Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla kans testien metsästy tänään edessä kun eilen viimoset käytin (vaivaset 4kpl):LOL::eek:... Lähikaupasta ne oli eilen loppu ja sieltä mä on kehtaa ostaa kun max2 pakettia... Tänään suuntaan cittariin ja kauhon kärryn täyteen:LOL::LOL::whistle:... Aamu pissankin otin purkkiin talteen :ninja: toki teen päivä ja ilta pissasta vielä lisää:D
 
  • Tykkää
Reactions: Uusintayritys
Moi! Niinhän ne menkat sit alkoi, eilen ihan vaan paperiin pyyhkäisten, mut tänään jo kunnolla. Kyllä mä nyt jo pystyn käsittämään, etten oo raskaana. Mut kyllä ehkä jotain oli tekeillä, koska niin vain niitä viivoja ilmestyi. Mut uuteen kiertoon siis meikäläinen. Plussatuulia kaikille! :)
Sulla oli kyllä tosi selkeitä viivoja monessa testissä... Sehän tässä itteensäkkin mietityttää kun viivoja tulee mutta ei merkitse raskautta (aijempina kuukausina).... No joka tapauksessa uuteen nousuun ja plussa onnea tulevaan(y)
 
@Luppana 76 Lupaavalta näyttää! Tuo cb plussatesti näyttää ihan selvästi plussaa. Ja muut testit myös. Toivottavasti pysyy matkassa <3

@stindepinde Sulla oli niin selkeät viivat että on kyllä vaikeaa uskoa että testeissä olisi ollut jotain vikaa. Selvästi siinä oli jotain yritystä. Plussatuulia uuteen kiertoon!

Mullakin alkoi uusi kierto. Kai. Kp 22/24 alkoi menkkamaiset jomottelut jotka eivät ole vieläkään loppunut. Kp 26/24 alkoi vaaleanpunainen valkovuoto joka tuli vain paperille, ei missään vaiheessa siteeseen asti. Tätä jatkui 5 päivää. Kp 31/24 alkoi todella kivuliailla menkkakivuilla (melkein kuin supistuksia) ja aamupäivällä alkoi kirkkaan punainen vuoto ja siitä se kp 1 kai lähti. Ei tullut mitään hyytymiä tai klimppejä niin ei ollu km. Jostain syystä vaan todella kivuliasta eikä burana auttanut. Eilen, kp 2 oli vähemmän vuotoa ja illalla loppui ihan kokonaan. Tänään kp 3 ei ole tullut mitään vuotoa....Välillä painnen tunnetta ja pientä nippailua. Outoa. Katson vielä tämä kierto miten menee ja sit lekurille jos tämäkin kierto on yhtä outo. Viimeinen raskaustesti tein kp 30/24 ja oli nega niin raskaana en ainakaan ole
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Sama juttu :D

Meidän enkeli syntyi rv 22+4, en mä silloin tällainen ollut, tein testin dpo 10 ja digin varmistukseksi ja lopetin siihen, tullut nyt vasta tää testihulluus, sitä vain niin kovasti tahtois tulla uudelleen raskaaksi, ettei ihan pysy mukana todellisuudessa - menkat tarkoittaa sitä ettei ole raskaana. Voin vain kuvitella miten hulluksi sitä tulee sitten kun on taas raskaana, varmaan testailee kokoajan ettei vain ole haalentunut viiva.
Pahoittelut pikkuisen menetyksestä :cry:

Ostin lisää testejä. Veikkaan et menkat alkaa mutta huvikseen. On niin ihme pituisia kiertoja että ei kyl ole isot mahdollisuudet saada vauvaa alulle :(
 
@Luppana 76 Lupaavalta näyttää! Tuo cb plussatesti näyttää ihan selvästi plussaa. Ja muut testit myös. Toivottavasti pysyy matkassa <3

@stindepinde Sulla oli niin selkeät viivat että on kyllä vaikeaa uskoa että testeissä olisi ollut jotain vikaa. Selvästi siinä oli jotain yritystä. Plussatuulia uuteen kiertoon!

Mullakin alkoi uusi kierto. Kai. Kp 22/24 alkoi menkkamaiset jomottelut jotka eivät ole vieläkään loppunut. Kp 26/24 alkoi vaaleanpunainen valkovuoto joka tuli vain paperille, ei missään vaiheessa siteeseen asti. Tätä jatkui 5 päivää. Kp 31/24 alkoi todella kivuliailla menkkakivuilla (melkein kuin supistuksia) ja aamupäivällä alkoi kirkkaan punainen vuoto ja siitä se kp 1 kai lähti. Ei tullut mitään hyytymiä tai klimppejä niin ei ollu km. Jostain syystä vaan todella kivuliasta eikä burana auttanut. Eilen, kp 2 oli vähemmän vuotoa ja illalla loppui ihan kokonaan. Tänään kp 3 ei ole tullut mitään vuotoa....Välillä painnen tunnetta ja pientä nippailua. Outoa. Katson vielä tämä kierto miten menee ja sit lekurille jos tämäkin kierto on yhtä outo. Viimeinen raskaustesti tein kp 30/24 ja oli nega niin raskaana en ainakaan ole
Ai kaamee, kuulostaa kinda niin samantyyliseltä "Jossittelun" alulta kuin mulla, että vois olla melkeinpä minun kirjoittamaani :D

Omalta kohtaa jälkeenpäin tulkitsin, että olisikin voinut olla käynyt oma ovulaatio tuolla kierrolla myöhässä (jonkin verran todennäköistä/mahdollistakin, mulla, kun sattui huhtikuu pääsiäiseen saakka olemaan ehkä elämäni stressaavin ajanjakso evö - stressin sanotaan voivan viivästyttää ovista), eikä kuparikierukka sitten välttämättä mitenkään estä munasolua lopulta liikkeelle päätymästä...

Kiinnittymisen se toki olisi pitänyt viimeistään estää. Yleensä. Poikkeuksiahan on tavattu säännöstä.

Mutta eksyn aiheesta... Pointti oli, että sain ekan cb-plussan (aika haamun toki vain, josta kuitenkin vahvempaakin ajassa etiäpäin tullut) arvellakseni dpo 10, joka oli jo pitkälle laskennallisesti seuraavan kierron puolella (mulla 28, harvoin max. 32 yleensä) ja myös viidettä päivää niukahkon ja vaihtelevan enimmäkseen kirkkaan punaisen tiputteluvuodon (ei hyytymiä) ja siinä välissä yhden kunnon supistelu-menkkakipupäivänkin jälkeen vasta.

Niin epätyypillistä että :ROFLMAO: (Ymmärrän jos joku jo meinaa että höpöjä tarinoin... Mutta nöyp, näin nyt on käynyt. :whistle: En puolustele itseäni tässä sen enempää. Joka tapauksessa jännäykseni haamuplussien kanssa loppuu kyllä luonnostaan siihen, jos perusmenkat vaikkapa ilmestyvätkin vihdoin ajallaan ihan tässä lähipäivinä. Tai jos eivät ilmestykään.
 
Taotkaa mun päähän, että tää on negatiivinen ja siinä ei oikeasti näy mitään!
Tuo on mun mielestä tosi huono testi. Tiirailin sitä kun avasin pakkauksen ja kun sitä käänteli valossa niin oli jo valmiiksi vaalea pystyviiva. Näytti haamuplussalta kun kastui. En siis ollut raskaana. Mutta joo, näen siinä jotain. Saattaa tarkoittaa että olet raskaana. Ti sit se om yhtä huono kuin minun testi. Tee parin päivän päästä uus testi :)
 
Joo, kun mul on menossa kp 35 jo. Menkat myöhässä, testit roskishaamua/negaa ja pregcheckit loppu mein lähikaupasta. :D toivon "salaa" olevani raskaana, mutta kun ei näy menkkoja mutta ei tuu plussaakaan. Hirveästi kuvittelin jotain hailuraa näkeväni mutta järkeilin että on nega. Kuivana vähän selvempi.. Mutta eikö näytä enemmän viivanpaikalta? Ja tuo kuvanon siis testiajalla otettu.
 
http://aijaa.com/T9QNlY

Iltapissasta varmaan tunnin pidätyksellä. Ihan kuin ois inan tummempi kun eilinen josta laitoin kuvan (vai oliko se edellispäivänä) selvästi näkyy kääntelemättä.

Ei hitsi pakko huomenna hakea pc testi, hulluksi tulee näitten kiina testien kanssa.

Näihin tulee selkeitäkin viivoja mutta pari minuuttia niin ne on hävinny. Saa nyt nähdä et häviikö tuokin. Muoks, haalenihan se

Onko jollain kokemusta et menis näinpäin että plussa haalenee kuivuessaan? Yleensähän se saattaa ilmestyä kuivumisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Heips taas... Tän aamun testit 2kpl ihan tyhjää täys pc luiskassa kuivuttuaan näky joku hailura kun oikeen väänteli ja käänteli... Päivällä teen vielä yhden ja sit pidän taukoo paripäivää... Onko teillä muilla testaajilla aamu pissa aina ihan kun vettä vaikka on tosiaan ollu rakossa jopa 10tuntia? Mulla on ihan siis lähestulkoon kun vettä... Päivää ja iltaa kohden taas tummuu vaikka vessa väli on 1-3 tuntia...
 
Joo-o, olis jo ihan selvä plussa, ellei noi muut olis negoja, haaleni paljon muutaman minuutin jälkeen ja ihan kuin ois vähän paikkaakin vaihtanut.
Nää testit tekee sellaista et alkuun siinä ei näy oikein mitään mut sit minuutissa voi näkyä, kuivuu jonkun 10-20min niin menee sellaiseksi rakeisen näköiseksi (ehkä kastuu liikaa) tästä kun kuivuu niin tulee viivat näkyviin. Tuo kuvattu alle 10min kohdalla

http://aijaa.com/uBG2Nc

Eivät oo vielä ihan kuivuneet, mitä lie sitten näyttävät. On kyllä törkeitä viivanpaikkoja, luulis että toinen sama testi samasta pissasta näyttäis sitten ihan samalla tavalla jos plussa olisi.
 
http://aijaa.com/T9QNlY

Iltapissasta varmaan tunnin pidätyksellä. Ihan kuin ois inan tummempi kun eilinen josta laitoin kuvan (vai oliko se edellispäivänä) selvästi näkyy kääntelemättä.

Ei hitsi pakko huomenna hakea pc testi, hulluksi tulee näitten kiina testien kanssa.

Näihin tulee selkeitäkin viivoja mutta pari minuuttia niin ne on hävinny. Saa nyt nähdä et häviikö tuokin. Muoks, haalenihan se

Onko jollain kokemusta et menis näinpäin että plussa haalenee kuivuessaan? Yleensähän se saattaa ilmestyä kuivumisen jälkeen.
Joo kyllähän tossa ihan selkeesti näkyy... Mihin voi viivat kadota todellakin testit jotain Kiinan ihmeitä:ROFLMAO:
 
Joo-o, olis jo ihan selvä plussa, ellei noi muut olis negoja, haaleni paljon muutaman minuutin jälkeen ja ihan kuin ois vähän paikkaakin vaihtanut.
Nää testit tekee sellaista et alkuun siinä ei näy oikein mitään mut sit minuutissa voi näkyä, kuivuu jonkun 10-20min niin menee sellaiseksi rakeisen näköiseksi (ehkä kastuu liikaa) tästä kun kuivuu niin tulee viivat näkyviin. Tuo kuvattu alle 10min kohdalla

http://aijaa.com/uBG2Nc

Eivät oo vielä ihan kuivuneet, mitä lie sitten näyttävät. On kyllä törkeitä viivanpaikkoja, luulis että toinen sama testi samasta pissasta näyttäis sitten ihan samalla tavalla jos plussa olisi.
Tossa keskimmäisessä on ihan selvä viiva... Onse saatana kumma jos ei pikkuhiljaa rupee viivat vahvistumaan(y)
 
Heips taas... Tän aamun testit 2kpl ihan tyhjää täys pc luiskassa kuivuttuaan näky joku hailura kun oikeen väänteli ja käänteli... Päivällä teen vielä yhden ja sit pidän taukoo paripäivää... Onko teillä muilla testaajilla aamu pissa aina ihan kun vettä vaikka on tosiaan ollu rakossa jopa 10tuntia? Mulla on ihan siis lähestulkoon kun vettä... Päivää ja iltaa kohden taas tummuu vaikka vessa väli on 1-3 tuntia...
image.jpg Tässä vielä todiste että mitään ei täällä oo tapahtunut...
 

Yhteistyössä