Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pia87, näen haamun, parissa päivässä varmaan vahvistuu <3 Tuuhan kertomaan sitten kun oot taas testannu!

@Annimanni89, luulisin että ovis ollut kp 15. Mut ihan sitä plussaa et oo saanu näkymään niin hankala sanoa. Mut noiden perusteella sanoisin kp 15.

Ite yritän kans tikuttaa ovista. Testaan kahdesti päivässä niin on todennäköisempää saada LH-huippu ja ovisplussa näkymään testissä.
 
@Pia87 Näen haamun ihan hyvin. Vahvistumista :love:

@Annimanni89 Rfsu ovistikut iha erinäkösiä nykyään ku ennen. Yllätyin! Mut niihin ei mulla koskaa testaillessa tullut yhtä helpolla ovisplussa ku vaikka pc:n, varmaan herkkyydessä eroa? Jospa sun huippu oli ja meni? Toisaalta, ite ehkä testaisin vielä, kun selvää plussaa ei viel tullu. Muutamaan päivään luulis tulevan, jos ei ole jo ollu:)
 
Noniin, ovulaatiotesti näytti tänään vahvan plussan. Ongelmana se että nyt on menossa jo kp62!!! Mitä ootte mieltä, onko näillä päivillä enää mahdollista saada mitään "pysyvää" aikaiseksi? Kokemuksia onnistuneista raskautumisista näillä päivillä? Onnellista tietty et plussa tuli, kp:t vaan hirvittää... T. Pajunkissa18
 
Heippa! Täällä tulee mukaan yksi hätähousu. :whistle: Pulmana menkat, jotka ei ala. Viime kierto 23 päivää, nyt mennään päivissä 33. Testi näyttää aina vain negaa. Oviksesta ei varmaa tietoa. Kauan pitää odotella? Kauan ootte odotelleet? Vai voiko jossain käydä tarkistuttamassa tilannetta? (n)
 

sunnuntaina sain jo toisen viivan mutta en uskaltanut luottaa tulokseen koska pregnyl käytössä.. sunnuntaina siis pregnylistä 12päivää( pregnyl saattaa näkyä 10päivää testissä). no eilenkin tuli viivaa ja oli vahvempi pikkasen ja tänään sitten tämmönen tulos ja nyt 14päivää pregnylistä:love::love: menkkojen pitäis alkaa vasta torstaina... nyt vaan kaikenmaailman vauvaliimoja et pysyy matkassa sen 9kk:love: tässä kuussa ekasta plussauksesta vuosi..
 
Moikka, mulla on tullut nyt neljättä päivää jo clearbluen kaksoishormoni ovistestiin vilkkuva hymynaama, nyt menossa kp26.

Tein sitten raskaustestin ihan testimielessä, viivanpaikkahan (harmaa) sieltä vaan esiin tuli. Joten odotellaan nyt sit sitä ovista! Sais tulla kun kerta vilkuttelee sitä hymynaamaa mulle.. Ylempänä on viime viikolla tehty ovistesti, koko kierron nuo liuskatestit näyttänyt tota negaa. Olematonta viivaa, mutta silti clearblue vilkuttaa hymynaamaa.. :eek: ImageUploadedByVau Foorumi1494922566.642902.jpg ImageUploadedByVau Foorumi1494921381.436950.jpg
 
Moikka, mulla on tullut nyt neljättä päivää jo clearbluen kaksoishormoni ovistestiin vilkkuva hymynaama, nyt menossa kp26.

Tein sitten raskaustestin ihan testimielessä, viivanpaikkahan (harmaa) sieltä vaan esiin tuli. Joten odotellaan nyt sit sitä ovista! Sais tulla kun kerta vilkuttelee sitä hymynaamaa mulle.. Ylempänä on viime viikolla tehty ovistesti, koko kierron nuo liuskatestit näyttänyt tota negaa. Olematonta viivaa, mutta silti clearblue vilkuttaa hymynaamaa.. :eek: katso liitettä 1838 katso liitettä 1840
Minäkin täällä odottelen et se saakelin naama ei vilkkuis... 8 päivää vilkuttanut putkeen ja nyt menossa kp 15... Odotellaan...
 

sunnuntaina sain jo toisen viivan mutta en uskaltanut luottaa tulokseen koska pregnyl käytössä.. sunnuntaina siis pregnylistä 12päivää( pregnyl saattaa näkyä 10päivää testissä). no eilenkin tuli viivaa ja oli vahvempi pikkasen ja tänään sitten tämmönen tulos ja nyt 14päivää pregnylistä:love::love: menkkojen pitäis alkaa vasta torstaina... nyt vaan kaikenmaailman vauvaliimoja et pysyy matkassa sen 9kk:love: tässä kuussa ekasta plussauksesta vuosi..
Aivan huippuihanaa!!! Toivottavasti menee nyt hyvin loppuun asti <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Diibadaaba...Täällä kp 26 ja ootellaan vaan uuden kierron alkamista. Tähän "herättiin" liian myöhässä kait, kun sairasteluja kaikilla.. mutta en tosin ovistakaan jaksa enää tikutella, et tiiä vaikka myöhässä.. en enää ala niistä stressaileen :)
 
Kokemuksia LH:n noususta, koskahan tulis plussa testiin?? Ekaa kertaa ihan seurasin sen nousua kp 7 lähtien, nyt tänään kp 12. Selvästi huomaa melkein viivattoman testin muuttuneen ensin ihan pikkaisen vahvemmaksi ja tänään sitten vahvistunut ihan kunnolla, vaikka ei vielä plussa olekkaan.

http://aijaa.com/7WuMsA

Testit vain loppui ja mietin, että kannattaako hakea kaupasta lisää, vai voisko ovis olla esim jo huomenna? Tunnen kyllä kivuista useimmiten ainakin, täältä kun vanhoja kommenttejani luen, niin olen saanut tuollaisen ihan päivää/kahta ennen kunnon ovisplussaa, mutta silloin en ollut testaillut aiemmin, eli en tiedä kauanko se pysyy tuollaisena ennen plussaa. Ovisplussasta ei ole mennyt kuin max 12h ovikseen.
 
Heippa kaikille! :)
Tulin mukaan keskusteluun kun oireita on ja noh, tämä tuli vähän puskista koko homma. Minulla on reilun vuoden ikäinen lapsi ennestään. Kerran viime viikolla harrasteltiin, yleensä olemme menneet keskeytetyllä, tällä kertaa emme. Nyt alamahalla jännä tunne, dpo 7-8. Hiukan hirvittää, en ajatellut, että "nyt jo" alkaisin odottamaan toista. Saa nähdä. Kai sitä viikonloppuna voisi jo testin tehdä. Vuoto pitäisi alkaa ensi viikolla ti tai ke. Kierto 24-27pv. Apuva! :censored:
 

Yhteistyössä