Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä olen nyt ollut pari kuukautta tältä palstalta pois, kiva jos joku muistaa. :) Tämä oli mulle henkireikä ja jos jotenkin tästä mun kirjoituksesta on apua piinaanne, niin olkaa hyvät: linkki! Sisältää siis pitkän listan oireita neljän raskauden kokemuksella. Tsemppiä naiset! <3
 
@stindepinde kiitos, kyl se aina kolahtaa ja tuntuu kun digi antaa viimeisen sanan ei raskaana.

No niin nyt ei tarvi testailla sit enään vähään aikaan kun on saanut selkeen negan digillä ja menkkojen jälkeen ollut ehkäisy käytössä. Menkat kyl oli minimaalisen lyhyet ja tää outo väsymys on outoo. Sen takia vielä testailin.

Nyt voi taas keskittyä tuleviin häihin ja viime hetken laihduttamiseen.

Aina mä näköjään tänne palaan niin en sano teille moikka. Mut meidän yritys on nyt vähän aikaa tauolla. On se kiva seurailla kuitenkin teidän viivoja ja niiden kehitystä. Onnea paljon teille kaikillle yrityksiin ja toivon kovasti plussia teille kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Risukko ja Pikkanen
@Uusintayritys Sen mukaan mitä mä olen lukenut, ei päivittäisen harrastelun pitäisi olla ongelma, ellei ole erikseen todettu miehen tuottavan vähän siittiöitä - siinä tapauksessa on parempi vain joka toinen päivä.

@nelHM Onpa kummaa kyllä! Mulle tuli noin tummia testiviivoja ovistesteihin vain raskaana, kun r-testit oli alkaneet näyttää plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83 ja nelHM
Mahaa jomottaa, selkää särkee, sieltä ne menkat kohta kurvaavat kehiin. Tässä testi dpo 13 aamulta.

Minäkin näen pystyviivan :D Toivottavasti vahvistuisi ja jomotukset johtuisivat jostain muusta. Joko testasit tänään uudestaan?

En malttanut odottaa huomiseen ja testasin puhtaan negan clearbluen plussatestillä tänään dpo 12 kp 22/25. Rupesin tässä miettimään että olikohan ovis sittenkin kp 16 eikä kp 10 kun oli niin kovat krampit kp 16 että olin varma että oli kiinnityskipua. Kp 10 tuntui pieni muutaman tunnin kipu vasemmassa munasarjassa ja kp 16 sitten ihan kunnon kramppikipu koko kohdun alueella aamusta iltaan. En ole ikinä tikuttanut niin en ole varma. Luulin että tunnistin oviskivun mutta nyt en ole enää varma. Nytkin nippailee ja jomottaa. Huoh. Nyt en testaa ennen kuin menkat ovat myöhässä päivän tai pari!
 
@Kirahvikahvi Tuossa on sulla kuuden päivän akseli, millä liikutaan, että hyvinkin saattoi olla vain liian varhainen testaus. Kyl se viiva sielt vielä tulee!

Mulla tänään apteekin herkällä testillä tällainen tulos 10 minuutin sisällä. Onko liian epämääräisen harmaa huitula vai joko olis ihan haamu?

FullSizeRender-120_opt.jpg
 
Apua apua, tsekkasin testin näin 1,5 tuntia myöhemmin ja testi on avattu. Viiva olis paljon tummemman ja selkeämmän oloinen. Vai antaako tää apteekin herkkä testi aina tällaisen kuivuttuaan? Mulla ei oo kokemusta tästä testistä. Jaiks! :)

katso liitettä 1925
Mähän en koskaa tohon ole saanut mitään, tein noita kolme viime.kierron lopulla ja vahvistuen haaleeta antoi. Vika oli jo ihan selvä punainen haalea viiva. Kuvatkin löytyy täältä. Että en tiiä, oliko mulla yritystä vai testi ihan susi?! Mut selvä pinkki viiva sullakin tossa on!
 
Aamulla kasilta digiovistestin antoi pysyvän hymynaamaan, mutta puikko ei vielä tuolloin tasavahvaa näyttänyt. Kuuden tunnin kuluttua puikossakin testiviiva paksumpi kuin kontrolli viiva. (y)

Olisi ovis mennyt ohi ilman tuota digiä...
Mies lähti poikien kanssa viikonloppu reissuun nii meni pikatouhuiluksi hirveessä kiireessä. :( Tais olla hänellä vähän "suorituspaineita", kun ei tahtonut hommasta oikein mitään tulla... Onneksi on kp14 yönä touhuttu joten siellä vois olla vielä kaverit valmiina kisapaikalla odottelemassa! Tulevan sunnuntain peiton heiluttelut taitaa olla jo hedelmöittymisen kannalta myöhäistä :poop:

Jos ens kiertoon mennään niin en kyllä enää kerro milloin ois otollisimmat päivät, vaikka aamuisin hän kysyy että mitä näytti! Viime kierrossa kävi kans niin että hommat meni lopulta pakkopullan puolelle...

Kp16/27-31
Ylempi puikko klo8 - samoin digi
Alempi puikko klo14
14976246194001156446015.jpg
 

Yhteistyössä