Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 Voi että :(. Olen pahoillani. Oli niin selkee se yks rfsu.

Minä tunnustin tolle ukolle, että oon uittanu tommosen tikun ja viivanhan se sekkii siinä selkeesti näki. Tuopi tullessaan aamuksi jonku testin, saa olla viimenen laatuaan se kyllä sit :ninja:. Muoks. Uitin vielä ovistikun lirusta, samanlainen viiva siihen tuli ku aiemminkin päivällä tuli :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Mua ihmetyttää kun rinnat tosi turvoksissa ja maha myös. Mä en enään mahdu kaikkiin mun vaatteisiin. Että mitä hittoo mun kehossa tapahtuu? Linea negra viiva on vieläkin alamahassa. Tänään kun sattu mahaan niin oksetti myös.

Toisaalta ihan hyvä jos ei vielä ole raskautunut kun meillä on aika pian meidän häät tässä tulossa.

Oon miettinyt pitäiskö ottaa ehkäsy käyttöön häihin saakka niin ei tarvis tätä niin miettiä voi keskittyä häihin ja toivottavasti nämä rinnat ja maha nyt pienenee kun alko menkat.

Ajattelin että häiden jälkeen voisi kysyä munanjohdin aukiolo tutkimukseen. Luulisin että siitä olisi mulle hyötyä. Vois aloittaa sit ihan oikea yrittäminen sen aukiolotutkimuksen jälkeen. Oon kuullut et monelle se on auttanut raskautumiseen.

Anteeksi omanapaisuuteni.
 
Plussa vahvistunut joka päivä, eli raskaana ollaan! Melkein kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen.
Tein mielenkiinnosta ovulaatiotestin, nyt dpo 13, rv 3+6, selkein ovulaatioplussa mitä oon koskaan saanut, eikä ole edes ovulaatio :p



Edit. Laitan alle vielä kuvan testiajan jälkeen
Lämpimät onnittelut. <3 Voin vain kuvitella. Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki menee hyvin.

Saako kysyä olitko hoidoissa? Itselläkin reilu 3 vuotta mennyt, josko valaisi vähän toivoa. :D
 
@Enia Onnea :love::love::love:

Mitähän pitäs ajatella.. tein vielä huvikseen yhden apteekin ultra testin eilen. Jotain oli olevinaan havaittavissa testiajalla, mut jätin testin sitten kaappiin. Äsken katoin ja mitä hittoa?? Kertokaa nyt mitä tää on? Vuoto ollu suht niukkaa ja tummaa tai ihan ruskeeta ja limaista. Etova olo kun ollu, siksi testailin..

Tässä avaamattomana

http://aijaa.com/6QUm5n

Tässä avattuna

http://aijaa.com/28NSHW

http://aijaa.com/x8RdQt
Viivahan siellä näkyy :)
 
@nelHM, ei kai tuo voi enää olla kuin plussa :love:(y) Aivan todella räikeä viivanpaikaksi, en usko että olisi sitä. Mulla noista testeistä ei mitään kokemuksia mut tuo on niin selkeä värillinen viiva!

@Minni-83 ja @mammaksii, voih :cry: Tiedän tunteen, tännekään ei todellakaan mitään hailua viivanpaikkaa kummempaa... Saako jo luovuttaa tän kierron suhteen? Dpo 12. Aamulämmöt yhä 37,0 astetta mutta meillä on kyllä nyt myös flunssaa kaikilla.IMG_20170605_073916.jpg
 
Minä luovutan nyt noitten raskaustestien kanssa, nyt on tullut pari päivää negoja, joten ne aiemmat olivat sitten vain jotain väärin tulkittua. Perjantaina sain ovulaatiotestiinkin komeat viivat, joten uutta kiertoa tässä mennään. Mukavaa viikkoa kaikille! Ja @nelHM , digiä kehiin vaan!

IMG_2279_opt.jpg
 
@stindepinde, uskomatonta jos olivat vain viivanpaikkoja! :unsure: Entä jos sulla näyttää ovistestikin nyt raskautta? Joka tapauksessa komea viiva siinä!

Itekin kokeilin ovistestiä, selvästi vähän liikaa aikaa näin vapaapäivänä :D Yllä r-testi. Jokin haalea hailura siinä, muuta en niihin näköjään saa. Ovistestissä vähän parempi herkkyys, ihan hyvä viiva mut ei tasavahva, jota olettaisin tulevan jos olis raskaana? Niin tai näin, tän päivän ja toivottavasti huomisenkin testit on ny tehty, parempia tuloksia muille! :)IMG_20170605_102401.jpg
 
@Lukka Intouduin sun viestistä niin, että päräytin vielä uudemman kerran ovistestin. Se on nyt tuossa kuvassa ylempänä, alla viime perjantain kuva. Ei se kauheasti ole haalennut, mutta miten mulle ei sitten tule r-testiin viivaa? Oon lukenut, että ovistestit pitäis lopettaa siinä vaiheessa, kun saa ne ekat tasavahvat viivat. Ne kun voi ilmeisesti jatkua pitkällekin..tiedä nyt sit taas tätäkin, miten se oikein menee. SInulla näen minäkin hailuraa, voisko se vielä kuitenkin vahvistua? Toivotaan!

Image-13.jpg
 
@stindepinde mulla ovistesteihin saattaa tulla plussa loppukierrosta. Toki mulla on PCOS taustalla, joten en tiiä johtuuko pelkästään siitä. Viime kierrossa sain räikeimmät plussat just loppukierrosta. Mutta toki jos on viivanpaikkojakin tullut niin oisko sit voinut olla kemiallinen? :(
 
@Mrs.Ö Näin minäkin olen tosiaan lukenut, että plussa voi tulla ovistestiin loppukierrosta. Tuo perjantain tulos oli siis mun eka ovisplussa tässä kierrossa, nyt olisin siis dpo 3. Ne mun raskaustestien viivat löytyy aiemmista viesteistä ja tulivat tosiaan heti menkkojen jälkeen. Harrastimme seksiä juuri ennen menkkojen alkua ja ajattelin jo, et olisko siinä sit tärpännyt..
 
@stindepinde Ohoh, no onpas ollut outo tilanne o_O Testasitko ennen menkkoja kuitenkin negan raskaustestin? Mietin oisko sit voinutkin olla aikainen keskenmeno? Tosi outoa kyllä! Tosin mä sain muutama viikko sitten kolmen päivän ajan välillä ihan selkeänkin haamun raskaustestiin, mutta kävikin sitten ilmi että sekin johtui just tosta PCOS:stä. :cautious:
 
@Mrs.Ö Mä sain plussan ennen menkkoja myös, sit tuli menkat. Menkkojen jälkeen kunnon himotestaajana jatkoin testausta ja samanmoisia plussia sieltä napsahteli. Haaleita viivoja, mutta viivoja kuitenkin. Nyt ne sitten loppuivat ja ovistesti näyttää plussaa. Mun miehen mielestä jahtaan ihan turhaa näitä haamuja. Hän uskoo raskauteen vasta, kun tulee tasavahvat viivat. Mutta mulla alkaa painaa jo ikärajat päälle, en enää tiedä, kuinka mahdollista raskaus on. :(
 
@stindepinde sithän se vois olla hyvin että kova oli yritys raskautua mutta jostain syystä ei sitten pysynyt matkassa :( Kyllähän siinä hetki menee ennen kun raskaushormoni poistuu kehosta. Jos yhtään lohduttaa niin mä en esikoisesta uskonut olevani raskaana vielä sadannen raskaustestinkään jälkeen ja silti olin ;) Varmasti harmittava tilanne, mutta eiköhän se raskaus äkkiä sitlä ala kun nyt jo ollut yritystä :love:
 

Yhteistyössä