Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@stindepinde
Minäkin näen! Jos tuo ei ole plussa niin todellakin valitat! Toivottavasti viiva vahvistuisi. Minä varmaan tekisin digin jos olisin sinä <3

Itsellä loppunu kaikki oireet ja menkat alkaa varmaan ihan ajallaan maanantaina. Nyt kp 23/24, dpo 13 TAI dpo 7 (kaksi kertaa ollu ovistuntemuksia niin en ole varma) Rtesti puhdas nega
 
Viimeksi muokattu:
Heippa olen uusi täällä.

Mitäs sanotte tästä?

Molemmat kuvat samasta tikusta testiajan (10min) lopulla. Paljain silmin "haamuviivan" sävy oli jopa sinertävämpi kuin ehkä kuvissa. Viime kuun alussa olen saanut totaalisen puhtaanvalkeitakin tuloksia apteekin Clearblue Plussalla... Tämä testi Cittarista.

Lisätty toinen kuva myös suorassa auringonvalossa:


Tämä taas puolivarjossa:
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuo on se clearbluen suora puikko (ei se kaareva) niin mulla oli siinä samanlainen pystyviiva jo ennen kuin olin pissannu tikulle ja samalta näytti sen jälkeenkin. Muut testit negoja. En suosittele. Inhottavasti herätteli toiveita. Tuosta normi kaarevasta plussatestipuikosta en tiedä :/
 
@stindepinde @Kirahvikahvi @Lallastiina
Kiitos kommenteista. Lisäsin aiempaan viestiini btw toisenkin kuvan tästä samaisesta tämänaamuisesta CB -tikusta.

En edes varsinaisesti ole yrittämässä raskautta, ennemminkin oli "jarrut" päällä - mutta tilanne on elänyt hiukka erikoisesti tässä. Liittyy ketjuun jossa olen mukana täällä:
https://kaksplus.fi/threads/raskaana-vai-ei.2491104/page-2

Edit; Tekaisinpa "yleisön pyynnöstä" nyt tuonne toiseen ketjuun hieman (kontrasti, värikylläisyys) muokatut versiot tikkukuvista. Mikseipä nämä tännekin. (Sinertävät sävyt ovat tosiaan paremmin esillä muokkauksen kautta, kuten olivat 'jotain tältä väliltä' livenäkin. Alkuperäiskuvissa sävyt tällä kameralla aika harmahtavia.)


 
Viimeksi muokattu:
@Jossitellen No niin, nythän siinä näkyy jo ihan selkeästi häilähdys pystyviivaa. Toivottavasti vahvistuu!

Mulla ei ollut tähän aamuun raskaustestiä, mutta jotain piti kuitenkin saada testattua, niin kastoin ovistestin. Tässä tulos! Mä oon aiemminkin kierroissani saanut vahvat viivat ovistestiin kierron lopussa, joten enpä tästä osaa sanoa juuta enkä jaata raskauden suhteen. Nyt odotan torstaihin asti (ai sairasta kuinka pitkä aika) ja teen sit digin. Ellei menkat ala ennen sitä. Kiitos, että ootte tsempanneet ja tulkinneet kuviani, uskallan nyt jo hiukan toivoa, että raskaana olisin! <3

IMG_2826.JPG
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
@Jossitellen Tässä kuva testin pakkauksesta. Mulla ei muistaakseni lukenut tuota ultraa vaan siinä luki herkkä. Pakkauksessa oli kaksi testiä. Onnea testaukseen!

katso liitettä 1933
Niin tässäkin kyllä lukee 'Ultra', mutta vissiin sitten tuplapakkauksena tämä?
https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/522/raskaustestit/55935/apteekki-raskaustesti-ultra-2-kpl/

Juu kiitti, kahotaan mitä virallisesti kymppi-herkkyyksinen testi (toivottavasti löydän tämän) nyt lähipäivinä mulle sanoo :)
 
@BadRomance Nyt muistankin, että viime kuussa minä ainakin tein juuri tuolla apteekin Ultra-testillä yhden kerran ainakin täysin puhtaannäköisen negan, kun oikein etsin apteekista tätä kymppiherkkyyksistä testiä käsiini.

Koska mulla taas nyt Clearblue näyttäisi haamuilevan, meinaan ensi viikolla Ultraa (ehkä herkempänä) uusintakokeilla.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
@BadRomance Hei koitapa sitä, että avaat testin ja otat sit kuvan. Mulla ainakin ensin näkyi niin selvimmin! Tuossa sun uusimmassa on jokin ihme kuvio, mut onhan siinä viivakin. Oliko väriä näkyvissä luonnonvalossa?
Joo näyttää jotain varjostuksia ja heijastumia testi-ikkunan muovilasista tuossa härnäämässä olevan....

Mutta otin vapauden pikamuokkaista kuvaa (kontrasti +, värit -)



Ja minusta heti selkeämpi :D Eli aika lailla vahvistunut tulos (y) Imo.
 
http://aijaa.com/gdXw08

Tollanen oli yhdessä vaiheessa. Eli kunnon värit mutta ei selvää viivaa. Katon kohta miltä näyttää nyt kuivana.
Tossakin näkyy ohut viiva oikealla kohdalla, ja se levinnyt osa on myöhemmin liikkunyt aen oikealle puolle ja sit näkyy jo selvempi viiva. Se oikea viiva tukee ton puikon valkean palkin ihan vasemmalle puolelle. Ja siinähän on viiva selväati tossa aiemmassa kuvassa mitä laitoit.

Muoks. Tässä mun ultra testi viime loppukierrosta (kuva äsken otettu, jääny kaappiin puikko pyörii) http://aijaa.com/c0TACl. Digi näytti sit parin päivän päästä negaa. Tein noita kolme, vahvistu tuo tohon asti, että oisko yritystä vaan ollu. Tai todella surkea testi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä