Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@jokonyt Kiitos! ❤ Mulla on kiertopäivä 29/31. Ollaan yritetty toista lasta noin viisi vuotta. Tässä on ehtinyt testailla aika monet kierrot. Se digin tulos on vaan niin tyrmäävä, paree vielä odotella pari päivää ja haaveilla näiden viivojen kanssa.

Mut te kaikki ootte kyllä aivan mahtavia, kun jaksatte tsempata ja elää mukana tässä mylläkässä! ❤
 
@Emeli- Sulla on jännät paikat edessä, kohta voit alkaa testailla ja jospa pikkuinen olisi matkassa. Mä en oikein osaa arvioida koskaan kroppani tuntemuksia, mulla on niin vilkas mielikuvitus, että keksin oireet kyllä vaikka mistä vihlaisusta. Siksipä testailenkin ahkerasti ja koitan viivoista saada varmuutta asiaan. Siitä päästään mun tämän aamun viivoihin, dpo 18 jo menossa ja digi polttelee kaapissa torstain mittausta varten. Tässä kaksi kuvaa aamun testistä, toinen 10min sisällä ja toinen 1,5 tunnin päästä. Viivaa on edelleen, joten toivo elää. <3

Joko @Minni-83 testasit digillä?

katso liitettä 1936 katso liitettä 1937
Kyllä, vahvistuu :love::love:
 
http://aijaa.com/DX7p0q

Nyt näyttää tämmöseltä
Siinä viimeisessä kuvassa näkyy jotain mutta en saa selvää onko väriä vai viivan paikka. Toivotaan että viiva vahvistuisi. Onko sulla menkat jo myöhässä?

Itsellä kp 26/24. Pregcheck eilen illalla nega. Klo 6 aamulla tuli vessakäynnillä vaaleanpunaista valkovuotoa paperiin mutta siteeseen asti ei ole tullut vieläkään eikä paperille enää tuon jälkeen. Normaalisti mulla alkaa tummanruskea tiputtelu pari päivää ennen menkkoja. Kun odotin esikoista oli mulla samanlainen vaaleanpunainen vuoto ennen menkkoja mutta tällä kertaa en uskalla vielä toivoa mitään kun kaikki rtestit ollu negoja.
 
Siinä viimeisessä kuvassa näkyy jotain mutta en saa selvää onko väriä vai viivan paikka. Toivotaan että viiva vahvistuisi. Onko sulla menkat jo myöhässä?

Itsellä kp 26/24. Pregcheck eilen illalla nega. Klo 6 aamulla tuli vessakäynnillä vaaleanpunaista valkovuotoa paperiin mutta siteeseen asti ei ole tullut vieläkään eikä paperille enää tuon jälkeen. Normaalisti mulla alkaa tummanruskea tiputtelu pari päivää ennen menkkoja. Kun odotin esikoista oli mulla samanlainen vaaleanpunainen vuoto ennen menkkoja mutta tällä kertaa en uskalla vielä toivoa mitään kun kaikki rtestit ollu negoja.

Perjantaina pitäisi kuukautisten alkaa. Nyt on kp 27/30.
Voih toivotaan sulle ylläri plussaa. <3
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Kirahvikahvi
Kyselenpä täältä muistaako kukaan olleen puhetta clearblue viikkonäytöllisestä digistä. Mulla viikkoja inseminaatiosta laskien 5+6, todellisuudesss ehkä 5+5, kun oviksen tunsin inssiä seuraavana päivänä.

Tein ensimmäisen digin kun viikkoja 4+3 (tai 4+2), silloin näytti vain 1-2 viikkoa. Nyt tänään tein uudelleen digin 3+ viikkoa toiveissa, niin sainkin vain 2-3 viikkoa. Jäin tietysti nyt miettimään mikä mättää... Tein toki testin päiväpissasta, olisko muutaman tunnin pidätys ollut.

Niin onkohan ollut puhetta et viikot joillain hitaammin näkyy vaikka olis normaaliraskaus? Ultra mulla on viikonpäästä 7+2 (7+1) tilanteessa, joten silloin lopullisen varmistuksen asialle saa onko ketään kotona.

Että pitiki mennä testailemaan muka mieltä rauhoittaakseen. Varmaan pitää hakea vielä yksi digi ja testata muutaman päivän päästä aamulirusta.

Tässäpä vielä kuva testeistä. Mielenkiinnosta uitin ovistestin ja kyllä, se todella näköjään näyttää raskaushormonin pissasta :eek:
picture1497976087.jpg
 
Kyselenpä täältä muistaako kukaan olleen puhetta clearblue viikkonäytöllisestä digistä. Mulla viikkoja inseminaatiosta laskien 5+6, todellisuudesss ehkä 5+5, kun oviksen tunsin inssiä seuraavana päivänä.

Tein ensimmäisen digin kun viikkoja 4+3 (tai 4+2), silloin näytti vain 1-2 viikkoa. Nyt tänään tein uudelleen digin 3+ viikkoa toiveissa, niin sainkin vain 2-3 viikkoa. Jäin tietysti nyt miettimään mikä mättää... Tein toki testin päiväpissasta, olisko muutaman tunnin pidätys ollut.

Niin onkohan ollut puhetta et viikot joillain hitaammin näkyy vaikka olis normaaliraskaus? Ultra mulla on viikonpäästä 7+2 (7+1) tilanteessa, joten silloin lopullisen varmistuksen asialle saa onko ketään kotona.

Että pitiki mennä testailemaan muka mieltä rauhoittaakseen. Varmaan pitää hakea vielä yksi digi ja testata muutaman päivän päästä aamulirusta.

Tässäpä vielä kuva testeistä. Mielenkiinnosta uitin ovistestin ja kyllä, se todella näköjään näyttää raskaushormonin pissasta :eek:
katso liitettä 1941
Vois olla melkein lainattu multa toi sun viestis. Mä tein digejä varmaa 5 kun ensin odotin et se nousee 1-2 viikosta tohon 2-3 viikkoon. Ja sitten tietysti piti saada lukema +3. Ja sehän ei todellakaan tullut 5+ viikolle menkoista. Mulla ovis myöhään sekä kiinnittyminenkin ilmeisesti (valitettavasti kestään) Sain molemmista pirun myöhään tosiaan sen +3 viikkoa digiin. Oisko ollut 6+ tai jotain. Kuitenkin täällä ne hitaasti nousseet hcg vauvat nyt nukkuu.
 
Vois olla melkein lainattu multa toi sun viestis. Mä tein digejä varmaa 5 kun ensin odotin et se nousee 1-2 viikosta tohon 2-3 viikkoon. Ja sitten tietysti piti saada lukema +3. Ja sehän ei todellakaan tullut 5+ viikolle menkoista. Mulla ovis myöhään sekä kiinnittyminenkin ilmeisesti (valitettavasti kestään) Sain molemmista pirun myöhään tosiaan sen +3 viikkoa digiin. Oisko ollut 6+ tai jotain. Kuitenkin täällä ne hitaasti nousseet hcg vauvat nyt nukkuu.
Muoks. Ja nyt huomasin, että teit päiväpissasta. Ois varmaan aamupissasta tullut jo +3. Kuitenkin sun viikot ihan käy kyllä tohon +2-3 tulokseenkin, oot ihan taitteessa.
 
Eiköhän tässä kaikki hyvin oo. Pitiki vaan hätäillä testailun kanssa.

Luin jostain et 3+ hcg tason pitäis olla yli 20 000. Tosin samassa paikassa luki myös et yli 2000, joten tiiä sitten mikä on totta. Mut hcg:n pitäis olla nyt alla olevan taulukon mukaan jotain tällä välillä: 3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340 / 4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500.

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000


Nyt lopetan panikoinnin ja uskon et enemmän tai vähemmän raskaana ollaan. :whistle: reilun viikon päästä ultra saa kertoa miten on. Että osaakin olla piinaavaa!
 
Täällä dpo 8 ja herkällä testillä negaa. Dpo 6 ja 7 menkkajomoa, että ehkä oon vaan liian ajoissa testaamassa. Testinä rfsu (se lila paketti) siitä kyllä lukenut jostain ettei olis oikeesti kovin herkkä.

Ajattelin testata seuraavaksi dpo 10 kun on vain yksi testi joka herkkyydeltään 25. Ellei sitten postipoika tuo mun kiina-testejä :D

Onnea plussanneille <3
 
Eiiii mää en kestä. Vessassa käydessä muutama viiru verta valkovudon seassa.. :(
Jos tämä helpottais sun oloa niin kerron että mulla tuli kahtena päivänä veristä/vaaleanpunaista vuotoa pari päivää ennen oletettuja menkkoja kun odotin esikoista. Vasta sen jälkeen testasin ja digi näytti 1-2vk. Seuraavana päivänä apteekin omalla testillä nega mutta täällä se vähän alle 2 vuotias nukkuu päikkäreitä kuistilla. Pidän sormet ja varpaat ristissä sun puolesta
 
Viimeksi muokattu:
Voi eiiii @jokonyt! Toivotaan, että se on vaan tollasta pientä vuotoa ja on vaan merkki alkuraskaudesta.

Mulla on kaameat menkkakivut, että koko ajan odotan, et alkaako vuoto. Tätä on nyt kestänyt monta päivää, tavallisesti menkat alkaa samantien. Mä tipun kyllä niin korkealta, jos menkat alkaa. Huomenna sit se digi, silloin on kp 31/31. Huh huh..
 

Yhteistyössä