Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei ole tällä hetkellä enempää testejä, niin en voi testata uudestaankaan. Ja en tosiaan tiedä miten nyt voisi jo näkyä, siksi en oikein plussaan uskokaan. Ihmetyttää vaan kovasti :unsure:
Ovis on voinut olla aikaisemmin :)
Mulla ei ainakaan mene ovisplussasta 24-72 tuntia irtoamiseen, vaan paremminkin 12h ja näkyy vielä oviksen jälkeenkin testissä, eli jos liian myöhään oot aloittanut testaamisen tjn niin voi olla että on jo isommat dpo:t
 
Ovis on voinut olla aikaisemmin :)
Mulla ei ainakaan mene ovisplussasta 24-72 tuntia irtoamiseen, vaan paremminkin 12h ja näkyy vielä oviksen jälkeenkin testissä, eli jos liian myöhään oot aloittanut testaamisen tjn niin voi olla että on jo isommat dpo:t
Mulla kans menee vahvasta ovisplussasta vaan muutama tunti ovikseen, tiedän sen kivuista. Ja mulla näky ekan kerran tässä raskaudessa dpo 10 selvä haalee viiva, edellisissä kolmessa en oo testannut kun dpo 9 ja 11 ja vasta dpo 11 saanu selvän plussan :)
 
Mulla kans menee vahvasta ovisplussasta vaan muutama tunti ovikseen, tiedän sen kivuista. Ja mulla näky ekan kerran tässä raskaudessa dpo 10 selvä haalee viiva, edellisissä kolmessa en oo testannut kun dpo 9 ja 11 ja vasta dpo 11 saanu selvän plussan :)
Sama juttu, oon myös ihmetellyt että miksi näin? Kun kaikissa testeissä kuitenkin sanotaan, että menee se 24h vähintään. Oon ajatellut että niin sen täytyy olla ja se kova kipu on vain kasvamisesta johtuvaa kipua, mutta jälkitarkastuksen ultrassa näkyi 22mm (vai olikohan 23mm) follikkeli ja lääkäri sanoi, että on ihan hetkenä minä hyvänsä irtoamassa, tällöin ei vielä ollut mitään kipua, tuntemus vain. Illalla se sitten irtosi kun kova kipu tuli. Aamupäivällä oli ovistesti plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@Lukka Mulla ainakin vaihtelee LH todella paljon ja saattaa tuollaisen viivan jälkeen ollakin seuraavana päivänä ihan blanco, niin että testiviivaa ei edes näy. LH ei nouse tasaisesti eikä ovis ole pääteltävissä viivan vahvuuden perusteella. Tikuta vaan sitkeästi, kyllä sen plussan pitäisi sieltä vielä pärähtää! Vaikka ihan kaikilla hormonin määrä ei nouse epätarkimpien testien tasolle koskaan eli eivät saa ovisplussaa mutta se taas riippuu testin herkkyydestä. Tsemppiä bongailuun! (y)

Vertailun vuoksi, mulla kierto 34-35 päivää ja LH-huippu yleensä kp 19-20. Mun luteaalivaihe on aika nakutettuna 14 vrk eli yleensä alan tikuttaa kp15 (eli vasta kun monen ovis on ollut jo :LOL:).
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Milloin kannattaisi tehdä cb:n digitaalinen viikkonäytöllinen?

Minulla alkoi menkat 9.4 ja nyt oon raskaana 4+5. Eli oisko sitten maanantaina cb:n digi sen 3+?
Jos et faktana tiedä, että ovis oli tasan keskellä kiertoa (28?)niin ei välttämättä todella ole ma vielä välttämättä 3+. Jos ovis oli vaikkapa kp 16, ma on 20 vrk ovulastiosta. Jos nyt äkkiä päässä lasken. Eli ei edes kolmea viikkoa. Jos myöhästyi yhtään, ei sitten lähelläkään 21. Itse en seuraisi raskauden etenemistä viikkonäytöllä. :)
 
Jos et faktana tiedä, että ovis oli tasan keskellä kiertoa (28?)niin ei välttämättä todella ole ma vielä välttämättä 3+. Jos ovis oli vaikkapa kp 16, ma on 20 vrk ovulastiosta. Jos nyt äkkiä päässä lasken. Eli ei edes kolmea viikkoa. Jos myöhästyi yhtään, ei sitten lähelläkään 21. Itse en seuraisi raskauden etenemistä viikkonäytöllä. :)
Mun kierto on 27 päivää ja ma on kp 37. Ovis on voinut olla millon vaan kun en testannut mutta seksiä oli vain 18.4 ja 27.4.
 
Mun kierto on 27 päivää ja ma on kp 37. Ovis on voinut olla millon vaan kun en testannut mutta seksiä oli vain 18.4 ja 27.4.
Nonni, eli ovis on voinut olla mitä vaan 18.-29.4. välillä about. :) Zemppiä kovasti, en tosiaan sillä viikkonäytöllä seuraisi mitään (ainakaan vielä), kun ovis on voinut olla myöhässä ja vasta vaikkapa 29.4.. :) Ja vaikka se olisi ollut esimerkiksi 18.4., niin viikkoja digiin olisi tänään max. ~3+2. :)

Niin ja kiitos zempeistä aiemmin. <3

Mulla täällä lämmöt 37,2°, kuppikoon kasvaneet rinnat, hirveät kuukautiskivut tiistaista saakka, pisin kierto 3,5 vuoden yrityksen aikana täyteen huomenna, testit negoja. :( Eiköhän tässä saa taas pettyä viikonlopun aikana. :D Jippii.
 
@Unicorn, vielä on toivoa että plussa sittenkin tulee tuohon kiertoon <3 Lupaavat oireet ainakin!

Meinasin jättää iltatestin tekemättä, no onneksi sit kuitenkin uteliaisuus voitti ja testasin. En vain käsitä, miten tää voi olla kp 8 ovistesti... Kai se sitte vain on varhaisessa. Näköjään kroppa ovuloi just yhtä hätähousuna ku ite oon muutenkin :D Tai katotaan nyt milloin saan ovisplussan vai jääkö tää vahvimmaksi viivaksi. IMG_20170512_213826.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Kiitos <3 Nykyisin ei jaksa vaan enää hirveästi toivoa. Mutta tällaista ei ole ollut koskaan. :D Etenkään tätä jäätävää kipua, etenkään jos mitään ei näy.

Mulla on suht lyhyt kierto ja myös ovisplussa tikussa siinä päivinä 9-12. :) Ja huippu menee aina ohi noin neljässä tunnissa. Weird.
 
Unicorn pidän sulle peukkuja! :)

Meillä on tässä kaksi teoriaa mutta vaikka vahvasti viittaat että ovis on saattanut olla vasta sen kp 19 jälkeen niin en usko siihen teoriaan. Mulla ei ole koskaan kierrot olleet niin pitkiä. Ja vaikka en ole tässä kierrossa tikuttanut niin tikutin esikoisen kanss ja tätäkin tehdessä melkein vuoden päivät ja ovis osui melkein aina siihen ko 14-15.

Jos ovis olis ollut vaikka kp 19 jälkeen eli silloin se olis 29.4 esim. Niin olisi aika outoa että sain jo one stepillä haamun 1.5-2.5 jota luulin ovistestiksi.

Joten veikkaan vahvasti että oon raskautunut siitä 18.4 ja silloin jos laskisi edellisistä kuukautisista niin ma olisi 5+1. Ymmärtääkseni silloin tulisi digiin 3+.
 
Joo, jos siitä aiemmasta on napannut, niin se noin 5. Mutta se matka kohtuun voikin kestää kaikkea kolmesta päivästä jopa noin kymmeneen. :) En missään nimessä yritä vähätellä, mutta missään nimessä en menettäisi toivoani, vaikka digissä olisi vasta 2-3. :) 1-2 olisin jo huolissani.
Kiitos peukuista. Näin jännää kiertoa ei olekaan ollut vuosiin. Kun kaikki pms-oireet on myös poissa. Kesken menneessä tuli plussa 29/25-26. Tänään la on 27. Pe testit negoja. :/
 
  • Tykkää
Reactions: L@ura
@kia1981, itekin tekisin digin mutta ihan kauheasti en itse välittäisi digin tuloksesta, raskaana olet joka tapauksessa eikä digi varmista mitenkään sitä että on normaali raskaus. Hormonitasotkin nousee vähän yksilöllisesti eikä digi todellakaan aina näytä viikkoja oikein vaikka olisi täysin normaalikin raskaus. Digihän vain näyttää millä välillä HCG on ja antaa tuloksena siitä arviona viikot. Koetahan nauttia raskaana olosta ja olla huoleti kun ei ilmeisesti ole mitään syytä olettaa että mikään olisi vialla :) Ootko menossa varhaisultraan? Sehän paremmin antaa varmuutta siitä että raskaus etenee oikein.

Täällä ovistestailu jatkuu... :) Jänskättää saanko vielä plussan. Menee jo lähelle (y)IMG_20170513_122304.jpg
 
Tuun huutelee täältä ulkopuolelta, mut piti osallistua keskusteluun, kun aihe on omakohtaisesti tuttu. Halusin siis muistuttaa, että ne siittiöt voi elää monta vuorokauttakin seksin jälkeen, ettei kannata sokeasti tuijottaa päivämääriä. Jos ei siis selkeästi ole tuntenut ovulaatiota tai sitä ei ole ultralla varmistettu, voi oma arvio heittää tosi pieleen. Siihen vielä hormonitasojen yksilöllinen nousu, niin digi voi mennä tosi pieleen. Sen varaan ei siis pelkästään kannata laittaa uskoaan raskauden sujumisesta. Pääasia on se saatu positiivinen testi. :)

Meillä kävi niin, että esikoisen syntymästä oli mennyt 9 kk, eikä mulla ollut kierto vielä kunnolla palautunut. Takana ehti olla kolmet kuukautiset, ja seurailin ovulaatiotesteillä, alkaako oma hormonitoiminta palautumaan. Taustalla kun oli lisäksi endometrioosia, niin raskautumisen todennäköisyys ei kaikkein korkeimmalla ollut. Ehkäisyä ei käytetty, koska seuraava muksu saisi tulla kun olisi tullakseen. Plussakierrossa meillä oli seksiä kaksi kertaa, joista vain toinen kerta edes päätyi suojaamattomaan yhdyntään. Tämä sijoittui lauantai-iltaan, ja sain ovisplussan vasta seuraavana torstaina. Siittiöitä oli kuitenkin näemmä elossa odottelemassa, koska raskaus alkoi ja ultrallakin sijoittuu ko. torstaihin. Nyt menossa rv 35. :)

Mulla on takana 3 raskautta, joista yksi keskenmeno, eikä ikinä digi ole näyttänyt 3+ tulosta ajallaan. Silti jaloissa pyörii kohta kaksi lasta, eli kaikki voi mennä silti ihan hyvin! :)
 
Kysymys: Voiko LH huippu kestää vain pari tuntia? Eilen puolen päivän aikaan (KP17) testasin ihan selvän negan. Noin neljän aikaan sain melkein plussan (kuivuneena näyttää plussalta) joten ajattelin että käyn juoksemassa ja testaan sitten uudestaan, pari tuntia myöhemmin testasin liuskalla ja digillä ja ihan selvät negat. :rolleyes: Mulla tässä kierrossa muutenkin ongelmia, joten en ihmettele jos en ovuloi, mutta mietin vaan että miten tätäkin nyt sitten tulkitsee, viime kierrossa sain kuitenkin plussan yli vuorokauden ajan.
 
Kysymys: Voiko LH huippu kestää vain pari tuntia? Eilen puolen päivän aikaan (KP17) testasin ihan selvän negan. Noin neljän aikaan sain melkein plussan (kuivuneena näyttää plussalta) joten ajattelin että käyn juoksemassa ja testaan sitten uudestaan, pari tuntia myöhemmin testasin liuskalla ja digillä ja ihan selvät negat. :rolleyes: Mulla tässä kierrossa muutenkin ongelmia, joten en ihmettele jos en ovuloi, mutta mietin vaan että miten tätäkin nyt sitten tulkitsee, viime kierrossa sain kuitenkin plussan yli vuorokauden ajan.
Mä tossa muutama kommentti taaksepäin kirjoitin, että mulla se kestää noin 4 h testien mukaan. :)
 
Kysymys: Voiko LH huippu kestää vain pari tuntia? Eilen puolen päivän aikaan (KP17) testasin ihan selvän negan. Noin neljän aikaan sain melkein plussan (kuivuneena näyttää plussalta) joten ajattelin että käyn juoksemassa ja testaan sitten uudestaan, pari tuntia myöhemmin testasin liuskalla ja digillä ja ihan selvät negat. :rolleyes: Mulla tässä kierrossa muutenkin ongelmia, joten en ihmettele jos en ovuloi, mutta mietin vaan että miten tätäkin nyt sitten tulkitsee, viime kierrossa sain kuitenkin plussan yli vuorokauden ajan.
Luulen että sulla on ovis vasta tulossa. Noihan saattaa heitellä noi viivat miten sattuu. Ite sain tässä plussakierrossa kp 14 plussan ovistestillä, yhtä vahvat viivat. Seuraavasta pissasta paljon haaleempi. Jäin odotteleen oviskipuja ja kun niitä ei kuulunut sinä päivänä eikä seuraavana, testasin sitten aamun pissasta kp16 ja niin räikee ovisplussa kun voi olla, siitä jotain 8h ja tunsin oviksen :) Jatkaisin sinuna testailua
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81 ja Lukka
Tuun huutelee täältä ulkopuolelta, mut piti osallistua keskusteluun, kun aihe on omakohtaisesti tuttu. Halusin siis muistuttaa, että ne siittiöt voi elää monta vuorokauttakin seksin jälkeen, ettei kannata sokeasti tuijottaa päivämääriä. Jos ei siis selkeästi ole tuntenut ovulaatiota tai sitä ei ole ultralla varmistettu, voi oma arvio heittää tosi pieleen. Siihen vielä hormonitasojen yksilöllinen nousu, niin digi voi mennä tosi pieleen. Sen varaan ei siis pelkästään kannata laittaa uskoaan raskauden sujumisesta. Pääasia on se saatu positiivinen testi. :)

Meillä kävi niin, että esikoisen syntymästä oli mennyt 9 kk, eikä mulla ollut kierto vielä kunnolla palautunut. Takana ehti olla kolmet kuukautiset, ja seurailin ovulaatiotesteillä, alkaako oma hormonitoiminta palautumaan. Taustalla kun oli lisäksi endometrioosia, niin raskautumisen todennäköisyys ei kaikkein korkeimmalla ollut. Ehkäisyä ei käytetty, koska seuraava muksu saisi tulla kun olisi tullakseen. Plussakierrossa meillä oli seksiä kaksi kertaa, joista vain toinen kerta edes päätyi suojaamattomaan yhdyntään. Tämä sijoittui lauantai-iltaan, ja sain ovisplussan vasta seuraavana torstaina. Siittiöitä oli kuitenkin näemmä elossa odottelemassa, koska raskaus alkoi ja ultrallakin sijoittuu ko. torstaihin. Nyt menossa rv 35. :)

Mulla on takana 3 raskautta, joista yksi keskenmeno, eikä ikinä digi ole näyttänyt 3+ tulosta ajallaan. Silti jaloissa pyörii kohta kaksi lasta, eli kaikki voi mennä silti ihan hyvin! :)

Tää oli todella positiivinen tieto! En enää jännitä huomista digiä. Veikkaan että näyttää 2-3 mutta pääasia että edes plussa. On kyllä suhteellisen erikoinen kierto kaikin puolin kun en ovistakaan tuntenut. En uskonut raskautuvani tästä kierrosta. Pidetään peukkuja! Saattaa olla että tehään se jo tänään kun mies kotiutuu. Mä malttaisin aamuun mutta siitä en oo varma:)
 

Yhteistyössä