu yleensä pahat menkka kivut, mutta ovat synnytyksen jälkeen helpottaneet aika paljon. Viime menkkojen aikaan ei enää ollut kipuja yhtään eikä nytkään kun menkat alkoi :eek:
Aika yleistä et helpottaa synnytyksen jälkeen, kivutkin :) ole siis vaan onnellinen
 
Onkohan tässä ylipitkä kierto tulossa, vai ovuloimaton :(
Kp 16 jo ja ne ovistestit on melko haaleita. Täsä vaiheessa viime kuussa oli ovis+ ja monenkimoisia tuntemuksia, nyt ei ole yhtään mittää.
Vai onkohan kroppa palautumassa omaan normaaliin toimintaan, ja pari edellistä oli vaan synnytyksestä palautumista!?
Muistelisin et edellistä raskautta toivoessa ja tikuttaessa ei olis ovistikut ollee ihan vahvoja aina (kuten 2 edellistä kuukautta nyt tasavavoja tms tosi pitäkään).
Jaksaakohan kukaan lukee tätä, tai heittää omaa mielipidettään/kokemustaan :)
 
Pikkanen Mulla haki hetken kiertoa kun imetyksen lopetin. Menkat alkoi kyllä heti, ja taisi tärpätä ekasta tai tokasta kierrosta (meni kesken se), mutta kierto haki vähän suuntaansa vielä. Välillä ovis oli normiaikaan kp15 tienoilla ja sit oli kiertoja, kun se veny kp20-22 tienoille. Jospa sulla vaan hakee hormonitoiminta vielä rytmiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen

Yhteistyössä