Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuli muuten mieleen, että oletteko käyneet yksityisellä gynekologilla ja koetteko sen millaiseksi? Mun pitäisi käydä taas tutkituttaan kun edellisestä kerrasta on ihan liikaa aikaa ja mietin saisikohan yksityiseltä parempaa palvelua ja mahdollisesti ne terolutit avuksi, että saisi edes kierron pelittämään taas.
 
Huomenta. Oiskos kellään tiirailravaa tälle aamua :)?

Ovistestin ihmettelyyn voisin minäkin yhtyä. Mullakin se loppukierrosta on aika vahva yleensä, mutta ei kuitenkaan plussa. Alkukierto sit iha haaleeta viivaa. Nythän ollu vahvaa viivaa mitä oon muutaman päivän testannu, sama tänään, tämmösiä ollu joka päivä, sama mihin aikaan ja mistä lirusta uittaa. http://aijaa.com/OYTuQL. Alin tänään. Nää on kp4-6 testattu.
 
Viimeksi muokattu:
Onko jollain kokemusta atooppisen ihottuman pahentumisesta alkuraskaudessa? Testiä en ole vielä tehnyt ja voi olla etten olekaan raskaana, mutta oireet vähän viittais siihen suuntaan. Iho on ollut pitkään hyvänä, mutta nyt on ollut muutaman päivän kutiseva ja kuiva, käsivarsiin on ilmestynyt punaista syheröä...
 
Onko jollain kokemusta atooppisen ihottuman pahentumisesta alkuraskaudessa? Testiä en ole vielä tehnyt ja voi olla etten olekaan raskaana, mutta oireet vähän viittais siihen suuntaan. Iho on ollut pitkään hyvänä, mutta nyt on ollut muutaman päivän kutiseva ja kuiva, käsivarsiin on ilmestynyt punaista syheröä...
Mulla on atopia, en varsinaisesti muista onko raskautuessa pahentunut. Mutta ihottumaa ollut alussa, varmaan sitä hormoninäppyä? Mahassa ja jaloissa ainakin muistan olleen.
 
@Lukka joo mun ei varmaan kannattais edes testailla ennen kun menkat on jäänyt pois kun saa aina pettyä. Kun tulee niitä haaleita viivoja. Mut nyt me miehen kans päätettiin ottaa ehkäisy käyttöön. Häiden jälkeen kun on tehty munanjohdin aukiolo tutkimus aloitetaan kunnon yritys.

@nelHM voisko sulla olla nyt ovulaatio? Kannattaa laittaa mies kaatoon. Mä olin raskautunut heti menkkojen jälkeen. Se raskaus mikä meni kesken.

@Erätyttö mulla paheni atooppinen ihottuma kun olin raskaana joka meni kesken.

Mä jään nyt taustaileen. Palaan sitten taas kun on jotain testii mitä voin teille näyttää. Toivon teille kaikille plussia ja lisää plussia. :)
 
Millasia kokemuksia teillä on greippimehun käytöstä raskausyrityksessä tai muuten hormonikierron ja oireiden kannalta? Ite ajattelin tässä kierrossa kokeilla, ei sitä haittaakaan oo ja tulee ainakin terveellinen fiilis heti aamusta kun pari desiä kulauttaa ;)

Päivitän vielä omaa tilannetta: Mulla alkoi menkat :):) Ette arvaakaan miten onnelliseksi voi siitäkin tulla tässä vaiheessa kun toivoo et kroppa palautuis pillereistä pian! Eka luomukierto kesti siis vajaan 60 päivää ja nyt menossa kp 3. Saa nähä ehtiikö tässä toista kokonaista kiertoa tullakaan ennen yrityksen alkua :whistle: Jännityksellä ootan onko tää kierto normaalimman mittanen:)

Sori taas omasta asiasta vouhottaminen, varsinkin kun ette voi vielä jännittää mun raskautumisen puolesta. Mut mä ainakin tykkään lukea muiden kokemuksia. Toivon oikeesti tosi kovasti plussaonnea kaikille(y)
 
@nelHM, huhhuh, eikö todellakaan digi antanut plussaa!? Onpa kyllä aivan törkeitä viivanpaikkoja jos eivät plussia ole... @stindepinde siellä näköjään myös, toivottavasti vahvistuis.

Pitäisi varmaan näistä omistakin tehdä jokin kollaasi ja lähettää testitehtaalle :ROFLMAO: Käsittämättömiä viivanpaikkoja tullut tähän kiertoon, viimeisin nyt illalla. Mitään järkeä testin teossa ei todellakaan ollut koska mulla on ihan menkkaolo (jäätäviä finnejä ja ketutuskäyrä ollut hyvin nousujohteinen) ja dpo 13 aamunkin testin pitäisi jo näyttää raskaus. Nyt siis dpo 13 ilta. IMG_20170606_215533.jpg IMG_20170606_215553.jpg
 
Eipä oo vielä alkanut vuoto mutta eilisestä asti ollut kova päänsärky ja tuntuu siltä että menkat varmaan tulossa, viimeksi oli päänsärkyä kun oli ovis ja sitä ennen kun oli menkat. Mikä ihmeen hormonimigreeni mulle onkin nyt iskenyt o_O Mietin viitsisinkö hakea jonkin erimerkkisen testin kun kotimatkalla kuljen kylän läpi kuitenkin... Niin turhaa järjellä ajatellen mutta kun sitä sydän vielä elättelee toiveita että olis tullu tärppi.
 
@nelHM, onpas erikoisen varhain, yhä mietin olisko sittenkin niin että teillä on jo kyytiläinen... mutta pupuilusta ei ole koskaan haittaa :D

@stindepinde, käsittämätöntä että sielläkin noin epäselvä tilanne! Milloin sulla pitäisi alkaa menkat? Haamun näen itekin tuossa!
 
Tännekki vois välillä päivitellä :D
Kp20, ja dpo tai 3.. en oo varma oviksesta.. molemmilla vaihtoehdoilla oli järettömät päänsäryt (mitä on oviksen jälkeisenä aamuna/yöllä)..
Kuivaa kautta ei oo vielä tullu ihme kyllä, ja menkkapoltteluja oli ennen tuota mahdollista ekaa ovispäivää.
Normaalisti limatulppa tullu oviksen jälkeisenä päivänä kans, nyt se tuli edellisenä päivänä..

Munikset nippailee edelleen satunnaisesti..
 

Yhteistyössä